Απόφαση doy-2774/18

Απόφαση ΔΟΥ/2774/2018: Ανακατάταξη οδικού τμήματος (AB) της Νέας Εθνικής Οδού (1) Αθήνα - Λαμία - Λάρισα - Τέμπη Κατερίνη - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι του Πρωτεύοντος Δικτύου, μήκους 4,9 km περίπου, που διέρχεται από τον οικισμό των Θερμοπυλών, μεταξύ των σημείων σύνδεσής του με τα νέα κατασκευασθέντα τμήματα παραπλεύρων του Αυτοκινητοδρόμου Α1 και ένταξη αυτού στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Απόφαση ΔΟΥ/2774/2018: Ανακατάταξη οδικού τμήματος (AB) της Νέας Εθνικής Οδού (1) Αθήνα - Λαμία - Λάρισα - Τέμπη Κατερίνη - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι του Πρωτεύοντος Δικτύου, μήκους 4,9 km περίπου, που διέρχεται από τον οικισμό των Θερμοπυλών, μεταξύ των σημείων σύνδεσής του με τα νέα κατασκευασθέντα τμήματα παραπλεύρων του Αυτοκινητοδρόμου Α1 και ένταξη αυτού στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο, (ΦΕΚ 124/ΑΑΠ/2018), 13-06-2018.

 

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

 

Έχοντας υπόψη:

 

1. Το προεδρικό διάταγμα 63/2005 (ΦΕΚ 98/Α/2005) Κωδικοποίηση της Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα, όπως τροποποιήθηκε με το νόμο 4320/2015 (ΦΕΚ 90/Α/2015) και ισχύει.

 

2. Το νόμο 2503/1997 (ΦΕΚ 107/Α/1997) Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθμιση θεμάτων για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις.

 

3. Το νόμο 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/2010) Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης.

 

4. Την κοινή απόφαση Δ16Α/04/773/1990 του Υπουργού Προεδρίας και αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων. Περί εξαίρεσης διοικητικών πράξεων ή εγγράφων από τον κανόνα των τριών υπογραφών.

 

5. Το νόμο 3155/1955 Περί κατασκευής και συντηρήσεως Οδών και τα εκτελεστικά του διατάγματα.

 

6. Το από 09-08-1955 βασιλικό διάταγμα Περί Καθορισμού των Εθνικών Οδών κατά τις διατάξεις του νόμου 3155/1955 και την Γ/25871/1963 απόφαση του Υπουργού Δημοσίων Έργων Περί αριθμήσεως των Εθνικών Οδών.

 

7. Το από 06-02-1956 βασιλικό διάταγμα (ΦΕΚ 47/Α/1956) Περί Καθορισμού των Επαρχιακών Οδών των Νομών του Κράτους κατά τις διατάξεις του νόμου 3155/1955.

 

8. Το νόμο 1418/1984 Δημόσια Έργα και ρυθμίσεις συναφών θεμάτων και ειδικότερα την παράγραφο 3 του άρθρου 25.

 

9. Την εγκύκλιο 18/1999 με την ΔΜΕΟ/ε/516/1999 Περί χαρακτηρισμού οδών ως Εθνικών ή Επαρχιακών σύμφωνα με το άρθρο 25, παράγραφος 3 του νόμου 1418/1984.

 

10. Το βασιλικό διάταγμα 465/1970 Περί όρων και προϋποθέσεων εγκαταστάσεως και λειτουργίας αντλιών καυσίμων προ πρατηρίων κειμένων εκτός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεων και κωμών ή εκτός κατοικημένων εν γένει περιοχών και περί κυκλοφοριακής συνδέσεως εγκαταστάσεων μετά των οδών, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα με το προεδρικό διάταγμα 118/2006.

 

11. Το νόμο 653/1977 Περί υποχρεώσεως των παρόδιων ιδιοκτητών για την διάνοιξη Εθνικών Οδών κ.λ.π. όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μέχρι σήμερα και το νομοθετικό διάταγμα [Ν] 929/1979 Περί εκτελέσεως του άρθρου 1 του νόμου 653/1977.

