Απόφαση 55565/15 - Άρθρο 5

Άρθρο 5: Ειδική μεταβίβαση δικαιώματος υπογραφής σε Προϊστάμενους Γενικών Διευθύνσεων, Διευθύνσεων και Τμημάτων


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Μεταβιβάζουμε επιπλέον στους Προϊσταμένους των οργανικών μονάδων των Γενικών Διευθύνσεων Διοικητικών Υπηρεσιών, Οικονομικών Υπηρεσιών, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διεθνούς Οικονομικής και Εμπορικής Πολιτικής, της Διεύθυνσης Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σχέσεων και των αυτοτελών Τμημάτων Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης (ΠΣΕΑ), Εσωτερικού Ελέγχου και Κοινοβουλευτικού Ελέγχου του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014) το δικαίωμα να υπογράφουν με εντολή Υπουργού, ως εξής:

 

Α. Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών για:

 

1. Τις αποφάσεις χορήγησης ή ανάκλησης αδειών υπηρεσιακής εκπαίδευσης, τις αποφάσεις χορήγησης άδειας για την άσκηση ιδιωτικού έργου με ή χωρίς αμοιβή, τις αποφάσεις χορήγησης αδειών άνευ αποδοχών, σε υπαλλήλους με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, οι οποίες εκδίδονται μετά από γνώμη - απλή, σύμφωνη ή ειδικώς αιτιολογημένη - του Υπηρεσιακού Συμβουλίου του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

2. Την κύρωση πινάκων προακτέων.

 

3. Τις αποφάσεις μετακίνησης εκτός έδρας υπαλλήλων με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, για εκτέλεση υπηρεσίας στο εσωτερικό.

 

4. Τη βεβαίωση πραγματοποίησης υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

5. Τη χορήγηση αδειών στους Προϊσταμένους και υπαλλήλους υπηρεσιακών μονάδων που δεν υπάγονται σε Γενική Διεύθυνση.

 

6. Την υπογραφή εγγράφων προς το Υπουργείο Εξωτερικών για την έκδοση ή θεώρηση διπλωματικών διαβατηρίων των υπαλλήλων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

7. Τις αποφάσεις για έγκριση άρσης φραγής τηλεφωνικών συνδέσεων, εσωτερικού και διεθνούς δικτύου, δημόσιων υπηρεσιών.

 

8. Εγκυκλίους για υπηρεσιακά θέματα αρμοδιότητας της Γενικής Διεύθυνσης και για την εύρυθμη λειτουργία του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

9. Τις αποφάσεις θέσης σε κυκλοφορία, και άρσης από την κυκλοφορία, των αυτοκινήτων και δικύκλων που υπάγονται στην κοινή υπουργική απόφαση 129/2534/2010 (ΦΕΚ 108/Β/2010) όπως κάθε φορά ισχύει και παράδοσής τους στη Διεύθυνση Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού του Υπουργείου Οικονομικών, για εκποίηση, σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 6400/2060/1984 (ΦΕΚ 387/Β/1984) όπως κάθε φορά ισχύει.

 

10. Τις αποφάσεις μετακίνησης υπαλλήλων από μία οργανική μονάδα σε άλλη της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

Β. Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών για:

 

1. Τον προγραμματισμό των δραστηριοτήτων και το συντονισμό της λειτουργίας των Οικονομικών Διευθύνσεων αρμοδιότητάς του με βάση τις διατάξεις και τις γενικές αρχές της δημοσιονομικής διαχείρισης και ευθύνης καθώς και με βάση τους δημοσιονομικούς κανόνες που διέπουν την ενίσχυση της δημοσιονομικής σταθερότητας.

 

2. Την παροχή έγκαιρων και αξιόπιστων πληροφοριών σχετικά με τον προϋπολογισμό του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014 όπως ισχύει) προς τον ιεραρχικά προϊστάμενο Γενικό Γραμματέα και τον Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, τον Υπουργό Οικονομικών και τη Βουλή, καθώς και την αποστολή οικονομικών στοιχείων στην Ελληνική Στατιστική Αρχής.

 

3. Τον έλεγχο για την έγκαιρη κατάρτιση του ετήσιου Τακτικού Προϋπολογισμού και του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων καθώς και την μέριμνα των δημοσιονομικών αναλύσεων και αναφορών.

 

4. Τη διασφάλιση της πιστής τήρησης των ανωτάτων ορίων του προϋπολογισμού του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) και της ανάληψης δεσμεύσεων από αυτό και τους εποπτευόμενους φορείς του, για τη διενέργεια δαπανών, μόνον εφόσον υπάρχει αντίστοιχη πίστωση από τον οικείο προϋπολογισμό.

 

5. Τη διασφάλιση της ορθής διαχείρισης και αξιοποίησης των πόρων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) και των εποπτευομένων από αυτό φορέων.

 

6. Την τήρηση των υποχρεωτικών οδηγιών και εγκυκλίων που εκδίδει το Υπουργείο Οικονομικών και το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

 

7. Τη διαβίβαση στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους των δημοσιονομικών στοιχείων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει), καθώς και των εποπτευομένων από αυτό φορέων, σύμφωνα με τις ισχύουσες κανονιστικές πράξεις.

 

8. Την υποχρέωση άρνησης και έγγραφης ενημέρωσης της αρμόδιας αρχής που τον εντέλει, όπως προβεί σε ενέργεια η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα την ανάληψη υποχρέωσης ή εκτέλεση δαπάνης που υπερβαίνει τα τιθέμενα όρια ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια σχετικά με τα οριζόμενα στις προηγούμενες παραγράφους.

