Απόφαση 17517/17

Απόφαση 17517/6110/2017: Τροποποίηση της υπ' αριθμόν 3943/1690/2011 απόφαση περί εξουσιοδότησης υπογραφής ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ αποφάσεων, εγγράφων και άλλων πράξεων για θέματα Διοίκησης στον Γενικό Διευθυντή Εσωτερικής Λειτουργίας, στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Διοίκησης και στους Προϊσταμένους των Τμημάτων της Διεύθυνσης αυτής, της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Απόφαση 17517/6110/2017: Τροποποίηση της υπ' αριθμόν 3943/1690/2011 απόφαση περί εξουσιοδότησης υπογραφής ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ αποφάσεων, εγγράφων και άλλων πράξεων για θέματα Διοίκησης στον Γενικό Διευθυντή Εσωτερικής Λειτουργίας, στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Διοίκησης και στους Προϊσταμένους των Τμημάτων της Διεύθυνσης αυτής, της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, (ΦΕΚ 906/Β/2017), 20-03-2017.

 

Ο Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής

 

Έχοντας υπόψη:

 

Α. Τις διατάξεις:

 

1. Του νόμου 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/72010) Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης όπως ισχύει.

 

2. Του άρθρου 56 του νόμου 4257/2014 (ΦΕΚ 93/Α/2014) Επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών σε συνδυασμό με τις όμοιες του άρθρου 24 του νόμου 4368/2016 (ΦΕΚ 21/Α/2016) Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις.

 

3. Του άρθρου 28 του νόμου 4325/2015 (ΦΕΚ 47/Α/2015) Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης - Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις.

 

4. Την υπ' αριθμόν 4/2015 Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου της 06-02-2015 (ΦΕΚ 24/Α/2015) Αποδοχή παραιτήσεων των Γενικών Γραμματέων των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Χώρας.

 

5. Του νόμου 3469/2006 (ΦΕΚ 131/Α/2006) Εθνικό Τυπογραφείο, Εφημερίς της Κυβερνήσεως και λοιπές διατάξεις όπως ισχύει.

 

6. Του νόμου 3528/2007 (ΦΕΚ 26/Α/2007) Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και άλλες διατάξεις όπως ισχύει.

 

7. Του νόμου 3463/2006 (ΦΕΚ 143/Α/2007) Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων όπως ισχύει.

 

8. Του προεδρικού διατάγματος 135/2010 (ΦΕΚ 228/Α/2010) Οργανισμός της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής όπως ισχύει.

 

Β. Τις εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών:

 

1. Την υπ' αριθμόν οίκοθεν ΔΟΑ/26601/10-10-2007 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών Μείωση των υπογραφών στις διοικητικές πράξεις και στα διοικητικά έγγραφα.

 

2. Την υπ' αριθμόν οίκοθεν ΔΟΑ/Φ.17/34069/13-12-2007 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών Διευκρινήσεις σχετικά με τη μείωση των υπογραφών στις διοικητικές πράξεις και στα διοικητικά έγγραφα.

 

3. Την υπ' αριθμόν οίκοθεν ΔΟΑ/Φ.17/5709/28-02-2008 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών Πρόσθετες διευκρινήσεις σχετικά με τη μείωση των υπογραφών στις διοικητικές πράξεις και έγγραφα. Παράταση της προθεσμίας έκδοσης των σχετικών αποφάσεων.

 

4. Την υπ' αριθμόν οίκοθεν ΔΟΑ/8638/26-03-2013 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών (ΑΔΑ: ΒΕ2ΨΧ-ΙΔ7) Μείωση των υπογραφών στις διοικητικές πράξεις και στα διοικητικά έγγραφα.

 

Γ. Την υπ' αριθμόν 3943/1690/2011 (ΦΕΚ 597/Β/2011) (ΑΔΑ: 4ΑΓΘΟΡ1Κ-Ν) απόφαση Μεταβίβαση αρμοδιότητας υπογραφής ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ αποφάσεων, εγγράφων και άλλων πράξεων για θέματα Διοίκησης στον Γενικό Διευθυντή Εσωτερικής Λειτουργίας, στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Διοίκησης και στους Προϊσταμένους των Τμημάτων της Διεύθυνσης αυτής, της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής.

 

Δ. Την ανάγκη απλούστευσης διαδικασιών κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων με σκοπό την ταχεία διεκπεραίωση των υποθέσεων και την εξασφάλιση εύρυθμης και αποδοτικής λειτουργίας της Διεύθυνσης Διοίκησης.