 

12. Το προεδρικό διάταγμα 209/1998 Λήψη μέτρων για την ασφάλεια υπεραστικής συγκοινωνίας.

 

13. Την απόφαση ΔΜΕΟ/ε/ο/266/1995 (ΦΕΚ 293/Β/1995) του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Περί Ανακατάταξης Επαρχιακού Οδικού Δικτύου των Νομών της Χώρας.

 

14. Την απόφαση ΔΜΕΟ/ε/ο/1308/1995 (ΦΕΚ 30/Β/1995) του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Κατάταξη Εθνικών Οδών περιφερειών Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Μακεδονίας και Θράκης σε Βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

 

15. Το προεδρικό διάταγμα 70/2015, άρθρο 3 (ΦΕΚ 114/Α/2015) σύμφωνα με το οποίο το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων που είχε συγχωνευθεί σε Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, ανασυνιστάται σε Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.

 

16. Το προεδρικό διάταγμα 123/2016, άρθρο 4 (ΦΕΚ 208/Α/2016) σύμφωνα με το οποίο το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, μετονομάζεται σε Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε συνδυασμό με το άρθρο 3 του προεδρικού διατάγματος 70/2015 (ΦΕΚ 114/Α/2015).

 

17. Το προεδρικό διάταγμα 125/2016, (ΦΕΚ 210/Α/2016) Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών.

 

18. Το προεδρικό διάταγμα 123/2017 (ΦΕΚ 151/Α/2017) Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

 

19. Την απόφαση οίκοθεν Δ13/471/2017, του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Καθορισμός αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών (Δ13) του προεδρικού διατάγματος 123/2017 σε ότι αφορά τις υφιστάμενες, τις υπό ανάθεση και τις προς δημοπράτηση συμβάσεις αρμοδιότητας της τέως Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του καταργηθέντος προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 109/2014.

 

Αφού είδαμε:

 

1. Την Γ.25871/1963 απόφαση του Υπουργού Δημοσίων Έργων Περί αριθμήσεως Εθνικών Οδών (ΦΕΚ 319/Β/1963) με την οποία η οδός Αθήναι - Δεκέλεια - Σφενδάλη - Μαρτίνο - Αταλάντη - Καμμένα Βούρλα - Θερμοπύλες - Λαμία - Στυλίδα - Αλμυρός - Βελεστίνο - Λάρισα - Τέμπη Κατερίνη - Αλεξάνδρεια - Νέα Χαλκηδών - Γέφυρα - Πολύκαστρο - Εύζωνοι έλαβε την αρίθμηση (1).

 

2. Την Α1/0/5/23/1986 (ΦΕΚ 799/Β/1986) απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, που χαρακτηρίζει ως οδό ταχείας κυκλοφορίας τη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας - Κατερίνης.

 

3. Την οίκοθεν Δ1Ε/5554/1991 (ΦΕΚ 314/Β/1991) απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, που καθορίζει τη Νέα Εθνική Οδό Αθήνα - Λαμία - Λάρισα - Τέμπη - Κατερίνη - Θεσσαλονίκη Εύζωνοι, στο Βασικό Εθνικό Οδικό Δίκτυο .

 

4. Την ΔΜΕΟ/α/3190/ΠΕ/1993 (ΦΕΚ 261/Β/1993) απόφαση, του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, που εξειδικεύει τις Εθνικές Οδούς και αρτηρίες που αναφέρονται στο άρθρο 99, παράγραφος 1 του νόμου 1892/1990 (ΦΕΚ 101/Α/1990) και τις χαρακτηρίζει, όπου η Εθνική Οδός Αθηνών Λαμίας από εκβολές Κηφισού και προς Λαμία εντάσσεται στο Βασικό Εθνικό Οδικό Δίκτυο και χαρακτηρίζεται αυτοκινητόδρομος.