 

9. Την υποχρέωση επαναληπτικής έγγραφης ενημέρωσης με ταυτόχρονη κοινοποίησή της στον Πρόεδρο της Βουλής, στον Γενικό Επίτροπο Επικρατείας, στο Ελεγκτικό Συνέδριο και στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, σε περίπτωση επιμονής της αρμόδιας αρχής που τον εντέλλεται. Στην περίπτωση αυτή την ευθύνη ως προς τη νομιμότητα της ενέργειας φέρει πλέον ο εντολέας.

 

10. Τις αποφάσεις για μεταφορά πιστώσεων εντός των μειζόνων κατηγοριών του Τακτικού Προϋπολογισμού είτε του αυτού ειδικού φορέα είτε μεταξύ διαφορετικών ειδικών φορέων του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 116/2014, από 20.000,01 ευρώ μέχρι του ποσού των 60.000 ευρώ.

 

11. Τις προτάσεις προς το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για τη μεταφορά πιστώσεων μεταξύ μειζόνων κατηγοριών του Τακτικού Προϋπολογισμού είτε του αυτού ειδικού φορέα είτε μεταξύ διαφορετικών ειδικών φορέων του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 116/2014, από 20.000,01 ευρώ μέχρι του ποσού των 60.000 ευρώ.

 

12. Τις προτάσεις προς το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για διάθεση πιστώσεων του στον Προϋπολογισμό του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) μέχρι του ποσού των 60.000 ευρώ.

 

13. Τις προτάσεις για αύξηση του ποσοστού διάθεσης των Κωδικών Αριθμών Εξόδων των ειδικών φορέων του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 116/2014.

 

14. Τις προτάσεις προς το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για μεταφορά πιστώσεων σε άλλους φορείς για την κάλυψη δαπανών που πραγματοποιούνται από το πρώην Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει), μέχρι του ποσού των 60.000 ευρώ.

 

15. Τις αποφάσεις ανάληψης και έγκρισης δαπανών, προκήρυξης δημοσίων διαγωνισμών, κατακύρωσης αποτελεσμάτων, τη σύναψη συμβάσεων και κάθε άλλο έγγραφο που αφορά τις δαπάνες αυτές, αρμοδιότητας του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει), από 20.000,01 ευρώ μέχρι του ποσού των 60.000 ευρώ. Στην περίπτωση σύναψης συμβάσεων για τις οποίες απαιτείται νομοθετική κύρωση όλες οι σχετικές πράξεις υπογράφονται από τον Υπουργό.

 

16. Τις αποφάσεις κατανομής, πληρωμής, εντολής προς υπόλογους και κάθε άλλης σχετικής πράξης του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, αρμοδιότητας του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει), μέχρι το ποσό των 100.000 ευρώ.

 

17. Τις προτάσεις χρηματοδότησης των Συλλογικών Αποφάσεων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και όλα τα διαδικαστικά προς τη Τράπεζα της Ελλάδος έγγραφα, αρμοδιότητας του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) μέχρι το ποσό των 100.000 ευρώ.

 

18. Τις προτάσεις προς το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για εγγραφή ή αυξομείωση προβλέψεων θέσεων προσωπικού του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) λόγω μετατάξεων, προσλήψεων, μεταφορών κ.λ.π. καθώς και οποιαδήποτε σχετική τροποποίηση του προϋπολογισμού.

 

19. Τις προτάσεις για εγγραφή πιστώσεων στον εκτελούμενο τακτικό προϋπολογισμό για εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων οι οποίες αφορούν το πρώην Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

20. Τις προτάσεις ανάληψης υποχρέωσης για εκτέλεση των προμηθειών, αρμοδιότητας του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει), που υλοποιούνται από το Ενιαίο Πρόγραμμα Προμηθειών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου μέχρι ποσού 60.000 ευρώ.

 

21. Τις αποφάσεις ορισμού υπολόγων παγίων προκαταβολών και χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής. Επίσης, τις αποφάσεις ορισμού υπεύθυνου λογαριασμών.

 

22. Τις αποφάσεις ορισμού εκκαθαριστή αποδοχών καθώς και του αναπληρωτή του.

 

23. Τις αποφάσεις για την τροποποίηση του Προγράμματος Προμηθειών του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) μέχρι του ποσού των 60.000 ευρώ.

 

24. Την υπογραφή κάθε άλλου αναγκαίου εγγράφου ή απόφασης για την άσκηση των αρμοδιοτήτων που προβλέπονται στην υπ' αριθμόν 35701/ΓΔΟΥ/233/2013 Κοινή Υπουργική Απόφαση Αναδιάρθρωση της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (ΦΕΚ 2090/B/2013) και που η αρμοδιότητα υπογραφής των δεν έχει εκχωρηθεί σε κατώτερο ιεραρχικό επίπεδο.

 

25. Τη συνυπογραφή Μνημονίου Κατανόησης μεταξύ του Υπουργείου Οικονομικών και του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας καθώς και Μνημονίων Συνεργασίας μεταξύ του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) και εποπτευομένων φορέων σύμφωνα με τις ισχύουσες εκάστοτε προβλέψεις.

 

26. Τις αποφάσεις σύστασης, συγκρότησης και ορισμού μελών των επιτροπών των πρόχειρων διαγωνισμών.

 

27. Την κατάσταση πρόβλεψης μηνιαίων δαπανών προς το αρμόδιο όργανο για την τακτοποίηση δαπανών.

