Απόφαση 201/16 - Άρθρο 6

Άρθρο 6: Προϊστάμενοι Διευθύνσεων


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Α. Στους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων του Υπουργείου αρμοδιότητάς του Υπουργού και του Αναπληρωτή Υπουργού, καθώς και των Διευθύνσεων των οποίων οι αρμοδιότητες ασκούνται παράλληλα από τον Υπουργό και τον Αναπληρωτή Υπουργό, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων σε θέματα της Διεύθυνσης τους που αφορούν σε:

 

1. Χορήγηση αντιγράφων από τα τηρούμενα διαβαθμισμένα έγγραφα.

 

2. Θεώρηση όλων των σχεδίων και τευχών εγκεκριμένων μελετών.

 

3. Σύσταση επιτροπών για την παρακολούθηση και παραλαβή μελετών και έργων της αρμοδιότητάς τους, καθώς και παραλαβή και πληρωμή των επιμέρους φάσεων και σταδίων μελετών, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 3316/2005 (ΦΕΚ 42/Α/2005).

 

4. Πράξεις θέσης εγγράφων στο αρχείο, αν δεν επιβάλλεται ενέργεια ή μετά από την επιβαλλόμενη ενέργεια.

 

5. Αποστολή φακέλων και παροχή πληροφοριών και απόψεων (εκτός ερωτημάτων) στο Συμβούλιο της Επικρατείας, στο Ελεγκτικό Συνέδριο και στα Διοικητικά Δικαστήρια, πλην των ακυρωτικών υποθέσεων, για τις οποίες τα στοιχεία και οι φάκελοι θα αποστέλλονται στο Αυτοτελές Τμήμα Νομοθετικής Πρωτοβουλίας και Έργου, καθώς και στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους.

 

6. Έγκριση των δικαιολογητικών των δαπανών που υπάγονται στην αρμοδιότητα των Διευθύνσεων τους.

 

7. Έγκριση εκπόνησης μελετών και εκτέλεσης εργασιών με υπηρεσιακά συνεργεία, καθώς και έλεγχο και παραλαβή αυτών.

 

8. Χορήγηση κανονικών αδειών στους Προϊσταμένους τμημάτων και στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης τους.

 

9. Έγκριση παρακολούθησης προγραμμάτων επιμόρφωσης των Προϊσταμένων Τμημάτων των διοικητικών μονάδων αρμοδιότητάς τους και των υπαλλήλων.

 

10. Ενέργειες προς το Εθνικό Τυπογραφείο για εκτυπώσεις, χορηγήσεις φύλλων της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως, κ.λ.π.

 

11. Μετακινήσεις του πάσης φύσεως προσωπικού οποιασδήποτε κατηγορίας και κλάδου, που υπηρετεί στην Διεύθυνση τους, μεταξύ των διαφόρων Τμημάτων της ίδιας Διεύθυνσης, αναλόγως των υπηρεσιακών αναγκών, εξαιρουμένων των Προϊσταμένων των Τμημάτων αυτών.

 

12. Μέριμνα για την έκδοση αποφάσεων μετακίνησης εντός και εκτός έδρας των υπηρετούντων στη Διεύθυνση τους υπαλλήλων και Προϊσταμένων Τμημάτων και Διεύθυνσης, μετά από αίτημα στην αρμόδια οικονομική υπηρεσία για ανάληψη δαπάνης από τον Τακτικό Προϋπολογισμό ή για διάθεση πίστωσης από το Πρόγραμμα δημοσίων Επενδύσεων.

 

13. Μετακίνηση εκτός έδρας σε αποστολές στο εσωτερικό των Προϊσταμένων Τμημάτων και Γραφείων και των υπαλλήλων της Διεύθυνσης τους.

 

14. Θεωρήσεις των ημερολογίων κίνησης, οδοιπορικών εξόδων, δαπανών διανυκτέρευσης και ημερησίας αποζημίωσης των Προϊσταμένων Τμημάτων και των υπαλλήλων της Διεύθυνσης τους.

 

15. Έγγραφα προς τις Υπηρεσίες αναφορικά με θέματα που σχετίζονται με την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους.

 

16. Χορήγηση αντιγράφων από τα στοιχεία των τηρουμένων στην υπηρεσία φακέλων, εφόσον επιτρέπεται η χορήγηση τους από το Νόμο, καθώς και των σχετικών διαβιβαστικών εγγράφων αποστολής τους.

 

17. Σύγκληση συσκέψεων με φορείς και λοιπά συναρμόδια υπουργεία για θέματα αρμοδιότητας της Διεύθυνσης τους.

 

18. Ενημερωτικού χαρακτήρα έγγραφα προς λοιπά Υπουργεία και άλλους φορείς επί θεμάτων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης τους.

 

19. Αποφάσεις σύστασης επιτροπών εκκαθάρισης των αρχείων.

 

20. Παροχή στοιχείων και πληροφοριών σε θέματα της αρμοδιότητάς τους, κατ' εφαρμογή του άρθρου 5 του νόμου 2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α/1999).

 

21. Απαντήσεις σε αναφορές παραπόνων πολιτών.

 

22. Εντολές για δημοσίευση στον ημερήσιο και περιοδικό τύπο.

 

23. Έγγραφα κλήσης σε ακρόαση των ενδιαφερομένων, πριν από την έκδοση δυσμενών διοικητικών πράξεων.

 

24. Υπογραφή Τεχνικών Δελτίων Προτεινόμενων Πράξεων και των εγγράφων που υποβάλλονται συνημμένα για ένταξη πράξεων συγχρηματοδοτούμενων έργων.