 

Ε. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις αυτής της απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

 

Την τροποποίηση της ανωτέρω υπ' αριθμόν 3943/1690/2011 απόφασής μας επιφέροντας τις κάτωθι αλλαγές:

 

i. διορθώνεται η αρίθμηση της παραγράφου Εξουσιοδοτούμε τους Προϊσταμένους Τμημάτων της ως άνω Διεύθυνσης ... στο ορθό III αντί του λανθασμένου IV

 

ii. στην υποπαράγραφο Γενικά της παραγράφου II, τροποποιούνται οι περιπτώσεις 1 και 3 και απαλείφεται η περίπτωση 2.

 

iii. στην υποπαράγραφο Για θέματα αρμοδιότητας Τμήματος Προσωπικού της παραγράφου II απαλείφονται οι περιπτώσεις 1, 5 και 7 οι οποίες τροποποιούμενες προστίθενται στην υποπαράγραφο Τμήμα Προσωπικού της αναριθμημένης παραγράφου III και προστίθεται νέα 6η περίπτωση,

 

iv. στην υποπαράγραφο Γενικά της αναριθμημένης παραγράφου III, τροποποιείται η περίπτωση 2, προστίθεται νέα προτελευταία περίπτωση (5η) και αναριθμείται σε 6η, η υφιστάμενη τελευταία περίπτωση, ν. τροποποιείται η υποπαράγραφος Τμήμα Προσωπικού της αναριθμημένης παραγράφου III, κατά την ανωτέρω (iv) αλλαγή, απαλείφονται οι περιπτώσεις 2 και 8 και αναδιατυπώνεται.

 

Μετά τις ανωτέρω τροποποιήσεις, αναδιατυπώνονται οι σχετικοί υποπαράγραφοι των παραγράφων II και III ως εξής:

 

{II. Εξουσιοδοτούμε τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Διοίκησης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής να υπογράφει τις παρακάτω αναγραφόμενες αποφάσεις ή άλλες πράξεις και έγγραφα:

 

Γενικά:

 

1. Τοποθέτηση και μετακίνηση υπαλλήλων εντός και μεταξύ των Τμημάτων της Διεύθυνσης του.

 

2. Έγκριση κανονικών αδειών και πράξεις χορήγησης αναρρωτικών αδειών των Προϊσταμένων Τμημάτων της Διεύθυνσης του, πράξεις χορήγησης αναρρωτικών αδειών των Προϊσταμένων Διευθύνσεων για όσες δεν έχει εκχωρηθεί το σχετικό δικαίωμα υπογραφής σε άλλο οργανωτικό επίπεδο με ιδιαίτερη όμοια απόφαση, έγκριση τακτικών εκτός έδρας μετακινήσεων, μετακινήσεων με ειδική εντολή, θεώρηση δικαιολογητικών οδοιπορικών εξόδων και ημερησίων εκτός έδρας αποζημιώσεων του προσωπικού της Διεύθυνσης του.

 

3. Έγγραφα, οδηγίες ή αποφάσεις που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία της Διεύθυνσης, τις ετήσιες ή άλλες εκθέσεις απολογιστικού ή προγραμματικού χαρακτήρα.

 

4. Υποβολή ερωτημάτων στα κατά περίπτωση αρμόδια Υπουργεία.

 

5. Έγγραφα με τα οποία προτείνεται ο ορισμός υπαλλήλων της Διεύθυνσης για την συμμετοχή τους σε συνέδρια, διημερίδες, ημερίδες και σεμινάρια στο εσωτερικό ή εξωτερικό.

 

Για θέματα αρμοδιότητας Τμήματος Προσωπικού:

 

1. Αντίκρουση ενώπιον του Συμβουλίου Επικρατείας και των Διοικητικών Δικαστηρίων ασκουμένων αιτήσεων ακύρωσης ή προσφυγής υπαλλήλων, κατ' αποφάσεων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης καθώς και την υποστήριξη των αποφάσεων αυτών προς το συμφέρον του Δημοσίου.

 

2. Κύρωση πινάκων προακτέων.

 

3. Αποστολή καταλόγου με τα ονόματα των υπαλλήλων της υπηρεσίας που μπορούν να ασκήσουν τα καθήκοντα του ενόρκου στα Μεικτά Ορκωτά Δικαστήρια.