 

28. Τις εντολές προς τους υπόλογους για την καταβολή δαπανών από τα χρηματικά εντάλματα προπληρωμής που έχουν εκδοθεί στο όνομά τους μέχρι του ποσού των 60.000 ευρώ για κάθε περίπτωση.

 

29. Τις αποφάσεις ορισμού υπολόγων χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής, ανεξαρτήτως ποσού, καθώς και αποφάσεις ορισμού υπολόγων έργων Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (φυσικά ή νομικά πρόσωπα).

 

30. Τις αποφάσεις έκδοσης χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής, για ποσά μέχρι 60.000 ευρώ.

 

31. Τις πράξεις θεώρησης των καταστάσεων εκκαθάρισης όλων των δαπανών, καθώς και τα σχετικά διαβιβαστικά και λοιπά έγγραφα μέχρι του ποσού των 60.000 ευρώ.

 

32. Τις αποφάσεις έγκρισης για να ακολουθηθεί η διαδικασία της απευθείας ανάθεσης (άρθρο 22 του προεδρικού διατάγματος 118/2007) και αποφάσεις απευθείας ανάθεσης και συμβάσεις καθώς και κάθε σχετική με το θέμα απόφαση, αρμοδιότητας του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει), σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 13 του άρθρου 2 του νόμου 2286/1995, για τις περιπτώσεις που η σχετική δαπάνη δεν υπερβαίνει το ποσό των 60.000 ευρώ.

 

33. Τις αποφάσεις ορισμού υπολόγων διαχειριστών υλικού, εκτός της περίπτωσης που, με την απόφαση αυτή, ορίζονται άλλα όργανα.

 

34. Τις πράξεις καταλογισμού (άρθρο 96 του νόμου [Ν] 4270/2014, όπως κάθε φορά ισχύει).

 

35. Καταλογισμός οφειλών που απορρέουν από οποιαδήποτε νόμιμη αιτία για ποσό μέχρι των 60.000 ευρώ ανά υπόχρεο.

 

36. Τα αιτήματα προς το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για αύξηση των διαθέσιμων ποσοστών πιστώσεων από τον τακτικό προϋπολογισμό.

 

37. Τις αποφάσεις για ορισμό υπολόγου διαχειριστή:

 

α) των αυτοκινήτων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει)

 

β) των ανταλλακτικών και κάθε είδους αναλώσιμου ή μη υλικού αυτών,

 

γ) καυσίμων και ελαιολιπαντικών.

 

38. Τις αποφάσεις για έγκριση προμήθειας και λειτουργίας κινητών τηλεφωνικών συνδέσεων των Υπηρεσιών του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

39. Τις αποφάσεις για την έγκριση υπέρβασης του ορίου καυσίμων και λιπαντικών από τα αυτοκίνητα των Υπηρεσιών που υπάγονται στην κοινή υπουργική απόφαση 129/2534/2010 (ΦΕΚ 108/Β/2010) όπως κάθε φορά ισχύει.

 

40. Τις αποφάσεις θέσης σε κυκλοφορία, και άρσης από την κυκλοφορία, των αυτοκινήτων που υπάγονται στην κοινή υπουργική απόφαση 129/2534/2010 (ΦΕΚ 108/Β/2010) όπως κάθε φορά ισχύει και παράδοσής τους στη Διεύθυνση Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού του Υπουργείου Οικονομικών, για εκποίηση, σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 6400/2060/1984 (ΦΕΚ 387/Β/1984) όπως κάθε φορά ισχύει.

 

Γ. Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για:

 

1. Τα προπαρασκευαστικά, υπομνηστικά και διαβιβαστικά έγγραφα, καθώς και εκείνα που ζητούνται ή παρέχονται πληροφορίες για την εγκατάσταση, κεντρική διαχείριση, συντήρηση, καλή λειτουργία, και αναβάθμιση του εξοπλισμού των δικτύων - επικοινωνιών, των Εξυπηρετητών και των Λειτουργικών τους Συστημάτων καθώς και των Βάσεων Δεδομένων των συστημάτων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

2. Τη σύνταξη της πολιτικής ασφαλείας των δικτύων - επικοινωνιών, των Εξυπηρετητών και των Λειτουργικών τους Συστημάτων καθώς και των Βάσεων Δεδομένων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

3. Την έγκριση και υποβολή προδιαγραφών για την απόκτηση εξυπηρετητών, σταθμών εργασίας, εκτυπωτών και εξοπλισμού δικτύων - επικοινωνιών του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

4. Τη σύνταξη των διαδικασιών α) για την υποστήριξη - διαχείριση Χρηστών, Υποδομών και εφαρμογών β) για την αποκατάσταση της λειτουργίας των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, εκτυπωτών, σαρωτών και του δικτύου μετά από οποιαδήποτε διακοπή ή βλάβη.

 

5. Την έγκριση και υποβολή δράσεων για την απλούστευση των διαδικασιών και τον ποιοτικό έλεγχο των παρεχόμενων ψηφιακών υπηρεσιών.

 

6. Την έγκριση και υποβολή επιχειρησιακού, τεχνικού και λειτουργικού σχεδιασμού έργων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

7. Τα προπαρασκευαστικά, υπομνηστικά και διαβιβαστικά έγγραφα, καθώς και εκείνα που ζητούνται ή παρέχονται πληροφορίες για τον προγραμματισμό, σχεδιασμό, υλοποίηση και παρακολούθηση της διαχείρισης των έργων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

8. Τα προπαρασκευαστικά, υπομνηστικά και διαβιβαστικά έγγραφα, καθώς και εκείνα που ζητούνται ή παρέχονται πληροφορίες για την ανάπτυξη, λειτουργία και διαχείριση διαδικτυακών πυλών.