 

5. Την ΔΜΕΟ/ε/ο/1308/1995 (ΦΕΚ 30/Β/1995) απόφαση, του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, που κατατάσσει το Εθνικό Οδικό Δίκτυο Περιφερειών Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Μακεδονίας και Θράκης σε Βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο, όπου η Νέα Εθνική Οδός Αθήνα (από εκβολές Κηφισού) - Λαμία Λάρισα - Τέμπη -Κατερίνη - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι κατατάχθηκε στο Βασικό (Πρωτεύον) Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

 

6. Την οίκοθεν ΚΑ/ΦΜ/ΜΕ2/75228/2002 (ΦΕΚ 666/Β/2002) απόφαση, του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, που χαρακτηρίζει τον οδικό άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι κατά τμήματα ως αυτοκινητόδρομο και οδό ταχείας κυκλοφορίας, όπου το τμήμα του οδικού άξονα Π.Α.Θ.Ε. από Αθήνα (Ανισόπεδος Κόμβος Μεταμόρφωσης / Αττικής Οδού) - Λαμία (μέσω Παράκαμψης Αγίου Κωνσταντίνου και Καμμένων Βούρλων) χαρακτηρίζεται αυτοκινητόδρομος.

 

7. Την οίκοθεν ΟΑΠ/Α3/12678/2005 (ΦΕΚ 36/Δ/2005) απόφαση, του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, που χαρακτηρίζει και κατατάσσει τον Αυτοκινητόδρομο της Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) (από Σκαρφειά έως Εγνατία Οδό) στο Βασικό (Πρωτεύον) Εθνικό Οδικό Δίκτυο και εφαρμογή του προεδρικού διατάγματος 209/1998.

 

8. Την οίκοθεν ΔΟΥ/5776/2015 (ΦΕΚ 253/ΑΑΠ/2015) απόφαση, του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χαρακτηρισμός και Αρίθμηση Αυτοκινητοδρόμων που χαρακτηρίζει ως αυτοκινητόδρομο και αριθμεί με αρίθμηση Α1 τον οδικό άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι (Α.Θ.Ε.).

 

9. Το 204/15-01-2015 έγγραφο της Εφορίας Αρχαιοτήτων Φθιώτιδας και Ευρυτανίας, με το οποίο προτείνουν διαμορφώσεις στην παράπλευρη οδό έμπροσθεν του αγάλματος του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες Φθιώτιδας.

 

10. Το ΚΒ/ΦΚ/ΛΜ17.00/ΟΔ/643/06-04-2015 έγγραφο της ΕΥΔΕ/ΚΣΣΥ με το οποίο εκφράζει τις απόψεις της για την κατάταξη της εν λόγω οδού.

 

11. Το 392/02-02-2016 έγγραφο της Εφορίας Αρχαιοτήτων Φθιώτιδας και Ευρυτανίας με το οποίο ζητά την ανακατάταξη της Εθνικής Οδού σε Δευτερεύον ή Τριτεύον Εθνικό Δίκτυο.

 

12. Το ΚΒ/ΦΚ/ΛΜ 17.00/ΟΔ/988/10-03-2016 έγγραφο της ΕΥΔΕ/ΚΣΣΥ με το οποίο ζητούνται οι απαραίτητες ενέργειες από την Διεύθυνση Οδικών Υποδομών λόγω αρμοδιότητας.

 

13. To 65915/10-11-2016 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Δόμησης Δικτύων και Ενέργειας του Δήμου Λαμιέων με το οποίο ζητείται η ανακατάταξη του εν λόγω τμήματος σε Δευτερεύον ή Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

 

14. Το οίκοθεν 6864/30-11-2016 έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών με το οποίο ζητούνται συμπληρωματικά στοιχεία.