 

25. Εισηγήσεις προς τον οικείο Γενικό Γραμματέα για έκδοση αποφάσεων ανάθεσης για την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών ή την εκτέλεση έργων μέχρι το ποσό των 20.000 ευρώ άνευ φόρου προστιθέμενης αξίας, που χρηματοδοτούνται είτε εν μέρει είτε στο σύνολο τους από κοινοτικά προγράμματα και τις αντίστοιχες αποφάσεις, συμβάσεις, πράξεις και εντολές για την πληρωμή δαπανών μέχρι του ανωτέρω ποσού.

 

26. Έκδοση εγκυκλίων διαταγών για θέματα αρμοδιότητάς τους επί ζητημάτων που δεν χρήζουν ερμηνείας και είναι νομολογιακά επιλυμένα.

 

27. Έγγραφα με τα οποία παρέχονται οδηγίες για την ορθή εφαρμογή των νόμων, για θέματα για τα οποία έχουν αποφανθεί τα αρμόδια κατά νόμο όργανα.

 

Β. Στους Προϊσταμένους του ΣΕΠΔΕΜ και του Γραφείου Αντιμετώπισης Περιβαλλοντικών Ζημιών, πέραν των παραπάνω, παρέχεται ειδικότερα η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων σε θέματα αρμοδιότητας των Υπηρεσιών τους που αφορούν σε:

 

1. Μετακίνηση εκτός έδρας στο εσωτερικό των Προϊσταμένων των Τμημάτων τους και των υπαλλήλων τους.

 

2. Εντολή διενέργειας αυτοψιών και ελέγχων στα πλαίσια των διαδικασιών αρμοδιότητάς τους.

 

3. Έγκριση και διακίνηση υλικών ή εφοδίων που διαχειρίζονται.

 

4. Αποφάσεις ορισμού διαχειριστών του αναλώσιμου και του μη αναλώσιμου υλικού.

 

Γ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Διεθνών και Ευρωπαϊκών Δραστηριοτήτων, πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων αρμοδιότητάς του Υπουργού που αφορούν σε:

 

1. Έγγραφα προς τις αρμόδιες κατά περίπτωση υπηρεσίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας και τους εποπτευόμενους από αυτό φορείς, τα οποία αφορούν στην προετοιμασία των ελληνικών θέσεων επί θεμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης, διεθνών οργανισμών και διμερών σχέσεων.

 

2. Εισηγήσεις με τις θέσεις των αρμοδίων υπηρεσιών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, επί θεμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης, διεθνών οργανισμών και διμερών σχέσεων.

 

3. Εισηγήσεις βάσει των προτάσεων των κατά περίπτωση αρμοδίων υπηρεσιών για τον ορισμό υπαλλήλων για εκπροσώπηση του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σε διεθνείς οργανισμούς ή στο πλαίσιο διμερών σχέσεων.

 

4. Έγγραφα σχετικά με κύρωση από τη Βουλή Μνημονίων Συνεργασίας με άλλες χώρες και διεθνείς οργανισμούς, Διακρατικών Συμφωνιών και Καταστατικών Διεθνών Οργανισμών επί θεμάτων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης.

 

5. Εισηγήσεις προς τη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης για την πληρωμή υποχρεώσεων προς κοινοτικούς ή διεθνείς φορείς αρμοδιότητας της Διεύθυνσης, μέριμνα για την έκδοση της σχετικής απόφασης μετά από εξέταση των προβλεπόμενων νόμιμων δικαιολογητικών και συνυποβολή τους στη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης.

 

6. Σύνταξη εθνικών θέσεων για θέματα που χειρίζεται σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, διεθνών οργανισμών και διμερών σχέσεων.

 

7. Σύγκληση συσκέψεων με φορείς και λοιπά συναρμόδια υπουργεία για εθνικά, ευρωπαϊκά, διεθνή και θέματα διμερών σχέσεων για θέματα που χειρίζεται.

 

Δ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών, πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν σε:

 

1. Επαύξηση του ποσοστού διάθεσης ως και υποβολή αιτήσεων μεταφοράς πιστώσεων από ΚΑΕ σε ΚΑΕ του τακτικού Προϋπολογισμού του Υπουργείου για ποσό άνω των 60.001 ευρώ και μέχρι το ποσό των 200.000 ευρώ.

 

2. Αιτήματα χρηματοδότησης έργων Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων ποσού μέχρι 200.000 ευρώ.

 

3. Έκδοση εντολών προς την Τράπεζα της Ελλάδος για κατανομή χρηματοδότησης του προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων για ποσό άνω των 60.001 ευρώ και μέχρι το ποσό των 200.000 ευρώ.

 

4. θεώρηση και αναγνώριση δαπανών για ποσό άνω των 60.001 ευρώ και μέχρι το ποσό των 200.000 ευρώ για θέματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών.

 

5. Αποφάσεις μεταβίβασης πιστώσεων δημοσίων επενδύσεων στις αποκεντρωμένες διοικήσεις.

 

6. Πρόταση καθορισμού μηνιαίου ορίου πληρωμών σε βάρος των πιστώσεων του Τακτικού Προϋπολογισμού.

 

Ε. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης, πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν σε:

 

1. Ανάληψη και διάθεση πιστώσεων σε ΚΑΕ του Τακτικού Προϋπολογισμού του Υπουργείου για ποσό άνω των 60.001 ευρώ και μέχρι το ποσό των 200.000 ευρώ.

 

2. θεώρηση και αναγνώριση δαπανών για ποσό άνω των 60.001 ευρώ και μέχρι το ποσό των 200.000 ευρώ, για θέματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης.

 

3. Εντολές πληρωμής προς τους υπεύθυνους λογαριασμού έργων Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, για ποσό έως 200.000 ευρώ.

