Απόφαση 4537/15 - Άρθρο 3

Άρθρο 3


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Α. Οι Προϊστάμενοι Τμημάτων και Αυτοτελών Τμημάτων:

 

1. Τη χορήγηση κανονικών αδειών με ή χωρίς αποδοχές, των γονικών και ειδικών αδειών των υπαλλήλων των τμημάτων τους.

 

2. Τη μετακίνηση εκτός έδρας των υπαλλήλων των τμημάτων τους.

 

3. Τα Υπηρεσιακά Σημειώματα της αρμοδιότητας των τμημάτων τους.

 

4. Την υπογραφή εγγράφων με την ένδειξη ΑΡΧΕΙΟ και ΑΡΧΕΙΟ ΕΠΙΣΤΡΕΠΤΕΟ.

 

5. Τα έγγραφα που αφορούν στην αυτεπάγγελτη αναζήτηση δικαιολογητικών σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

 

6. Τη διαβίβαση εγκυκλίων και λοιπών εγγράφων οργανωτικού ή πληροφοριακού χαρακτήρα αρμοδιότητας των τμημάτων τους προς τους εποπτευόμενους φορείς του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας και Θράκης και προς άλλες Υπηρεσίες, εκτός των θεμάτων που υπάγονται σε ανώτερο ιεραρχικά όργανο.

 

7. Την παροχή στατιστικών στοιχείων, μελετών και εκθέσεων που αφορούν σε θέματα των τμημάτων τους.

 

8. Τη συγκρότηση των επιτροπών εκκαθάρισης των αρχείων και οτιδήποτε σχετίζεται με θέματα λειτουργικότητας των τμημάτων τους.

 

Β. Ο Προϊστάμενος της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου

 

1. Την εισήγηση προς την Υφυπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης για την έγκριση του σχεδίου στρατηγικής και σχεδιασμού ελέγχων της μονάδας.

 

2. Τη σύνταξη του ετήσιου προγράμματος ελέγχων της μονάδας.

 

3. Κάθε έγγραφο αρμοδιότητας του τμήματος προς τη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων και άλλες αρχές.

 

4. Τη σύνταξη της έκθεσης αποτελεσμάτων ελέγχου.

 

5. Κάθε έγγραφο που αφορά στην επικοινωνία και ενημέρωση των ελεγχόμενων οργανικών μονάδων ή φορέων.

 

Γ. Ο Προϊστάμενος του αυτοτελούς τμήματος νομοθετικής πρωτοβουλίας και κοινοβουλευτικού ελέγχου

 

1. Όλα τα έγγραφα που αφορούν στο συντονισμό των αρμοδίων υπηρεσιών και τη συλλογή των απαιτούμενων πληροφοριών για θέματα κοινοβουλευτικού ελέγχου.

 

2. Κάθε πράξη σχετική με τη διενέργεια κοινωνικού διαλόγου και διαβουλεύσεων με εκπροσώπους των κοινωνικών φορέων και ενδιαφερόμενων ομάδων για προτεινόμενες νομοθετικές ρυθμίσεις.

 

3. Τη σύνταξη της αιτιολογικής έκθεσης και της ανάλυσης συνεπειών ρυθμίσεων σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

 

4. Τη συλλογή, ταξινόμηση και προώθηση στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης των κωδικοποιούμενων ρυθμίσεων ή ρυθμίσεων των νομικών πεδίων, στα οποία εντοπίζεται η ανάγκη αναμόρφωσης.

 

5. Τη σύνταξη, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες, της έκθεσης αξιολόγησης αποτελεσμάτων εφαρμογής των ρυθμίσεων.

 

Δ. Ο Προϊστάμενος του αυτοτελούς τμήματος πολιτικού σχεδιασμού εκτάκτου ανάγκης

 

1. Κάθε έγγραφο που αναφέρεται στις αρμοδιότητες που προβλέπονται από τις ισχύουσες κάθε φορά ειδικές διατάξεις.

 

Ε. Ο Προϊστάμενος του τμήματος κρατικών ενισχύσεων

 

1. Την υποβολή της ετήσιας έκθεσης κρατικών ενισχύσεων στην Κεντρική Μονάδα Κρατικών Ενισχύσεων.