 

9. Την έγκριση και υποβολή δράσεων για την ομογενοποίηση - διαλειτουργικότητα των πληροφοριακών συστημάτων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

10. Τη σύνταξη των διαδικασιών για τη δημιουργία και λειτουργία γραφείων υποστήριξης των χρηστών των εφαρμογών του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

11. Τη σύνταξη των διαδικασιών για την κεντρική διαχείριση, ανάπτυξη, συντήρηση, αναβάθμιση, έλεγχο και μέτρηση απόδοσης των υφιστάμενων και των νέων εφαρμογών του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

Δ. Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Διεθνούς Οικονομικής και Εμπορικής Πολιτικής για:

 

1. Πράξεις, εντολές και έγγραφα αρμοδιότητας των Διευθύνσεων:

 

Πολιτικής Διεθνούς Εμπορίου (ΠΔΕ), Συντονισμού Εμπορίου και Εμπορικών Καθεστώτων (ΣΕΕΚ) και Διεθνών Οργανισμών και Διμερών Οικονομικών Συνεργασιών (ΔΟΔΟΣ) καθώς και των υπηρεσιών Εξωτερικού, σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014 όπως ισχύει: Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία στη ΜΕΑ Βρυξελλών κατά το μέρος που αφορά σε αρμοδιότητες του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία στον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΜΕΑ-ΟΟΣΑ) κατά το μέρος που αφορά σε αρμοδιότητες του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και Γραφείο Οικονομικού Συμβούλου στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία στους Διεθνείς Οργανισμούς στη Γενεύη.

 

2. Την εξειδίκευση, συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση της ακολουθούμενης πολιτικής στο χώρο ευθύνης του και την διατύπωση εναλλακτικών προτάσεων και εισηγήσεων προς τα υπερκείμενα όργανα.

 

3. Την εξασφάλιση συνεργασίας και συντονισμού με άλλα Υπουργεία και λοιπούς φορείς του Δημόσιου Τομέα.

 

4. Τηv έκδοση εγκυκλίων ή εγγράφων με τα οποία δίδονται οδηγίες στις Υπηρεσίες Εξωτερικού ή ζητούνται στοιχεία από αυτές για θέματα αρμοδιότητας της Γενικής Διεύθυνσης.

 

5. Προτάσεις για τη στελέχωση Υπηρεσιών Εξωτερικού, σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014 όπως ισχύει.

 

6. Την παροχή οδηγιών προς τις Υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης καθώς και τις Υπηρεσίες Εξωτερικού για την διαμόρφωση και το συντονισμό της κοινής δραστηριότητας αυτών, με σκοπό την αποτελεσματική υλοποίηση της Κυβερνητικής πολιτικής.

 

7. Οδηγίες που αφορούν σε θέματα που εξετάζονται ή συζητούνται σε Διεθνείς Οργανισμούς και στους θεσμούς και τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

8. Τις Εισηγήσεις για την έγκριση μετακίνησης των υπαλλήλων για θέματα της Γενικής Διεύθυνσης από το Κέντρο σε προορισμούς εντός και εκτός της Ελληνικής Επικρατείας για υπηρεσιακούς λόγους.

 

9. Τις εγκρίσεις, τροποποιήσεις, παρατάσεις, απορρίψεις εξαγωγής - επανεξαγωγής, καθώς και επανεισαγωγής όπου αυτό προβλέπεται, ειδών που εμπίπτουν στο πλαίσιο του νόμου 2168/1993 (όπλα, πυρομαχικά, κ.λ.π.) και όποια στο μέλλον εκδοθεί για το θέμα αυτό, για αξίες από 500.000,01 μέχρι και 1.500.000,00 ευρώ.

 

10. Την εισήγηση προς το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού για την υπογραφή συμβάσεων που αφορούν στην εκπόνηση μελετών ή εκτέλεση ερευνητικών εργασιών, έργων, προμηθειών και παροχής υπηρεσιών στο πλαίσιο προγραμμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Διμερούς Κρατικής Αναπτυξιακής Συνεργασίας και Βοήθειας και της Πολυμερούς Αναπτυξιακής Βοήθειας που δίδεται μέσω Διεθνών Οργανισμών και των Διεθνών Αναπτυξιακών Τραπεζών, τα οποία καλύπτονται από τις διατάξεις του άρθρου 7 του νόμου 2297/1995 (ΦΕΚ 50/Α/1995), όπως ισχύει, του νόμου 2731/1999 (ΦΕΚ 138/Α/1999), όπως ισχύει και του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 116/2014 όπως ισχύει.

 

11. Τον ορισμό Διευθυντών των περιπτέρων της επισήμου συμμετοχής της χώρας μας σε Διεθνείς Εκθέσεις.

 

12. Την έκδοση εγκυκλίων ή εγγράφων με τα οποία δίδονται οδηγίες στις Υπηρεσίες Εξωτερικού ή ζητούνται στοιχεία από αυτές για θέματα αρμοδιότητας της Γενικής Διεύθυνσης.

 

13. Ενημερωτικά έγγραφα προς φορείς του Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα που αφορούν στα προγράμματα πολυμερούς αναπτυξιακής συνεργασίας.

 

Ε. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σχέσεων, με την επιφύλαξη των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Διεθνούς Οικονομικής και Εμπορικής Πολιτικής (ΔΟΕΠ) για:

 

1. Την εξειδίκευση και αξιολόγηση της ακολουθούμενης πολιτικής στο χώρο ευθύνης του και την διατύπωση εναλλακτικών προτάσεων και εισηγήσεων προς τα υπερκείμενα όργανα.