 

4. Εγκρίσεις γενομένης δαπάνης του Τακτικού Προϋπολογισμού και Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

 

5. Ανακεφαλαιώσεις πληρωμής μισθοδοσίας υπαλλήλων προς το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

 

6. Πράξεις μεταβιβάσεως πιστώσεων στις διανομαρχιακού επιπέδου υπηρεσίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ανεξαρτήτως ποσού.

 

7. Μέριμνα για την έκδοση αποφάσεων μετακίνησης εκτός έδρας της πολιτικής ηγεσίας και των υπηρετούντων στα γραφεία αυτής, των Γενικών Γραμματέων και των υπηρετούντων στα γραφεία αυτών, καθώς και των Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων του Υπουργείου.

 

8. Διαβίβαση αιτημάτων για παροχή πληροφοριών σε θέματα κρατικών ενισχύσεων προς τις υπηρεσίες και τους εποπτευόμενους φορείς.

 

9. Αποστολή των γνωμοδοτήσεων από την ΚΕΜΚΕ προς τους φορείς και τις υπηρεσίες.

 

ΣΤ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν σε:

 

1. Αντίκρουση των αιτήσεων ακυρώσεως που ασκούνται στο Διοικητικό Εφετείο ή στο Συμβούλιο της Επικρατείας για θέματα κατάστασης προσωπικού, πλην των Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων.

 

2. Εισηγήσεις προς το Υπηρεσιακό Συμβούλιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας που αφορούν στην υπηρεσιακή κατάσταση του πάσης φύσεως προσωπικού του Υπουργείου.

 

3. Ερωτήματα προς το Υπηρεσιακό Συμβούλιο σχετικά με:

 

α) την κατάρτιση πινάκων προακτέων,

β) τη χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με ή χωρίς αμοιβή,

γ) αναγνώριση προϋπηρεσίας,

δ) χορήγηση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών,

ε) μετατάξεις υπαλλήλων όλων των βαθμών από κλάδο/ειδικότητα σε κλάδο/ ειδικότητα και σε ανώτερη εκπαιδευτική βαθμίδα.

 

4. Βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη του πάσης φύσεως προσωπικού του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

 

5. Αναγνώριση προϋπηρεσίας, καθώς και έκδοση πράξης χορήγησης συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών.

 

6. Έγγραφα σχετικά με την εφαρμογή μέτρων για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας των πολιτών με τις υπηρεσίες και την έγκαιρη εξέταση των παραπόνων που υποβάλλονται από αυτούς.

 

7. Αποφάσεις κατανομής της πάγιας προκαταβολής σε περισσότερους υπόλογους διαχειριστές και αυξομειώσεις της κατανομής αυτής.

 

8. Αποφάσεις, πράξεις και εντολές για πραγματοποίηση δαπανών του Τακτικού Προϋπολογισμού και ΠΔΕ για προμήθεια αγαθών ή παροχή υπηρεσιών ή υλοποίηση δράσεων μέχρι το ποσό των 10.000 ευρώ, άνευ φόρου προστιθέμενης αξίας καθώς και πράξεις και εντολές για τη σύσταση και συγκρότηση μη αμειβομένων επιτροπών παραλαβής αυτών.

 

9. Ενέργειες για την τοποθέτηση, μεταφορά, επισκευή, συντήρηση των μηχανημάτων, οργάνων, τηλεφωνικών συσκευών κ.λ.π., τη συντήρηση και καθαριότητα των κτιρίων, τη μέριμνα για τις ηλεκτρικές, υδραυλικές κ.λ.π.

 

εγκαταστάσεις των κτιρίων των Υπηρεσιών του Υπουργείου, καθώς και τον έλεγχο και την παρακολούθηση της καλής λειτουργίας και της καθαριότητας τους.

 

10. Αποφάσεις ορισμού διαχειριστών του αναλώσιμου και του μη αναλώσιμου υλικού, καθώς και την αντικατάσταση αυτών, ανεξαρτήτως ποσού.

 

11. Αποφάσεις για την συγκρότηση Επιτροπών για το κλείσιμο βιβλίων αποθήκης υλικού, καθώς και των Επιτροπών διαχείρισης δαπανών κίνησης των κρατικών υπηρεσιακών αυτοκινήτων.

 

12. Δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως όλων των πράξεων των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και ανωνύμων εταιρειών που εποπτεύονται από το Υπουργείο, για τις οποίες απαιτείται η δημοσίευση τους.

 

Ζ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν σε έγγραφα για τα γενικά θέματα οργάνωσης, μηχανογράφησης και σχέσεων κράτους - πολίτη.

 

Η. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης, πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων σε θέματα της Διεύθυνσης Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης που αφορούν σε διενέργεια αυτοψιών στα πλαίσια των διαδικασιών Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης Έργων και Δραστηριοτήτων και Σχεδίων και Προγραμμάτων αρμοδιότητας Διεύθυνσης Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης.

 

Θ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Κλιματικής Αλλαγής και Ποιότητας της Ατμόσφαιρας, πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν σε:

 

1. Τροποποίηση του Πίνακα Κατανομής Δικαιωμάτων Εκπομπών Αερίων του Θερμοκηπίου σε σταθερές εγκαταστάσεις και φορείς εκμετάλλευσης αεροσκαφών.

 

2. Έγκριση προδιαγραφών ειδικών μελετών, βάσει των οποίων καθορίζονται αντιθορυβικές ζώνες γύρω από υφιστάμενες ή νέες περιοχές βιομηχανικών εγκαταστάσεων, μεγάλων συγκοινωνιακών έργων κ.λ.π.