 

2. Κάθε έγγραφο που αφορά στην καταχώριση των σχεδίων στο ηλεκτρονικό σύστημα SANI, καθώς και στην ενημέρωση του μητρώου παρακολούθησης κρατικών ενισχύσεων.

 

3. Την υποβολή προτάσεων διόρθωσης και βελτίωσης των σχεδίων που προετοιμάζονται από τις υπηρεσίες του πρώην υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων πριν την προώθηση τους στην Κεντρική Μονάδα Κρατικών Ενισχύσεων.

 

ΣΤ. Ο Προϊστάμενος του τμήματος προϋπολογισμού και δημοσιονομικών αναφορών

 

1. Την παροχή προς τις αρμόδιες υπηρεσίες κάθε αναγκαίας πληροφορίας σχετικά με τον τακτικό προϋπολογισμό του πρώην υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων, το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής.

 

2. Τη συγκέντρωση και υποβολή των απαραίτητων δημοσιονομικών στοιχείων προς τις αρμόδιες υπηρεσίες σχετικά με τη λειτουργία των μητρώων δεσμεύσεων.

 

3. Τα έγγραφα και τις αποφάσεις που αφορούν στην εκτέλεση του κρατικού προϋπολογισμού και επιφέρουν μεταβολές των πιστώσεων εντός της ίδιας μείζονος κατηγορίας μέχρι του ποσού των 20.000 €.

 

4. Τα αιτήματα μεταφοράς και αυξομειώσεων πιστώσεων μεταξύ μειζόνων κατηγοριών, καθώς και τις αυξήσεις ποσοστών διάθεσης μέχρι του ποσού των 20.000 €.

 

5. Κάθε έγγραφο που αφορά στην παρακολούθηση της οικονομικής διαχείρισης και των χορηγούμενων επιχορηγήσεων στους εποπτευόμενους φορείς.

 

Ζ. Ο Προϊστάμενος του τμήματος οικονομικής διαχείρισης και εκκαθάρισης αποδοχών

 

1. Την παροχή προς τις αρμόδιες υπηρεσίες κάθε αναγκαίας πληροφορίας σχετικά με την εφαρμογή των κατευθυντήριων αρχών για την εκτέλεση του προϋπολογισμού και τις προμήθειες.

 

2. Την έκδοση εντολών προς την Τράπεζα της Ελλάδος για κατανομή χρηματοδότησης και εντολές πληρωμής προς υπόλογους έργων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων μέχρι του ποσού των 20.000 €.

 

3. Τις αποφάσεις ανάληψης δαπανών και όλα τα έγγραφα για την εκκαθάριση κάθε είδους δαπάνης προμηθειών, παροχής υπηρεσιών και εκτέλεσης έργων, μέχρι του ποσού των 20.000 €.

 

4. Την θεώρηση των καταστάσεων πληρωμής εξόδων κίνησης εκτός έδρας.

 

5. Τις βεβαιώσεις αποδοχών των υπαλλήλων του φορέα για φορολογική χρήση.

 

6. Κάθε έγγραφο που αφορά στην παροχή στοιχείων για τις αποδοχές, πρόσθετες αμοιβές, αποζημιώσεις και κρατήσεις των υπαλλήλων.

 

Η. Ο Προϊστάμενος του τμήματος διοικητικής υποστήριξης και προμηθειών

 

1. Τις αποφάσεις και τις διαπιστωτικές πράξεις που αφορούν στην υπηρεσιακή κατάσταση των υπαλλήλων (προαγωγές, αποδοχή αιτήσεων παραιτήσεων από την Υπηρεσία, αυτοδίκαιη λύση υπαλληλικής σχέσης, κ.λ.π.).

 

2. Τις κάθε είδους ανακοινώσεις που αναφέρονται στην υπηρεσιακή κατάσταση του προσωπικού του φορέα.

 

3. Την παραπομπή για υγειονομική εξέταση των υπαλλήλων που αιτούνται αναρρωτικής άδειας, καθώς και των υποψηφίων για διορισμό ή πρόσληψη.

