Απόφαση 11631/80 - Άρθρο 66

Άρθρο 66: Λύση διαφωνιών


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Πάσα διαφωνία αναφυόμενη μεταξύ αναδόχου και της Κτηματικής Εταιρείας Δημοσίου εν σχέσει προς οιονδήποτε θέμα αφορών εις την Σύμβαση του Έργου, εκ πράξεως εντολών ή παραλήψεων της Υπηρεσίας κρινόμενων υπό του αναδόχου ως βλαπτικών εννόμου συμφέροντός του, μη επιλυθείσα διοικητικά κατά την κατωτέρω αναφερόμενη διαδικασίαν παραπέμπεται προς επίλυσιν εις τα εν Αθήναις αποκλειστικώς αρμόδια Πολιτικά Δικαστήρια ή εις Διαιτησία, τούτου καθοριζομένου εις την Σύμβαση του Έργου.

 

Η διαδικασία διοικητικής επιλύσεως έχει ως εξής:

 

α) Κατά πάσης πράξεως, εντολής ή παραλείψεως του Εντεταλμένου Μηχανικού της Κτηματικής Εταιρείας Δημοσίου θεωρουμένης υπό του αναδόχου ως βλαπτικής εννόμου συμφέροντός του, χωρεί ένστασις ασκούμενη εντός ανατρεπτικής προθεσμίας 15 ημερών από της καθ' οιονδήποτε τρόπον γενέσεως της διαφωνίας. Ο ανάδοχος υποβάλλει δια του εντεταλμένου Μηχανικού το έγγραφον της διαφωνίας του προς την Τεχνική Υπηρεσία της Κτηματικής Εταιρείας Δημοσίου Ο εντεταλμένος Μηχανικός συν τη υποβολή της ενστάσεως του αναδόχου υποβάλλει προς την Τεχνική Υπηρεσία και τις απόψεις του εκ των εις χείρας του στοιχείων.

 

β) Η Τεχνική Υπηρεσία της Κτηματικής Εταιρείας Δημοσίου (Διευθύνουσα τα έργα Υπηρεσία) αποφαίνεται περί της διαφωνίας και γνωστοποιεί τα συμπεράσματα της απ' ευθείας προς τον εργολάβο εντός 30 ημερών από της υποβολής της ενστάσεως προς τον εντεταλμένο Μηχανικόν.

 

2. Εάν ο Εργολάβος διαφωνεί προς τις απόψεις της Τεχνικής Υπηρεσίας ή εν περιπτώσει παρελεύσεως απράκτου του ως άνω τριακονθημέρου δικαιούται ούτος εντός ανατρεπτικής προθεσμίας 20 ημερών από της κοινοποιήσεως σε αυτό της αποφάσεως της Τεχνικής Υπηρεσίας ή της παρόδου απράκτου του ρηθέντος τριακονθημέρου, να υποβάλει ένσταση προς τον Γενικόν Διευθυντή της Κτηματικής Εταιρείας Δημοσίου. Η ένστασις απευθύνεται προς τον Γενικόν Διευθυντή κατατίθεται εις την Τεχνική Υπηρεσία ήτις συν τη υποβολή της ενστάσεως διατυπώνει προς τον Γενικό Διευθυντή τις απόψεις της μετά των εις την διάθεσή της στοιχείων. Ο Γενικός Διευθυντής αποφαίνεται περί της διαφωνίας εντός δύο μηνών από της καταθέσεως της ενστάσεως και γνωστοποιεί την απόφασή του απ' ευθείας προς τον εργολάβο.

 

3. Εν περιπτώσει διαφωνίας του ενισταμένου προς την κατά την προηγούμενη παράγραφο απόφαση ή εν περιπτώσει παρελεύσεως απράκτου της κατά την αυτήν παράγραφο διμήνου προθεσμίας ο ανάδοχος ασκεί εντός ανατρεπτικής προθεσμίας 2 μηνών από της κοινοποιήσεως σε αυτό της επί της ενστάσεώς του αποφάσεως ή της απράκτου παρελεύσεως της διμήνου προθεσμίας αίτηση θεραπείας.

 

Αίτησις θεραπείας ασκείται επίσης χωρίς να απαιτείται να έχει προηγηθεί ένστασις προς τον Γενικόν Διευθυντή (παράγραφος 2 του παρόντος άρθρου) κατά πράξεων ή αποφάσεων της Τεχνικής Υπηρεσίας. Η αίτησις θεραπείας εις την περίπτωσιν αυτήν ασκείται εντός ανατρεπτικής προθεσμίας 2 μηνών από της κοινοποιήσεως της τοιαύτης πράξεως ή αποφάσεως. Η αίτησις θεραπείας απευθύνεται προς τον Πρόεδρο της Κτηματικής Εταιρείας Δημοσίου επιδιδόμενη απ' ευθείας προς αυτόν και κοινοποιείται εις την εκδώσασα την προσβαλλόμενη πράξη Υπηρεσία, δέον δε να περιέχει σαφώς και συγκεκριμένως την διαφωνία και τα εκ ταύτης αιτήματα. Επί πάσης αιτήσεως θεραπείας αποφαίνεται το Διοικητικό Συμβούλιον της Κτηματικής Εταιρείας Δημοσίου, μετά γνώμη του Τεχνικού Συμβουλίου της Κτηματικής Εταιρείας Δημοσίου εντός τριών μηνών από της εις αυτόν επιδόσεως της αιτήσεως. Ο Πρόεδρος του Τεχνικού Συμβουλίου ορίζει εισηγητή επί του θέματος Μηχανικόν της Διευθυνούσης τα έργα Υπηρεσίας. Προκειμένης της παρά του Τεχνικού Συμβουλίου συζητήσεως, καλείται παρ' αυτού ο ανάδοχος ίνα εις ορισμένη ημέραν και ώραν και πάντως ουχί ενωρίτερα των 10 ημερών από της προς αυτόν επί αποδείξει επιδόσεως της προσκλήσεως παραστεί αυτοπροσώπως ή δι' αντιπροσώπου Μηχανικού εις την Συνεδρία του Συμβουλίου προς υποστήριξη των απόψεών του. Εάν ο ανάδοχος καίτοι κληθείς δεν παραστεί ο ίδιος ή δι' αντιπροσώπου Μηχανικού εις το Συμβούλιον, γίνεται σχετική περί τούτου μνεία εις τα πρακτικά και το Συμβούλιον επιλαμβάνεται της εξετάσεως της αιτήσεως θεραπείας. Το Συμβούλιον εξετάζει το εμπρόθεσμο της αιτήσεως και ακροάται του εισηγητού και του αιτούντος. Μεθ' ο αποχωρούντος του αιτούντος ή του αντιπροσώπου του το Συμβούλιον προβαίνει εις την έρευνα της υποθέσεως και γνωματεύει αιτιολογημένα επ' αυτής.

 

4. Εάν ο Εργολάβος διαφωνεί προς την απόφαση επί της αιτήσεως θεραπείας ή δεν του κοινοποιηθεί τοιαύτη απόφασις εντός τριμήνου προθεσμίας 2 μηνών από της κοινοποιήσεως της αποφάσεως ή της παρόδου απράκτου της άνω προθεσμίας, προσφύγει, εις τα εν Αθήναις αρμόδια Δικαστήρια ή εις την Διαιτησία εφόσον αυτή προβλέπεται υπό της Συμβάσεως. Η αρμοδιότης των εν Αθήναις αρμοδίων Δικαστηρίων καθορίζεται ως αποκλειστική ανεξαρτήτως του τόπου εκτελέσεως των έργων.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.