 

2. Την εξασφάλιση συνεργασίας και συντονισμού με άλλα Υπουργεία και λοιπούς φορείς σε θέματα αρμοδιότητάς του.

 

3. Την κατάρτιση ενημερωτικών εγγράφων προς φορείς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα που αφορούν σε θέματα αρμοδιότητας της Διεύθυνσης.

 

4. Την κατάρτιση και αποστολή εγγράφων, οδηγιών ή αποφάσεων που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία της Διεύθυνσης, τη σύνταξη ετήσιων απολογιστικών εκθέσεων και αποφάσεις στοχοθεσίας της Διεύθυνσης.

 

ΣΤ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού για:

 

1. Τα ερωτήματα προς το Υπηρεσιακό Συμβούλιο του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) για θέματα υπηρεσιακής κατάστασης των υπαλλήλων του με εξαίρεση τις περιπτώσεις 1 και 10 του άρθρου 1 της παρούσας.

 

2. Την έγκριση συμμετοχής υπαλλήλων σε προγράμματα επιμόρφωσης στο εσωτερικό.

 

3. Την αξιολόγηση των αναγκών σε προσωπικό των Υπηρεσιών του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

4. Την εισήγηση για την ορθολογική κατανομή και στελέχωση των Υπηρεσιών του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

5. Την έκδοση αποφάσεων καθορισμού ημερών κίνησης εκτός έδρας.

 

6. Τα διαδικαστικά θέματα που αναφέρονται σε ηθικές αμοιβές - βραβεύσεις των υπαλλήλων. του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

7. Τα διαδικαστικά θέματα που αναφέρονται στη διεξαγωγή εκλογών για ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

8. Τα έγγραφα ανακοινώσεων διορισμού στο Γραφείο του Υπουργού, των Γενικών Γραμματέων και των Ειδικών Γραμματέων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει), καθώς και τις αποφάσεις χορήγησης επιδομάτων και αδειών (μητρότητας, ανατροφής, αναρρωτικών αδειών) σε μετακλητούς υπαλλήλους όλων των βαθμών.

 

9. Τις περιλήψεις αποφάσεων και πράξεων που δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και στον ημερήσιο Τύπο, καθώς και τις εντολές δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως Προεδρικών Διαταγμάτων και λοιπών πράξεων για θέματα προσωπικού του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

10. Κάθε σχετικό έγγραφο ή απόφαση που αφορά στην υπηρεσιακή κατάσταση των υπαλλήλων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει), εκτός από τις περιπτώσεις εκείνες που ορίζονται, με την απόφαση αυτή, άλλα όργανα.

 

11. Τη βαθμολογική κατάταξη ή ένταξη του προσωπικού του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) με οποιαδήποτε σχέση εργασίας.

 

12. Τα έγγραφα προς τις αρμόδιες Υπηρεσίες του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) για αυξομείωση και εγγραφή προβλέψεων θέσεων προσωπικού.

 

13. Τις ανακοινώσεις αποφάσεων διορισμού ή πρόσληψης προσωπικού του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

14. Τις καταστάσεις του άρθρου 88 παράγραφος 1 του νόμου 3528/2007 όπως κάθε φορά ισχύει.

 

15. Τις βεβαιώσεις αποχής από τα υπηρεσιακά καθήκοντα για λόγους ασθενείας των υπαλλήλων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.

 

16. Τις απαντήσεις σε αιτήματα υπαλλήλων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) για την υπηρεσιακή τους κατάσταση.

 

17. Την αλληλογραφία με Φορείς του Δημόσιου Τομέα για θέματα προσωπικού.

 

Ζ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης, Οργάνωσης και Τεχνικών Υπηρεσιών για:

 

1. Την εντολή για την κίνηση ή επισκευή οχημάτων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) και τον ορισμό υπευθύνων κίνησης αυτών.

 

H. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Κατάρτισης Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών για:

 

1. Τις αποφάσεις για μεταφορά πιστώσεων εντός των μειζόνων κατηγοριών του Τακτικού Προϋπολογισμού είτε του αυτού ειδικού φορέα είτε μεταξύ διαφορετικών ειδικών φορέων του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 116/2014, μέχρι του ποσού των 20.000 ευρώ.

 

2. Τις προτάσεις προς το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για τη μεταφορά πιστώσεων μεταξύ μειζόνων κατηγοριών του Τακτικού Προϋπολογισμού είτε του αυτού ειδικού φορέα είτε μεταξύ διαφορετικών ειδικών φορέων του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 116/2014, μέχρι του ποσού των 20.000 ευρώ.

 

3. Την παρακολούθηση της εναρμόνισης του Προϋπολογισμού με το ΜΠΔΣ.

 

4. Αιτήματα προς το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για αύξηση ποσοστού διάθεσης πιστώσεων του Κρατικού Προϋπολογισμού.

 

5. Πρόταση καθορισμού μηνιαίου ορίου πληρωμών σε βάρος των πιστώσεων του Κρατικού Προϋπολογισμού.

 

6. Τη συγκέντρωση και επεξεργασία δημοσιονομικών στοιχείων όλων των Φορέων/Ειδικών Φορέων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και την εισήγηση στο Γενικό Διευθυντή του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) σχετικά με τη διαβίβασή τους στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

 

Θ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης για:

 

1. Την υπογραφή εγγράφων με τα οποία διαβιβάζονται δικαιολογητικά έγκρισης χρηματικών ενταλμάτων τακτικών και προπληρωμής, κατ' αρμοδιότητα.