 

4. Τις αποφάσεις χορήγησης αναρρωτικών αδειών, ανατροφής, κύησης και αδειών εξετάσεων όλων των υπαλλήλων του φορέα.

 

5. Κάθε έγγραφο που αφορά στην κατάρτιση των περιγραμμάτων καθηκόντων, καθώς και στην ανίχνευση των εκπαιδευτικών αναγκών του προσωπικού.

 

6. Κάθε έγγραφο που αφορά στην εφαρμογή συστημάτων στοχοθεσίας και αρχών διοίκησης ολικής ποιότητας.

 

7. Την εισήγηση του ενιαίου προγράμματος προμηθειών.

 

8. Τις διαταγές πορείας, τα δελτία κίνησης για την κίνηση υπηρεσιακών αυτοκινήτων, τις αποφάσεις έγκρισης κατ' εξαίρεση οδηγών, καθώς και κάθε έγγραφο που αφορά στην παροχή πληροφοριών προς τις αρμόδιες αρχές σχετικά με τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα.

 

Θ. Ο Προϊστάμενος του τμήματος ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και γραμματείας

 

1. Κάθε έγγραφο που αφορά στην εγκατάσταση, συντήρηση και υποστήριξη των πληροφοριακών συστημάτων, εφαρμογών λογισμικού, δικτυακών υποδομών και διαδικτυακού τόπου για την εξυπηρέτηση των υπηρεσιών του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας και Θράκης.

 

2. Κάθε έγγραφο που αφορά στη σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών μελετών, προμηθειών και παροχής υπηρεσιών πληροφορικής.

 

3. Τη θεώρηση - επικύρωση κάθε είδους εγγράφων που εκδίδονται από Δημόσια Αρχή σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

 

4. Την αποστολή αντιγράφων εγγράφων του φορέα που δεν λήφθηκαν από τις Αρχές στις οποίες απευθύνονται.

 

5. Τις απαντήσεις σε έγγραφα με τα οποία αποστέλλονται στο φορέα πιστοποιητικά για επικύρωση του γνησίου της υπογραφής τους.

 

Ι. Ο Προϊστάμενος του τμήματος περιβάλλοντος και σχεδιασμού αειφόρου ανάπτυξης.

 

1. Την ετήσια απολογιστική έκθεση για το περιβάλλον της λεκάνης του Θερμαϊκού Κόλπου προς την Υφυπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

 

2. Κάθε έγγραφο που αφορά στο συντονισμό των συναρμόδιων φορέων για την προστασία και βιώσιμη ανάπτυξη του Θερμαϊκού Κόλπου.

 

ΙΑ. Ο Προϊστάμενος του τμήματος τεχνικών υπηρεσιών.

 

1. Κάθε έγγραφο που αφορά στην κατάρτιση των τεχνικών προδιαγραφών για τη σύνταξη των σχετικών διακηρύξεων των υπό ανάθεση έργων και μελετών.

 

2. Κάθε έγγραφο που αφορά στην εποπτεία προόδου για τα εκτελούμενα έργα που σχετίζονται με τη συντήρηση και ανακαίνιση του Διοικητηρίου και του Κυβερνείου.

 

3. Την εισήγηση για τον τεχνικό, χρονικό και οικονομικό προγραμματισμό έργων και μελετών του πρώην Υπουργείου.

 

4. Κάθε έγγραφο που αφορά στην εγκατάσταση, συντήρηση, παρακολούθηση και υποστήριξη των τηλεφωνικών συνδέσεων και δικτύων για την εξυπηρέτηση των υπηρεσιών του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας και Θράκης.

 

IB. O Προϊστάμενος του τμήματος παραδοσιακών οικισμών και διατηρητέων κτιρίων.

 

1. Τα διαβιβαστικά εγγράφων, που απευθύνονται προς τους φερόμενους ως ιδιοκτήτες διατηρητέων ή τους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης για τα θέματα της αρμοδιότητας τους.

 

2. Τα έγγραφα παραπομπής θεμάτων της αρμοδιότητας του σε επιτροπές των Πολεοδομικών Υπηρεσιών ή των Διευθύνσεων Περιβάλλοντος και Χωροταξίας του χώρου ευθύνης του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας και Θράκης.