 

15. Την απόφαση 11/2017 (ΑΔΑ:6Λ0Α7ΛΗ-0Ξ3), του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας, η οποία αποφασίζει ομόφωνα την υποβάθμιση του τμήματος της ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας, το οποίο ανέχεται από το σημείο που η ΝΕΟ διέρχεται κάτω από την ΠΑΘΕ, στην περιοχή των διοδίων της Αγίας Τριάδας και τελειώνει στο σημείο που επίσης διέρχεται κάτω από την ΠΑΘΕ, πλησίον των διοδίων Θερμοπυλών.

 

16. Το 117539/4229/02-06-2017 έγγραφο του Τμήματος Συγκοινωνιακών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδος, με το οποίο μας ενημερώνει ότι αρμόδια υπηρεσία για την συντήρηση του τμήματος της ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας στον αρχαιολογικό χώρο των Θερμοπυλών είναι η ΕΥΔΕ-ΚΣΣΥ/ΤΚΕ.

 

17. Το ΥΠΠΟΑ/ΓΔΑΠΚ/ΕΦΑΦΕΥ/220636/142759/1963/2017 έγγραφο της Εφορίας Αρχαιοτήτων Φθιώτιδας και Ευρυτανίας με το οποίο διαβιβάζονται συνημμένα έγγραφα.

 

18. Το 3353/10-07-2017 έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών Έργων με το οποίο ζητούνται συμπληρωματικά στοιχεία και διευκρινίσεις για την ανακατάταξη στην περιοχή του αρχαιολογικού χώρου των Θερμοπυλών.

 

19. Το 3165/10-07-2017 έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών με το οποίο ζητούνται, από την ΕΥΔΕΚΣΣΥ, διευκρινιστικά στοιχεία σχετικά με το οδικό δίκτυο στην εν λόγω περιοχή.

 

20. Την 198/2017 απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου (ΑΔΑ:73ΩΙ7ΛΗ-ΝΚΩ) με το οποίο αποφασίζει ομόφωνα την υποβάθμιση σε Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο της ΝΕΟ.1 από νέο ισόπεδο κόμβο Μώλου έως το νέο ανισόπεδο κόμβο Μπράλου καθόσον το εν λόγω τμήμα έχει αντικατασταθεί από τον Αυτοκινητόδρομο.

 

21. Την συνημμένη στην 198/2017 απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου (ΑΔΑ:73ΩΙ7ΛΗ-ΝΚΩ) Τεχνική Έκθεση, της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και την συνημμένη σε αυτήν οριζοντιογραφία Ο.1 με θέμα: Αποχαρακτηρισμός Ν.Ε.Ο.1 στο τμήμα Μώλου - Μπράλος (χιλιομετρική θέση 188+070 - χιλιομετρική θέση 201+150) (Σεπτέμβριος 2017), στην οποία αναφέρεται ότι το εν λόγω τμήμα (από χιλιομετρική θέση 195+000 έως χιλιομετρική θέση 199+900 μήκους 4,9 km) η ΝΕΟ.1 διατηρείται χωρίς οριζοντιογραφικές και μηκοτομικές επεμβάσεις.

 

22. Το 3116/26-09-2017 έγγραφο της Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου Λαμιέων με το οποίο συνηγορεί υπέρ της υποβάθμισης της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας από Ανισόπεδο Κόμβο Μπράλου έως Ανισόπεδο Κόμβο Μώλου.

 

23. Το 11387/10-10-2017 έγγραφο του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Μώλου Αγίου Κωνσταντίνου με το οποίο γνωστοποιεί το πολεοδομικό καθεστώς της προς ανακατάταξης περιοχής.

 

24. Το 5257/154653/23-10-2017 έγγραφο του Δασαρχείου Λαμίας με οποίο γνωστοποιεί ότι δεν έχει αντίρρηση για την εν λόγω ανακατάταξη.

 

25. Το ΥΠΠΟΑ/ΓΔΑΠΚ/ΕΦΑΦΕΥ/284270/184487/2552/17-11-2017 έγγραφο της Εφορίας Αρχαιοτήτων Φθιώτιδας και Ευρυτανίας, με το οποίο διαβιβάζονται έγγραφα σχετικά με την εν λόγω ανακατάταξη.