 

4. Ερωτήματα προς το υπηρεσιακό συμβούλιο για θέματα υπηρεσιακής κατάστασης όλων των υπαλλήλων με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, πλην της πειθαρχικής παραπομπής.

 

5. Διαπιστωτικές πράξεις λύσης της υπαλληλικής σχέσης όλων των μονίμων υπαλλήλων και διαπιστωτικές πράξεις λύσης εργασιακής σχέσης προσωπικού ιδιωτικού δικαίου.

 

6. Πράξεις αναγνώρισης προϋπηρεσίας εκτός δημοσίου τομέα όλων των υπαλλήλων.

 

III. Εξουσιοδοτούμε τους Προϊσταμένους Τμημάτων της ως άνω Διεύθυνσης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής να υπογράφουν με εντολή μας (Ε.Γ.Γ.Α.Δ.Α.) τις παρακάτω ειδικά αναγραφόμενες αποφάσεις, έγγραφα ή άλλες πράξεις:

 

Γενικά:

 

Ι. Υπομνηστικά έγγραφα σε ζητήματα αρμοδιότητας των τμημάτων τους εφ' όσον δεν είναι γενικότερου ενδιαφέροντος.

 

2. Ανακοίνωση ή κοινοποίηση αποφάσεων, εγκυκλίων και των σε εκτέλεση αυτών έγγραφα.

 

3. Προπαρασκευαστικά έγγραφα καθώς και έγγραφα με τα οποία ζητούνται και δίνονται πληροφορίες σε άλλες αρχές και δικαστήρια για ζητήματα αρμοδιότητας του τμήματος τους, εφόσον δεν είναι γενικότερου ενδιαφέροντος, καθώς και τα διαβιβαστικά έγγραφα προς τις αρμόδιες αρχές.

 

4. Έγγραφα με τα οποία στέλνονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, περιλήψεις αποφάσεων και πράξεων για δημοσίευση, καθώς και τις μετά τη δημοσίευση αυτών σχετικές ανακοινώσεις.

 

5. Έγκριση κανονικών αδειών των υπαλλήλων του Τμήματος.

 

6. Πράξεις καταθέσεως εγγράφων στο Αρχείο. Ειδικότερα:

 

Τμήμα προσωπικού:

 

1. Πράξεις χορήγησης άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου στους υπαλλήλους της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

 

2. Πράξεις χορήγησης ειδικών αδειών του άρθρου 50 του Υ.Κ. (αιμοδοσίας, παρουσίας ενώπιον δικαστηρίου, θανάτου συγγενούς κ.λ.π.) στους υπαλλήλους της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

 

3. Πράξεις χορήγησης άδειας άνευ αποδοχών στους υπαλλήλους της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

 

4. Πράξεις χορήγησης αδειών μητρότητας και αδειών διευκολύνσεων υπαλλήλων με οικογενειακές υποχρεώσεις στους υπαλλήλους της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

 

5. Πράξεις χορήγησης αναρρωτικών αδειών και αδειών ασθένειας τέκνων για τους υπαλλήλους της Α.Δ. Αττικής στον Προϊστάμενο των οποίων δεν έχει εκχωρηθεί το σχετικό δικαίωμα υπογραφής με ιδιαίτερη, όμοια απόφαση μας.

 

6. Πράξεις χορήγησης άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης, αδειών εξετάσεων και αδειών για επιμορφωτικούς σκοπούς στους υπαλλήλους της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

 

7. Έκδοση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων σε θέματα που σύμφωνα με το νόμο μπορούν να βεβαιωθούν από στοιχεία που τηρούνται στην Υπηρεσία.

 

8. Αποφάσεις μετατάξεων από κλάδο σε κλάδο, της ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας.

 

9. Πράξεις βαθμολογικής προαγωγής και βαθμολογικής εξέλιξης λόγω κτήσης μεταπτυχιακών ή διδακτορικών τίτλων σπουδών και αναγνώρισης προϋπηρεσίας εντός δημοσίου τομέα, των υπαλλήλων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

 

10. Πράξεις μισθολογικής αναγνώρισης προϋπηρεσίας, χορήγησης χρονοεπιδόματος και μισθολογικών κλιμακίων στους υπαλλήλους της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

 

11. Πράξεις μονιμοποίησης και ένταξης υπαλλήλων.}

 

Κατά τα λοιπά εξακολουθεί και ισχύει η υπ' αριθμόν 3943/1690/2011 απόφαση.

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

Αθήνα, 28-02-2017

 

Η Ασκούσα καθήκοντα Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.