 

3. Ενέργεια διαβαθμονομήσεων (ενιαίου συντονισμού οργάνων) του Εθνικού Δικτύου για την εξασφάλιση της ακρίβειας και της αξιοπιστίας των μετρήσεων ατμοσφαιρικής ρύπανσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 6 του άρθρου 7 του νόμου 1650/1986 (ΦΕΚ 160/Α/1986).

 

4. Σχεδιασμό και εγκατάσταση σε αντιπροσωπευτικές θέσεις του Εθνικού Δικτύου σταθμών για την παρακολούθηση της ποιότητας της ατμόσφαιρας, καθώς και την παρακολούθηση της λειτουργίας τους για τη Μητροπολιτική Περιφέρεια Αττικής με την επιφύλαξη του άρθρου 210 του νόμου 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/2010) και σύμφωνα με τα οριζόμενα στην με αριθμό 14122/549/Ε103/2011 κοινή υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 488/Β/2011).

 

5. Σχεδιασμό και εγκατάσταση σε αντιπροσωπευτικές θέσεις του Εθνικού Δικτύου σταθμών για την παρακολούθηση της διασυνοριακής μεταφοράς ατμοσφαιρικής ρύπανσης, καθώς και την παρακολούθηση της λειτουργίας τους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην με αριθμό 14122/549/Ε103/2011 κοινή υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 488/Β/2011).

 

6. Έγκριση των Σχεδίων Παρακολούθησης Εκπομπών Αερίου του Θερμοκηπίου και των εκθέσεων βελτίωσης της μεθοδολογίας παρακολούθησης.

 

Ι. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Προγραμματισμού και Δασικής πολιτικής, πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν σε θέματα που άπτονται της επιμόρφωσης και εκπαίδευσης των υπαλλήλων τόσο της Γενικής Διεύθυνσης όσο και των Αποκεντρωμένων Δασικών Υπηρεσιών σε αντικείμενα και αρμοδιότητες φυτοϋγείας από κάθε βιοτικό ή αβιοτικό παράγοντα, λαθροϋλοτομίες, δασικές πυρκαγιές, αγροτική ασφάλεια, λαθροθηρία, σωματική ασφάλεια κατά τη διάρκεια ελέγχων στην ύπαιθρο και λοιπών σχετικών, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες και φορείς.

 

ΙΑ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Προστασίας Δασών και Αγροπεριβάλλοντος, πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν σε:

 

1. Θέματα που άπτονται της λειτουργίας του Συντονιστικού Κέντρου Δασοπροστασίας 1591 και της συμμετοχής των αρμοδίων υπαλλήλων της Γενικής Διεύθυνσης τόσο στο εν λόγω κέντρο όσο και στο Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων (ΕΣΚΕ) της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας.

 

2. Θέματα που άπτονται της συμμετοχής των αρμοδίων υπαλλήλων της Γενικής Διεύθυνσης σε συνεργεία περιπολιών (τακτικών ή έκτακτων) δράσεων πρόληψης Δασοπροστασίας, από οποιαδήποτε πηγή χρηματοδότησης.

 

3. Θέματα επιτόπιας συνεργασίας με τις Αποκεντρωμένες Δασικές Υπηρεσίες για όλα τα αντικείμενα της Δασοπροστασίας και της Αγροτικής Ασφάλειας.

 

IB. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Δασικών Έργων και Υποδομών, πέραν των παραπάνω, παρέχεται ειδικότερα η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν σε:

 

1. Διάθεση χαρτογραφικών στοιχείων και δεδομένων.

 

2. Δικαιούχοι, όροι, προϋποθέσεις και τιμές διάθεσης φυτευτικού υλικού.

 

3. Όροι διάθεσης φυτευτικού υλικού.

 

4. Χορήγηση αδειών εισαγωγής σπόρων.

 

5. Διαχείριση και διακίνηση υλικού, δασικών σπόρων και των πάσης φύσης εφοδίων και τεχνικού εξοπλισμού των Δασικών Υπηρεσιών.

 

6. Έκδοση πιστοποιητικών ελέγχου ποιότητας δασικού πολλαπλασιαστικού υλικού (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 17/2003).

 

7. Έγκριση βασικού πολλαπλασιαστικού υλικού και Εθνικού Καταλόγου (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 17/2003).

 

ΙΓ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, πέραν των παραπάνω, παρέχεται ειδικότερα η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν σε:

 

1. Έγκριση υλοτομίας, μεταφορά και διακίνηση δενδρυλλίων και κλάδων, για χρήση και διακόσμηση κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.

 

2. Κύρωση του ετήσιου πίνακα διατίμησης δασικών προϊόντων εκάστου δασικού διαχειριστικού έτους, με τον οποίο καθορίζεται το μίσθωμα που πρέπει να καταβάλλεται, για τα δασικά προϊόντα, που παράγονται από δημόσια δάση και δασικές εν γένει εκτάσεις, κατά το περιεχόμενο των διατάξεων του άρθρου 160 του νομοθετικού διατάγματος [Ν] 86/1969.

 

3. Απόφαση καθορισμού όρων και προϋποθέσεων διεξαγωγής αγώνων κυνηγετικών σκύλων.

 

4. Απόφαση καθορισμού χώρων εκγύμνασης, καθώς και διεξαγωγής αγώνων κυνηγετικών σκύλων, στις Ελεγχόμενες Κυνηγετικές Περιοχές (ΕΚΠ).

 

ΙΔ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Σχεδιασμού Μητροπολιτικών, Αστικών και Περιαστικών περιοχών, πέραν των παραπάνω, παρέχεται ειδικότερα η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν σε:

 

1. Παροχή απόψεων, στοιχείων, χαρτών και πληροφοριών σε θέματα της αρμοδιότητάς του, κατ' εφαρμογή του άρθρου 12, του νόμου 4250/2014 (ΦΕΚ 74/Α/2014), όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 34, του νόμου 4269/2014 (ΦΕΚ 142/Α/2014) και του νόμου 4277/2014 Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας - Αττικής και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ 156/Α/2014).