 

2. Την υπογραφή εντολών έκδοσης χρηματικών ενταλμάτων, προπληρωμής επ' ονόματι της Τραπέζης της Ελλάδος, για την πληρωμή μισθών και λοιπών σταθερών αποδοχών των υπηρετούντων στις Υπηρεσίες του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) στην αλλοδαπή, ενοικίων μισθωμένων ακινήτων και λοιπών σταθερών δαπανών των αυτών Υπηρεσιών.

 

3. Τις απαιτήσεις εκκρεμών οφειλών από μόνιμους ή με οποιαδήποτε άλλη σχέση εργασίας υπαλλήλους του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

4. Τις προτάσεις για εγγραφή προβλέψεων θέσεων προσωπικού του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

5. Τις αποφάσεις ανάληψης και έγκρισης δαπανών και κάθε άλλο σχετικό έγγραφο των δαπανών αυτών, αρμοδιότητας του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει), μέχρι του ποσού των 20.000 ευρώ.

 

Ι. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Παρακολούθησης Εποπτευόμενων Φορέων για:

 

1. Την εισήγηση για την έγκριση των προϋπολογισμών και των τροποποιήσεων αυτών, καθώς και των απολογισμών, των εποπτευομένων φορέων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

2. Την εισήγηση για την επιχορήγηση/χρηματοδότηση των εποπτευομένων και λοιπών φορέων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

3. Τη εισήγηση για την έγκριση ή μη των υπερωριών των εποπτευόμενων και λοιπών φορέων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

4. Τη συγκέντρωση και επεξεργασία χρηματοοικονομικών και μη χρηματοοικονομικών στατιστικών στοιχείων όλων των εποπτευομένων φορέων και Υπηρεσιών του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) και την εισήγηση στο Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου σχετικά με τη διαβίβασή τους στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους και στην Ελληνική Στατιστική Αρχή.

 

ΙΑ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Προμηθειών, Υποδομών και Διαχείρισης Υλικού για:

 

1. Την κατάρτιση του Προγράμματος Προμηθειών του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) και τυχόν τροποποιήσεις αυτού.

 

2. Τις απαιτήσεις εκκρεμών οφειλών από προμηθευτές του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

3. Διαβίβαση δικαιολογητικών πληρωμών στη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

4. Τον ορισμό υπολόγων διαχειριστών αναλώσιμου ή μη υλικού.

 

5. Τις αποφάσεις προκήρυξης δημοσίων διαγωνισμών και κατακύρωσης αποτελεσμάτων προμήθειας κάθε είδους υλικών αγαθών και παροχής υπηρεσιών μέχρι του ποσού των 20.000 ευρώ.

 

ΙΒ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Πολιτικής Διεθνούς Εμπορίου για:

 

1. Τις ετήσιες εισφορές στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου (ΠΟΕ).

 

ΙΓ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Συντονισμού Εμπορίου και Εμπορικών Καθεστώτων για:

 

1. Τις άδειες ή απορρίψεις για την εισαγωγή ειδών που τελούν σε καθεστώς ποσοτικού ορίου, τις άδειες για την εισαγωγή ειδών προς τελειοποίηση και επανεισαγωγή (παθητική τελειοποίηση) και τις άδειες εισαγωγής ειδών που τελούν σε καθεστώς διπλού ελέγχου χωρίς ποσοτικά όρια, καθώς και τις παρατάσεις ή τροποποιήσεις τούτων.

 

2. Τις εγκρίσεις, τροποποιήσεις, παρατάσεις, απορρίψεις εξαγωγής επανεξαγωγής προϊόντων που τελούν σε καθεστώς επιτήρησης από 300.000,01 ευρώ και άνω.

 

3. Τις εγκρίσεις, τροποποιήσεις, παρατάσεις, απορρίψεις, εξαγωγής - επανεξαγωγής προϊόντων διττής χρήσεως για αξίες από 70.000,01 ευρώ και άνω.

 

4. Τις εγκρίσεις, τροποποιήσεις, παρατάσεις, απορρίψεις εξαγωγής - επανεξαγωγής, καθώς και επανεισαγωγής όπου αυτό προβλέπεται, ειδών που εμπίπτουν στο πλαίσιο του νόμου 2168/1993 (όπλα, πυρομαχικά, κ.λ.π.) και όποιου στο μέλλον εκδοθεί για το θέμα αυτό, για αξίες από 30.000,01 ευρώ μέχρι 500.000 ευρώ.

 

5. Την έκδοση των Διεθνών Πιστοποιητικών Εισαγωγής και των Πιστοποιητικών Παράδοσης.

 

6. Έγγραφα προς τους Διεθνείς Οργανισμούς, τους θεσμούς και τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ενωσης, Μόνιμες Ελληνικές Αντιπροσωπείες και Υπουργεία προς αντιμετώπιση διαφόρων θεμάτων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης.

 

7. Ετήσιες εισφορές στο Διεθνές Γραφείο Εκθέσεων.

 

8. Πράξεις για θέματα που αφορούν σε πρόστιμα που επεβλήθησαν σε περίοδο προ της ενάρξεως ισχύος του νέου Οργανισμού (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, (ΦΕΚ 185/Α/2014)).