 

26. Την Γενική Οριζοντιογραφία με θέμα Μελέτη Εφαρμογής Οδοποιίας του έργου: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ Π.Α.Θ.Ε. ΛΜ08.00-Κατασκευή του αυτοκινητόδρομου με τα συνοδά του έργα στο τμήμα: Σκαρφειά (Γέφυρα ΟΣΕ) - Αρχή Θερμοπυλών του άξονα ΠΑΘΕ, κλίμακα 1:5000, αριθμός Σχεδίου Γ.Ο.1, Απόφαση Έγκρισης: ΚΑ/ΦΚΛΜ08.00/ΜΕ2,4/ 12321/09-05-2008.

 

27. Την από 20-03-2018 εισήγηση της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με το οποίο εισηγείται η εν θέματι ανακατάταξη.

 

28. Την από 29-03-2018, Συνεδρία 2 - Πράξη 14, γνωμοδότηση του Συμβουλίου Δημοσίων Έργων (Τμήμα Μελετών) με την οποία γνωμοδοτεί ομόφωνα σύμφωνα με την εισήγηση υπέρ της ανακατάταξης του οδικού τμήματος (AB) της Νέας Εθνικής Οδού (1) Αθήνα - Λαμία - Λάρισα - Τέμπη - Κατερίνη - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι του Πρωτεύοντος Δικτύου, μήκους 4.9 km περίπου, που διέρχεται από τον οικισμό των Θερμοπυλών, μεταξύ των σημείων σύνδεσής του με τα νέα κατασκευασθέντα τμήματα παραπλεύρων του Αυτοκινητοδρόμου Α1 και ένταξη αυτού στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

 

Και με την σύσταση του καθηγητή κ. Ψαριανού, με την οποία συντάσσεται το ΣΔΕ/Τμήμα Μελετών, στις περιπτώσεις ανακατάταξης και δη υποβιβασμού της κατηγορίας της οδού, είναι σκόπιμο αρμοδίως να ακολουθούν Μελέτες για τυχόν αναδιαμόρφωση της τυπικής διατομής ή και τροποποίησης των λειτουργικών χαρακτηριστικών της οδού που να συνάδουν με την νέα κατηγορία της οδού.

 

Και επειδή:

 

1. Για την εφαρμογή των προεδρικών διαταγμάτων 209/1998 και 401/1993 (τα οποία ισχύουν από την ημέρα που δημοσιεύθηκαν σε φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως) είναι απαραίτητη η κατάταξη των Εθνικών Δρόμων στις (3) κατηγορίες: Βασικό ή Πρωτεύον, Δευτερεύον και Τριτεύον Δίκτυο, σύμφωνα με τα κριτήρια που αναφέρονται στα προεδρικά διατάγματα και την λειτουργική σημασία των δρόμων.

 

2. Σήμερα υφίστανται 2 οδικοί άξονες του Πρωτεύοντος Εθνικού Οδικού Δικτύου που διέρχονται από την εν θέματι περιοχή.

 

3. Η Νέα Εθνική Οδός (1) Αθήνα (από εκβολές Κηφισού) - Λαμία Λάρισα- Τέμπη - Κατερίνη - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι που διέρχεται από τον αρχαιολογικό χώρο των Θερμοπυλών έχει πλέον απωλέσει τη λειτουργική της σημασία ως υπεραστικού οδικού άξονα μετά την ολοκλήρωση κατασκευής και απόδοση στην κυκλοφορία της νέας χάραξης του αυτοκινητόδρομου.

 

4. Η νέα οδική αρτηρία του αυτοκινητοδρόμου ΑΘΕ, που ουσιαστικά αποτελεί ευρεία παράκαμψη του αρχαιολογικού χώρου Θερμοπυλών, έχει αναλάβει το βάρος της υπεραστικής κυκλοφορίας και διευκολύνει τις μετακινήσεις των οχημάτων που κατευθύνονται σε άλλα αστικά κέντρα.