 

2. Εισηγήσεις προς το Συμβούλιο Μητροπολιτικού Σχεδιασμού, της παραγράφου 5, περίπτωση ε', του άρθρου 12, του νόμου 4250/2014 και ειδικότερα για την Αττική, του άρθρου 33, του νόμου 4277/2014 Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας Αττικής και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ 156/Α/2014).

 

ΙΕ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Σχεδίων Προστατευόμενων Περιοχών, Θαλάσσιου Χώρου και Δασικών Χαρτών, πέραν των παραπάνω, παρέχεται ειδικότερα η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν σε:

 

1. Υποστήριξη των υπηρεσιών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας όπως προσδιορίζεται στο προεδρικό διάταγμα 70/2015 (ΦΕΚ 114/Α/2015), σε ό,τι αφορά χαρτογραφικά δεδομένα.

 

ΙΣΤ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τοπογραφικών Εφαρμογών και Γεωχωρικών Πληροφοριών, πέραν των παραπάνω, παρέχεται ειδικότερα η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων σε θέματα της Διεύθυνσης τους που αφορούν σε:

 

1. Θεώρηση των διαγραμμάτων που συνοδεύουν διοικητικές πράξεις, που αναφέρονται σε πολεοδομικές ρυθμίσεις (εγκρίσεις, επεκτάσεις, τροποποιήσεις κ.λ.π. ρυμοτομικών σχεδίων, αναστολή εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών και χορήγηση οικοδομικών αδειών κ.α.).

 

2. Δημοσίευση των προεδρικών διαταγμάτων και αποφάσεων πολεοδομικών ρυθμίσεων στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ).

 

ΙΖ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Μελετών και Έργων Αστικών Αναπλάσεων, πέραν των παραπάνω, παρέχεται ειδικότερα η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν σε:

 

1. Έγκριση μελετών αποκατάστασης και συντήρησης όψεων κτιρίων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην περίπτωση β', της παραγράφου 3, του άρθρου 14 του νόμου 3044/2002 (ΦΕΚ 197/Α/2002), για τις περιοχές της παραγράφου 1, του άρθρου 7, του νόμου 2947/2001 (ΦΕΚ 228/Α/2001).

 

ΙΗ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Υδρογονανθράκων, πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων αρμοδιότητάς του Υπουργού που αφορούν σε:

 

1. Έγγραφα προς τα νομικά ή φυσικά πρόσωπα, σχετικά με την υποχρέωση τους για υποβολή των προβλεπόμενων από την ισχύουσα νομοθεσία στατιστικών στοιχείων επί θεμάτων υδρογονανθράκων.

 

2. Έγγραφα, με τα οποία παρέχονται πληροφορίες σε ελληνικές και ξένες εταιρείες για την ισχύουσα νομοθεσία επί θεμάτων υδρογονανθράκων.

 

3. Έγγραφα προς τη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης για την πληρωμή υποχρεώσεων προς τους εποπτευόμενους φορείς, μετά από εξέταση των προβλεπόμενων νόμιμων δικαιολογητικών και τη συνυποβολή τους στη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης.

 

4. Μέριμνα επί θεμάτων επιδότησης των εταιρειών εμπορίας για τον εφοδιασμό με πετρελαιοειδή καύσιμα των προβληματικών περιοχών της χώρας.

 

5. Μέριμνα για την έκδοση Υπουργικής Απόφασης για καταβολή επιδότησης στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης, μετά από αίτημα στην Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης για ανάληψη δαπάνης.

 

ΙΘ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Ηλεκτρικής Ενέργειας πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού και Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού για τις από κοινού ασκούμενες αρμοδιότητες του Τμήματος Σχεδιασμού και Εποπτείας ΑΠΕ της Διεύθυνσης ΑΠΕ και Ηλεκτρικής Ενέργειας, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν στα παρακάτω θέματα:

 

1. Τις ανακοινώσεις και όλα τα σχετικά έγγραφα για την κήρυξη αναγκαστικών απαλλοτριώσεων εκτάσεων αγροτικών και αστικών ακινήτων, ή για παραχώρηση δημοσίων εκτάσεων όπως προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία (άρθρο 3 του νόμου 2882/2001).

 

2. Έγγραφα για τη ρύθμιση θεμάτων σχετικά με τις παραδόσεις λιγνίτη στη Δημόσια Επιχείριση Ηλεκτρισμού από ιδιωτικά λιγνιτωρυχεία, εξαιρουμένου του καθορισμού των τιμών αυτού.

 

3. Καταχωρήσεις μελετών ασφαλείας εγκαταστάσεων ηλεκτροπαραγωγής (κοινή υπουργική απόφαση 12044/613/2007).

 

4. Τις περιλήψεις των αδειών εγκατάστασης σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας προς ανάρτηση στο διαδίκτυο (άρθρο 8 παράγραφος 9 του νόμου 3468/2006).

 

5. Τα έγγραφα σχετικά με την αναζήτηση και συλλογή στοιχείων ή πληροφοριών για θέματα αρμοδιότητας της Διεύθυνσης.

 

6. Την έκδοση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων σε θέματα που είναι δυνατόν να βεβαιωθούν από τα στοιχεία που τηρούνται στην υπηρεσία, εφόσον δεν υπάρχει απαγορευτική διάταξη.

 

7. Τα έγγραφα με τα οποία ζητούνται ή παρέχονται πληροφορίες ή οδηγίες για την ορθή εφαρμογή των νόμων που έχουν αποφανθεί τα αρμόδια κατά νόμο όργανα.