 

3. Τα έγγραφα διαβίβασης των υποθέσεων του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας και Θράκης προς το Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών θεμάτων, το Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής και αμφισβητήσεων ή κάθε άλλο αρμόδιο συλλογικό όργανο.

 

ΙΓ. Ο Προϊστάμενος του τμήματος παιδείας, πολιτισμού και αθλητισμού

 

1. Κάθε έγγραφο που αφορά στη διοργάνωση εκδηλώσεων, εκθέσεων, εορτών αρμοδιότητας του τμήματος.

 

2. Τις προπαρασκευαστικές πράξεις για την κατάρτιση προγραμμάτων αρμοδιότητας του τμήματος.

 

ΙΔ. Ο Προϊστάμενος του τμήματος προγραμματισμού περιφερειακής ανάπτυξης

 

1. Την εισήγηση και κατάρτιση προγραμμάτων τουριστικής ανάπτυξης.

 

2. Την εισήγηση για τον προγραμματισμό των δράσεων του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων για το πρώην Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης.

 

ΙΕ. Ο Προϊστάμενος του τμήματος αξιολόγησης, έγκρισης και ελέγχου επενδυτικών σχεδίων

 

1. Τα διαβιβαστικά έγγραφα αρμοδιότητας του τμήματος προς το Εθνικό Τυπογραφείο, το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και άλλους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.

 

2. Κάθε είδους εισηγήσεις προς την Υφυπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, καθώς και διευκρινιστικά έγγραφα και αιτούμενα στατιστικά στοιχεία προς τις αρμόδιες αρχές.

 

ΙΣΤ. Ο Προϊστάμενος του τμήματος ενημέρωσης επενδυτών και επικοινωνίας

 

1. Κάθε έγγραφο που αφορά στην παροχή πληροφοριών για την εφαρμογή των επενδυτικών νόμων και για το σύνολο των επενδυτικών προγραμμάτων που υλοποιούνται στην Ελλάδα.

 

2. Κάθε έγγραφο που αφορά στη συλλογή και επεξεργασία στατιστικών στοιχείων των ιδιωτικών επενδύσεων αρμοδιότητας του υπουργείου.

 

ΙΖ. Ο Προϊστάμενος του τμήματος εποπτείας της αγοράς

 

1. Την αποστολή των στοιχείων των διενεργηθέντων ελέγχων στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας.

 

2. Κάθε έγγραφο που σχετίζεται με τον έλεγχο της τεχνικής τεκμηρίωσης των προϊόντων.

 

ΙΗ. Ο Προϊστάμενος του τμήματος διεθνών θεμάτων

 

1. Κάθε έγγραφο που αφορά στην επικοινωνία με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς για θέματα αρμοδιότητας του τμήματος.

 

2. Κάθε έγγραφο που αφορά στην ενημέρωση πολιτών και φορέων στο χώρο ευθύνης του υπουργείου για την περιφερειακή ανάπτυξη και τις πολιτικές συνοχής.

 

ΙΘ. Ο Προϊστάμενος του τμήματος παρευξείνιας συνεργασίας και απόδημου ελληνισμού

 

1. Κάθε έγγραφο που αφορά την επικοινωνία με ομογενειακές οργανώσεις για θέματα αποδήμων.

 

2. Την προετοιμασία των πρωτοκόλλων συνεργασίας με την Τράπεζα Εμπορίου και Ανάπτυξης Εύξεινου Πόντου, το Υπουργείο Εξωτερικών και το Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης.

 

Κ. Ο Προϊστάμενος του τμήματος διακρατικής συνεργασίας

 

1. Κάθε έγγραφο που αφορά στο συντονισμό δράσεων συνεργασίας με τις χώρες της Βαλκανικής Χερσονήσου για θέματα αρμοδιότητας του τμήματος.

 

2. Την παροχή στατιστικών στοιχείων σχετικά με τους δείκτες ποιότητας ζωής και τις μεταβλητές στις διασυνοριακές περιοχές.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.