 

5. Ο προς ανακατάταξη δρόμος παρουσιάζει μειωμένο κυκλοφοριακό φόρτο στη μελετώμενη έκταση και εξυπηρετεί κυρίως τις τοπικές ανάγκες κυκλοφορίας και τις παρόδιες ιδιοκτησίες.

 

6. Το τμήμα της Ν.Ε.Ο. (1) συνδέεται με τις οδούς SRD1 και SR1 οι οποίες ανήκουν στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο αφού αποτελούν παράπλευρο οδικό δίκτυο, βάση της εγκεκριμένης μελέτης ΚΑ/ΦΚΛΜ08.00/ ΜΕ2,4/1232/09-05-2008 (σχετική Γενική Οριζοντιογραφία Γ.Ο.1).

 

7. Οι αποστάσεις των οικοδομικών γραμμών, βάσει του προεδρικού διατάγματος 209/1998, στις εκτός εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές και εκτός ορίων οικισμών, καθορίζονται στα 60 m από τον άξονα του δρόμου, για το Πρωτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο, κάτι που δυσχεραίνει τις ενέργειες ενοποίησης και ανάδειξης του αρχαιολογικού χώρου Θερμοπυλών.

 

8. Οι αρμόδιες Υπηρεσίες:

 

ΕΥΔΕ/ΚΣΣΥ
Περιφερειακό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας
Τμήμα Συγκοινωνιακών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδος
Εφορεία Αρχαιοτήτων Φθιώτιδας και Ευρυτανίας
Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Δόμησης Δικτύων και Ενέργειας του Δήμου Λαμιέων
Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Λαμιέων
Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Μώλου Αγίου Κωνσταντίνου
Δασαρχείου Λαμίας

 

συνηγορούν για την εν θέματι ανακατάταξη

 

9. Κατά το προεδρικό διάταγμα 209/1998, άρθρο 1, παράγραφος 1(β), το ζητούμενο προς ανακατάταξη και υποβιβασμό οδικό τμήμα πληροί τις προϋποθέσεις ένταξης στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο, διότι αποτελεί τμήμα οδικού άξονα ο οποίος έχει αντικατασταθεί με νέα χάραξη Εθνικού Οδικού Δικτύου, αποφασίζουμε:

 

Να ανακαταταχθεί το οδικό τμήμα (AB) της Νέας Εθνικής Οδού (1) Αθήνα - Λαμία - Λάρισα - Τέμπη - Κατερίνη Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι του Πρωτεύοντος Δικτύου, μήκους 4,9 km περίπου, που διέρχεται από τον οικισμό των Θερμοπυλών, μεταξύ των σημείων σύνδεσής του με τα νέα κατασκευασθέντα τμήματα παραπλεύρων του Αυτοκινητοδρόμου Α1 και να ενταχθεί στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο της χώρας, όπως ακριβώς απεικονίζεται στο συνημμένο χάρτη της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σε υπόβαθρο ορθοφωτοχαρτών της Εθνικό Κτηματολόγιο & Χαρτογράφηση Ανώνυμης Εταιρείας (2007).

 

Από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκύπτει δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.

 

Η απόφαση αυτή και ο συνημμένος σε αυτή χάρτης, με τίτλο: Ανακατάταξη του οδικού τμήματος (ΑΒ) της Νέας Εθνικής Οδού 1, στη περιοχή του οικισμού των Θερμοπυλών, (μήκους 4,9 km περίπου) μεταξύ των σημείων σύνδεσής του με τα νέα κατασκευασθέντα τμήματα παραπλεύρων του Αυτοκινητοδρόμου Α1, να δημοσιευθούν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

a.doy-2774.18

 

Αθήνα, 23-05-2018

 

Ο Υπουργός

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.