 

8. Τα έγγραφα γνωστοποίησης σε παραγωγούς-παραβάτες, διαπιστωθείσας παράβασης, στις περιπτώσεις εγκατάστασης ή λειτουργίας σταθμών ηλεκτροπαραγωγής από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, χωρίς προηγούμενη άδεια ή παράβασης των όρων και περιορισμών της άδειας εγκατάστασης ή λειτουργίας των σταθμών, για την έκδοση της οποίας, είναι αρμόδιος ή κατέστη αρμόδιος ο Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (άρθρο 4 του νόμου 2244/1994 (ΦΕΚ 168/Α/1994) και παράγραφος 2 της οίκοθεν Δ6/Φ1/13129/1996 απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης (ΦΕΚ 766/Β/1996)) καθώς και έγγραφα κοινοποίησης απόφασης επιβολής κυρώσεων.

 

9. Την εξασφάλιση της συνεργασίας και του συντονισμού των εργασιών με υπηρεσίες και φορείς στο πλαίσιο της άσκησης των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης.

 

10. Την παροχή ενημερωτικών στοιχείων και πληροφοριών σε ενδιαφερόμενους φορείς και πολίτες στο πλαίσιο άσκησης των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης.

 

11. Τα έγγραφα με τα οποία ζητούνται στοιχεία από τους αρμόδιους φορείς για την κατάρτιση του πίνακα της περίπτωσης 5 του άρθρου 4 της κοινής υπουργικής απόφασης με αριθμό πρωτοκόλλου οίκοθεν ΑΠΕΗΛ/Α/Φ1/23840/2014 (ΦΕΚ 3497/Β/2014) Επιμερισμός ειδικού τέλους στους οικιακούς καταναλωτές σε περιοχές όπου λειτουργούν σταθμοί ΑΠΕ.

 

12. Σύσταση και συγκρότηση κλιμακίων ελέγχου και διενέργειας αυτοψίας στο πλαίσιο της άσκησης των αδειοδοτικών αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης.

 

Κ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Ενεργειακών Πολιτικών και Ενεργειακής Αποδοτικότητας, πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων αρμοδιότητας του Υπουργού, που αφορούν στα παρακάτω θέματα:

 

1. Εισήγηση για τη λήψη μέτρων εξοικονόμησης ενέργειας (άρθρα 1 - 3 του νόμου [Ν] 40/1975 (ΦΕΚ 90/Α/1975)).

 

2. Έγκριση ενεργειακών μελετών για νεοϊδρυόμενες και επεκτεινόμενες βιομηχανικές μονάδες (παράγραφος 3 της πράξης υπουργικού συμβουλίου 237/1980 Περί τροποποιήσεως και συμπληρώσεως της υπ' αριθμόν 96/1979 Πράξεως του Υπουργικού Συμβουλίου περί λήψης διαφόρων μέτρων εξοικονόμησης ενέργειας, (ΦΕΚ 309/Α/1980)).

 

3. Έγγραφα σχετικά με την αναζήτηση και συλλογή στοιχείων ή πληροφοριών για θέματα αρμοδιότητας της Διεύθυνσης.

 

4. Εκθέσεις για την εξέλιξη της εφαρμογής της νομοθεσίας στα θέματα αρμοδιότητας της Διεύθυνσης.

 

ΚΑ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Ελέγχου Διακίνησης και Αποθήκευσης Καυσίμων πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων αρμοδιότητας Υπουργού που αφορούν στα παρακάτω θέματα:

 

1. Αποφάσεις συγκρότησης ΚΕΔΑΚ, σε περίπτωση που ο έλεγχος επιβάλλεται από έκτακτη και κατεπείγουσα ανάγκη και απουσιάζει ο Γενικός Γραμματέας και ο Γενικός Διευθυντής.

 

2. Τα έγγραφα προς τους διοικούμενους περί ανακοίνωσης αποτελεσμάτων ελέγχου.

 

3. Αποδεικτικά ακρόασης διοικούμενου.

 

4. Τις εντολές προς τους δικαστικούς επιμελητές επίδοσης των κλήσεων σε ακρόαση και των αποφάσεων επιβολής προστίμου.

 

5. Παραστατικά προς τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες σχετικά με επιβολή προστίμων, όπως βεβαιωτικές καταστάσεις, Τ.Α.Φ.Ε. και καταλόγους οφειλετών.

 

6. Τα ακριβή αποσπάσματα των αποφάσεων συγκρότησης ΚΕΔΑΚ.

 

7. Την αλληλογραφία με τους Φορείς και τις Αρχές για θέματα σχετικά με την οργάνωση, συντονισμό και προγραμματισμό των ελέγχων, καθώς και την διαβίβαση των στοιχείων των εν λόγω ελέγχων για εξέταση της ανάγκης επιβολής κυρώσεων αρμοδιότητας άλλων Αρχών.

 

8. Πράξεις θέσης στο αρχείο υποθέσεων για τις οποίες δεν προκύπτει παράβαση ύστερα από την σχετική απάντηση των αρμοδίων Αρχών, όπως υποθέσεις δειγμάτων καυσίμων που βρέθηκαν κανονικά από το Γενικό Χημείο του Κράτους KB. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Πολιτικής και Ερευνών, πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων αρμοδιότητας του Υπουργού που αφορούν σε:

 

1. Έγγραφα προς τα νομικά ή φυσικά πρόσωπα, σχετικά με την υποχρέωση τους για υποβολή των προβλεπόμενων από την ισχύουσα νομοθεσία στατιστικών στοιχείων επί θεμάτων υδρογονανθράκων.