 

ΙΔ. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Διεθνών Οργανισμών και Διμερών Οικονομικών Συνεργασιών για:

 

1. Τις προτάσεις προς τον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Διεθνούς Οικονομικής και Εμπορικής Πολιτικής για την υπογραφή Συμβάσεων σε εφαρμογή των νόμων 2297/1995 και 2731/1999 που αφορούν στην εκπόνηση μελετών ή εκτέλεση ερευνητικών εργασιών, έργων, προμηθειών και παροχής υπηρεσιών, στο πλαίσιο προγραμμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Διμερούς Κρατικής Αναπτυξιακής Συνεργασίας και Βοήθειας και της Πολυμερούς Αναπτυξιακής Βοήθειας που δίδεται μέσω Διεθνών Οργανισμών και των Διεθνών Αναπτυξιακών Τραπεζών αρμοδιότητας της Διεύθυνσης.

 

2. Τη διαβίβαση οδηγιών και εγγράφων προς τους εκπροσώπους της Ελληνικής Κυβέρνησης στις Ομάδες των χωρών (constituencies) των διεθνών Αναπτυξιακών Τραπεζών όπου συμμετέχει η χώρα μας (Παγκόσμια Τράπεζα και θυγατρικοί της οργανισμοί, Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης), Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Ηνωμένων Εθνών (UNDP), Διάσκεψη Εμπορίου και Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (UNCTAD) και στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, για θέματα προώθησης των Ελληνικών συμφερόντων, καθώς επίσης και στις Αναπτυξιακές Τράπεζες όπου η χώρα μας εκπροσωπείται άμεσα από τη Διεύθυνση ΔΟΔΟΣ (Τράπεζα Εμπορίου και Ανάπτυξης Ευξείνου Πόντου (ΤΕΑΕΠ, BSTDB) και Τράπεζα Ανάπτυξης του Συμβουλίου της Ευρώπης (CEB).

 

3. Τη διαβίβαση οδηγιών και εγγράφων προς τη ΜΕΑ Γενεύης για θέματα προώθησης των Ελληνικών συμφερόντων στον Οργανισμό Βιομηχανικής Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (UNIDO), καθώς και στο Γραφείο Προώθησης Επενδύσεων και Τεχνολογίας Αθηνών (ITPO) του UNIDO.

 

4. Τη διαβίβαση οδηγιών και εγγράφων προς τις ως άνω Αναπτυξιακές Τράπεζες και την Παγκόσμια Περιβαλλοντική Διευκόλυνση (GEF) αναφορικά με τη διαχείριση των Ελληνικών Διαχειριστικών Ταμείων (Trust Funds) που χρηματοδοτούνται από κονδύλια του Ελληνικού κρατικού προϋπολογισμού.

 

ΙΕ. Στους Προϊσταμένους των Τμημάτων της Διεύθυνσης Διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού για:

 

1. Την υπογραφή εγγράφων με τα οποία διαβιβάζονται δικαιολογητικά συνταξιοδότησης των υπαλλήλων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) ανεξάρτητα από τον βαθμό και την ειδικότητα που κατέχουν.

 

2. Την θεώρηση αντιγράφων δικαιολογητικών και εγγράφων που περιέχονται στους ατομικούς φακέλους των υπαλλήλων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

3. Την υπογραφή αποφάσεων αλλαγής επωνύμου των υπαλλήλων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

4. Τα πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις για την υπηρεσιακή κατάσταση των εν ενεργεία και συνταξιούχων υπαλλήλων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) και γενικά πιστοποιητικά και βεβαιώσεις για θέματα που είναι δυνατό να βεβαιωθούν από στοιχεία που τηρούνται στη Διεύθυνση.

 

5. Τη χορήγηση αδειών μητρότητας και ανατροφής παιδιών των υπαλλήλων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) με οποιαδήποτε σχέση εργασίας.

 

6. Τις αποφάσεις χορήγησης αδειών χωρίς αποδοχές για τις οποίες δεν απαιτείται προηγουμένως γνώμη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) στους υπαλλήλους με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, εκτός των μετακλητών υπαλλήλων.

 

7. Τις αποφάσεις χορήγησης αναρρωτικών αδειών στους υπαλλήλους του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) με οποιαδήποτε σχέση εργασίας καθώς και τα έγγραφα παραπομπής των υπαλλήλων για υγειονομική εξέταση.

 

8. Τις θεωρήσεις των βιβλιαρίων νοσηλείας των υπαλλήλων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) και των προστατευομένων μελών τους.

 

ΙΣΤ. Στους Προϊσταμένους των Τμημάτων της Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης Οργάνωσης και Τεχνικών Υπηρεσιών για:

 

1. Την αρμοδιότητα επικύρωσης αντιγράφων, εγγράφων και τη βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής σύμφωνα με το άρθρο 1 του νόμου 4250/2014 (ΦΕΚ 74/Α/2014).

 

ΙΖ. Στους Προϊσταμένους των Τμημάτων της Διεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης για:

 

1. Την υπογραφή εντολών προς την Τράπεζα της Ελλάδος, για την έκδοση επιταγών ή εντολών σε συνάλλαγμα, βάσει των εκδοθέντων χρηματικών ενταλμάτων.

 

2. Την υπογραφή εξουσιοδοτήσεων προς το οικείο Ταμείο Πληρωμών Αθηνών για την εξόφληση ή είσπραξη εκδοθέντων χρηματικών ενταλμάτων.

 

3. Την υπογραφή βεβαιώσεων για τις αποδοχές των πάσης φύσεως υπαλλήλων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) με τις κρατήσεις που έχουν γίνει πάνω σε αυτές καθώς και τις πράξεις θεώρησης καταστάσεων κάθε είδους αποζημιώσεων.

 

6. Τις εξουσιοδοτήσεις προς το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων για την εξόφληση χρηματικών ενταλμάτων που έχουν εκδοθεί και εξοφλούνται μέσω του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.