 

2. Έγγραφα, με τα οποία παρέχονται πληροφορίες σε ελληνικές και ξένες εταιρείες για την ισχύουσα νομοθεσία επί θεμάτων υδρογονανθράκων.

 

3. Τα έγγραφα συλλογής στοιχείων και πληροφοριών σχετικά με τις Διεθνείς και Ελληνικές συνθήκες που αφορούν τις ορυκτές πρώτες ύλες (άρθρο 45 του προεδρικού διατάγματος 100/2014).

 

4. Τα έγγραφα για θέματα που αφορούν την έγκριση και παρακολούθηση της εκτέλεσης των προγραμμάτων του ΙΓΜΕΜ, και την αναγκαστική εκτέλεση ερευνών από το ΙΓΜΕΜ σε παραχωρήσεις μεταλλείων.

 

5. Τα έγγραφα σε σχέση με την κήρυξη ερευνητέων και εξαιρετέων από το Δημόσιο περιοχών (νομοθετικού διάταγμα [Ν] 4434/1964).

 

6. Τα έγγραφα για θέματα που έχουν σχέση με την έρευνα, εκμετάλλευση και αξιοποίηση ορυκτών πρώτων υλών (άρθρο 45 του προεδρικού διατάγματος 100/2014).

 

7. Τα έγγραφα τα σχετικά με τη συγκέντρωση, επεξεργασία, αξιολόγηση και τήρηση συγκεντρωτικών στοιχείων, σε σχέση με τις ορυκτές πρώτες ύλες καθώς και τα έγγραφα παροχής σχετικών πληροφοριών (άρθρο 118 του νομοθετικού διατάγματος [Ν] 210/1973, άρθρο 13 του νόμου 1428/1984, άρθρο 14 του νόμου 669/1977).

 

8. Τα έγγραφα και γνωμοδοτήσεις επί τοπογραφικών θεμάτων σχετικά με τις ΟΠΥ

 

9. Τα έγγραφα με τα οποία παρέχεται γνωμοδότηση για την Έρευνα και εκμετάλλευση γεωθερμικών πεδίων σε δασικές εκτάσεις.

 

10. Τα έγγραφα τα σχετικά με τη διαχείριση γεωθερμικών πεδίων/χώρων και ιαματικών πηγών (νόμος 3175/2003).

 

11. Τα έγγραφα τα σχετικά με την εκπόνηση μελετών αξιοποίησης γεωθερμικού δυναμικού και με την εφαρμογή τεχνικών μεθόδων σχετικών με τη βέλτιστη αξιοποίηση του γεωθερμικού δυναμικού καθώς και για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων και υποπροϊόντων των γεωθερμικών πεδίων.

 

12. Τα έγγραφα τα σχετικά με την έρευνα και εκμετάλλευση γεωθερμικών πεδίων/χώρων καθώς και την αξιοποίηση των αποθεμάτων τους.

 

13. Τα έγγραφα τα σχετικά με την επεξεργασία και έγκριση ειδικών Κανονισμών ασφαλείας μονάδων εκμετάλλευσης Γεωθερμίας και αποθήκευσης Διοξειδίου του Άνθρακα (CΟ2) νόμου 3175/2003, Κανονισμός Γεωθερμικών Εργασιών).

 

14. Τα έγγραφα που αφορούν στον έλεγχο και στην αξιολόγηση της δραστηριότητας των σχετικών μονάδων.

 

15. Τις εγκρίσεις οργανογραμμάτων σχετικών μονάδων (άρθρο 14 παράγραφος 4 του Κανονισμού Μεταλλευτικών και Λατομικών εργασιών) αρμοδιότητας Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

 

16. Τις βεβαιώσεις και επιμερισμό των παγίων και αναλογικών μισθωμάτων γεωθερμικού δυναμικού εκτός όσων αφορούν γεωθερμικά πεδία χαμηλής θερμοκρασίας αρμοδιότητας Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

 

17. Γνωμοδοτήσεις επί Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) και Σχεδίων Διαχείρισης Αποβλήτων (ΣΔΑ) για γεωθερμικές εκμεταλλεύσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας καθώς και για τα συνοδά έργα τους.

 

18. Γνωμοδοτήσεις, έγγραφα και συναφείς πράξεις για την εξυπηρέτηση της έρευνας και εκμετάλλευσης των γεωθερμικών πεδίων/χώρων (νόμος 3175/2003).

 

19. Τις εισηγήσεις και γνωμοδοτήσεις για ζητήματα που αφορούν την αξιοποίηση Γεωθερμικού δυναμικού, αποθήκευση CΟ2 και αξιοποίηση υδρογονανθράκων (upstream) και τη σχετική αλληλογραφία.

 

ΚΓ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Μεταλλευτικών, Ενεργειακών και Βιομηχανικών Ορυκτών πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν στα παρακάτω θέματα:

 

1. Τα έγγραφα τα σχετικά με την εκπόνηση μελετών εκμετάλλευσης κοιτασμάτων μεταλλείων και λατομείων βιομηχανικών ορυκτών, την εφαρμογή τεχνικών μεθόδων σχετικών με τη βελτίωση αξιοποίησης τους, καθώς και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων και υποπροϊόντων τους.

 

2. Τις πράξεις ελέγχου τήρησης των συμβάσεων δημοσίων μεταλλείων και αποδόσεως μισθωμάτων σε τρίτους μεταλλειοκτήτες (άρθρο 144 του νομοθετικού διατάγματος [Ν] 210/1973 (ΦΕΚ 277/Α/1973)).

 

3. Τις αποφάσεις αποδοχής παραιτήσεως από το δικαίωμα μεταλλειοκτησίας (άρθρο 63 του νομοθετικού διατάγματος [Ν] 210/1973).