 

7. Τα έγγραφα με τα οποία αναζητούνται από τα ασφαλιστικά Ταμεία των υπαλλήλων του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει), κρατήσεις αποδοχών και εισφορές που έχουν καταβληθεί αχρεωστήτως.

 

10. Τις προβλέψεις πιστώσεων που θα δαπανηθούν κάθε μήνα.

 

11. Τις εντολές χορήγησης υλικού για τις ανάγκες της Υπηρεσίας.

 

ΙΗ. Στους Προϊσταμένους των Τμημάτων της Διεύθυνσης Προμηθειών, Υποδομών και Διαχείρισης Υλικού για:

 

1. Τις εντολές χορήγησης υλικού για τις ανάγκες της Υπηρεσίας.

 

K. Στους Προϊσταμένους των Τμημάτων της Διεύθυνσης Συντονισμού Εμπορίου και Εμπορικών Καθεστώτων για:

 

1. Στον Προϊστάμενο του Τμήματος Ειδικών Καθεστώτων Εισαγωγών.

 

Τα έγγραφα εισαγωγής των ειδών που τελούν σε καθεστώς επιτήρησης με εξαίρεση αυτών που υπόκεινται σε διπλό έλεγχο.

 

2. Στον Προϊστάμενο του Τμήματος Ειδικών Καθεστώτων Εξαγωγών.

 

Τις εγκρίσεις, τροποποιήσεις, παρατάσεις, επιρρίψεις εξαγωγής - επανεξαγωγής ειδών που τελούν σε καθεστώς επιτήρησης για αξίες μέχρι και 300.000 ευρώ.
Τις εγκρίσεις, τροποποιήσεις, παρατάσεις, απορρίψεις εξαγωγής - επανεξαγωγής προϊόντων διττής χρήσεως για αξίες μέχρι και 70.000 ευρώ.
Τις εγκρίσεις, τροποποιήσεις, παρατάσεις, απορρίψεις εξαγωγής - επανεξαγωγής, καθώς και επανεισαγωγής όπου αυτό προβλέπεται, ειδών που εμπίπτουν στο πλαίσιο του νόμου 2168/1993 (όπλα, πυρομαχικά, κ.λ.π.) και όποιου στο μέλλον εκδοθεί για το θέμα αυτό, για αξίες μέχρι και 30.000 ευρώ.

 

ΚA. Στον Προϊστάμενο του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης (ΠΣΕΑ) για:

 

1. Τα προπαρασκευαστικά, υπομνηστικά και διαβιβαστικά έγγραφα, που αναφέρονται σε θέματα εξουσιοδότησης υπαλλήλων για το χειρισμό Διαβαθμισμένου Υλικού, καθώς και τις σχετικές αποφάσεις εξουσιοδότησης, εφόσον συντρέχουν οι απαιτούμενες προϋποθέσεις από τους κανονισμούς ασφάλειας.

 

2. Τις αποφάσεις και έγγραφα που αναφέρονται στην οργάνωση της Πολιτικής Άμυνας των Δημόσιων Ανεξάρτητων Ιδρυμάτων αρμοδιότητας του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

3. Τα έγγραφα, για τα οποία απαιτείται η συνεργασία και άλλων Δημόσιων Πολιτικών ή Στρατιωτικών Υπηρεσιών.

 

4. Τις πράξεις θέσης εγγράφων στο αρχείο, εφόσον έχει ολοκληρωθεί η σχετική αλληλογραφία, καθώς και τις πράξεις επιστροφής, μέσω του αρχείου, εγγράφων τα οποία χαρακτηρίζονται με την ένδειξη Αρχείο - Επιστρεπτέο.

 

5. Τα έγγραφα που αναφέρονται στην οργάνωση, προπαρασκευή και κινητοποίηση των Πολιτικών Δυνάμεων αρμοδιότητας του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

6. Τα έγγραφα που αναφέρονται στο συντονισμό όλων των ενεργειών των Υπηρεσιών αρμοδιότητας του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) για θέματα Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης.

 

7. Τις εκθέσεις για την πρόοδο της Διεύθυνσης Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης, καθώς και των εκθέσεων των ασκήσεων Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης.

 

8. Τα έγγραφα που αναφέρονται στην εξασφάλιση αναγκαίων μέσων, υλικών, εφοδίων και πιστώσεων για την υποστήριξη των σχεδίων της Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης.

 

ΚB. Στον Προϊστάμενο του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου για:

 

1. Την υποβολή προτάσεων βελτίωσης των συστημάτων εσωτερικού ελέγχου του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 

2. Τη διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης σε περίπτωση απώλειας δικαιολογητικών πληρωμής δημόσιας δαπάνης πριν την έκδοση τίτλου πληρωμής.

 

3. Την εισήγηση για την επιβολή δημοσιονομικών διορθώσεων στις περιπτώσεις που εντοπισθούν μεμονωμένες ή συστημικές παρατυπίες σε υπηρεσίες του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει) ή σε εποπτευόμενους φορείς του, εφόσον οι φορείς αυτοί δεν διαθέτουν μονάδα εσωτερικού ελέγχου.

 

ΚΓ. Στον Προϊστάμενο του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινοβουλευτικού Ελέγχου για:

 

1. Τα διαβιβαστικά έγγραφα για την προώθηση, εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών, απαντήσεων προς τη Βουλή επί ερωτημάτων κοινοβουλευτικού ελέγχου για θέματα αρμοδιότητας του πρώην Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 116/2014, όπως ισχύει).

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.