 

4. Τις βεβαιώσεις οφειλομένου στο Δημόσιο φόρου, βάσει αξίας συμβολαίου ή μετά από απόφαση προσδιορισμού τιμής πώλησης των μεταβιβαζομένων δικαιωμάτων μεταλλειοκτησίας (άρθρα 173 και 174 του νομοθετικού διατάγματος [Ν] 210/1973).

 

5. Τα έγγραφα τα σχετικά με την έρευνα και εκμετάλλευση μεταλλείων και λατομείων βιομηχανικών ορυκτών και την αξιοποίηση των αποθεμάτων τους.

 

6. Τα έγγραφα τα σχετικά με την επεξεργασία και έγκριση ειδικών κανονισμών ασφαλείας που καταρτίζονται από τις μονάδες εκμετάλλευσης των κλάδων Μεταλλευτικών και Βιομηχανικών Ορυκτών.

 

7. Τα έγγραφα που αφορούν στον έλεγχο και στην αξιολόγηση της δραστηριότητας των μονάδων μεταλλευτικών ορυκτών.

 

8. Τις εγκρίσεις των οργανογραμμάτων μεταλλείων και λατομείων βιομηχανικών ορυκτών (άρθρο 14 παράγραφος 4 του Κανονισμού Μεταλλευτικών και Λατομικών Εργασιών).

 

9. Τις πράξεις βεβαίωσης των παγίων και αναλογικών μισθωμάτων των Δημόσιων Μεταλλείων.

 

10. Τα έγγραφα τα σχετικά με την αναγνώριση κληρονόμων σε δικαιώματα μεταλλειοκτησίας (άρθρα 78 και 79 του νομοθετικού διατάγματος [Ν] 210/1973).

 

11. Γνωμοδοτήσεις, έγγραφα και συναφείς πράξεις για την εξυπηρέτηση της έρευνας και εκμετάλλευσης των μεταλλείων και των λατομείων βιομηχανικών ορυκτών.

 

12. Τις πράξεις βεβαίωσης τέλους για ενεργές, αποθεματικές και αργούσες παραχωρήσεις μεταλλείων και για άδειες μεταλλευτικών ερευνών, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (άρθρο 12 του νόμου 4203/2013, κοινή υπουργική απόφαση τελών (ΦΕΚ 1800/Β/2014), τροποποίηση (ΦΕΚ 920/Β/2015)).

 

ΚΔ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Λατομείων Μαρμάρων και Αδρανών Υλικών πέραν των παραπάνω, παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν στα παρακάτω θέματα:

 

1. Τα έγγραφα τα σχετικά με την εκπόνηση μελετών εκμετάλλευσης κοιτασμάτων λατομείων μαρμάρων, σχιστολιθικών πλακών και αδρανών υλικών για την εφαρμογή τεχνικών μεθόδων, σχετικών με τη βέλτιστη αξιοποίηση τους καθώς και για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων και υποπροϊόντων τους.

 

2. Τα έγγραφα τα σχετικά με την επεξεργασία και έγκριση ειδικών Κανονισμών ασφαλείας που καταρτίζονται από τις μονάδες εκμετάλλευσης του κλάδου λατομείων μαρμάρων, σχιστολιθικών πλακών και αδρανών υλικών (άρθρα 38, 44, 48 του ΚΜΛΕ).

 

3. Τις εγκρίσεις οργανογραμμάτων των εκμεταλλεύσεων λατομείων μαρμάρων, σχιστολιθικών πλακών και αδρανών υλικών (άρθρο 14 παράγραφος 4 του ΚΜΛΕ).

 

ΚΕ. Στον Προϊστάμενο της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (πρώην ΕΥΣΠΕΔ), πέραν των παραπάνω, παρέχεται ειδικότερα η εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Υπουργού, αποφάσεων, εγγράφων και λοιπών διοικητικών πράξεων που αφορούν σε:

 

1. Έγγραφα αρμοδιότητας περισσότερων του ενός Προϊσταμένων διοικητικών μονάδων της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ (πρώην ΕΥΣΠΕΔ).

 

2. Απαντήσεις σε αιτήματα πολιτών που αφορούν επανεξέταση θεμάτων, για τα οποία δόθηκε ήδη απάντηση από του Προϊσταμένους των διοικητικών μονάδων της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ (πρώην ΕΥΣΠΕΔ).

 

3. Έγκριση δαπανών μέχρι του ποσού των πέντε χιλιάδων (5.000,00) ευρώ για την προμήθεια, παροχή υπηρεσίας ή/και μεταφορά πάσης φύσεως υλικών ή εφοδίων, για τις ανάγκες της λειτουργίας της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού Περιβαλλοντικών Δράσεων στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, τη συντήρηση και την επισκευή μηχανημάτων, οργάνων, τηλεφωνικού κέντρου και τηλεφωνικών συσκευών, την εκτύπωση εντύπων, τη συντήρηση του κτηρίου εγκατάστασης της Ειδικής Υπηρεσίας και κάθε συναφή διοικητική και διαχειριστική δαπάνη, ειδικό και γενικό έξοδο, αναγκαίο για τη λειτουργία της Ειδικής Υπηρεσίας.

 

4. Διαβίβαση, στην Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου, των δικαιολογητικών απόδοσης λογαριασμού για εντάλματα πληρωμής Δημοσίων Επενδύσεων.

 

5. Έγκριση των δικαιολογητικών των δαπανών της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού Περιβαλλοντικών Δράσεων.

 

6. Τις αποφάσεις ορισμού προσωπικού της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ (πρώην ΕΥΣΠΕΔ) για θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής, επικύρωσης αντιγράφων κ.λ.π., σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.