Απόφαση apehl-a-f1-171302/16 - Άρθρο 22

Άρθρο 22: Καταγγελία Σύμβασης


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Σε περίπτωση παύσης των Συναλλαγών λόγω θέσης σε αναγκαστική διαχείριση, κήρυξης σε πτώχευση, υπαγωγής σε άλλο ανάλογο καθεστώς, η λύση της παρούσας επέρχεται αυτοδικαίως από την επέλευση του γεγονότος. Η λύση της παρούσας κοινοποιείται άμεσα, με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο (συμπεριλαμβανομένης της τηλεομοιοτυπίας ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) από το συμβαλλόμενο μέρος που υπήχθη σε οιοδήποτε καθεστώς του προηγούμενου εδαφίου στο άλλο συμβαλλόμενο μέρος και στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. Ο Διαχειριστής ΜΔΝ ανακοινώνει τη σχετική πράξη στην ιστοσελίδα του.

 

2. Με την επιφύλαξη ειδικότερων νομοθετικών διατάξεων, κάθε συμβαλλόμενος δικαιούται να καταγγείλει εγγράφως την παρούσα Σύμβαση σε περίπτωση μη εκπλήρωσης ή πλημμελούς εκπλήρωσης των υποχρεώσεων του αντισυμβαλλομένου οι οποίες απορρέουν από τη Σύμβαση αυτή.

 

3. Απαραίτητη προϋπόθεση της άσκησης του δικαιώματος της καταγγελίας ορίζεται η άπρακτη πάροδος της προθεσμίας των 30 ημερών, η οποία τάσσεται με έγγραφη επιστολή, που κοινοποιείται με δικαστικό επιμελητή στο μέρος που εκπληρώνει πλημμελώς τις συμβατικές του υποχρεώσεις, προκειμένου το τελευταίο να συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις αυτές (προθεσμία αποκατάστασης). Σε περίπτωση που το συμβαλλόμενο μέρος στο οποίο κοινοποιείται η επιστολή, αδυνατεί, κατά την κρίση του, να συμμορφωθεί ολικώς ή και μερικώς εντός του χρονικού αυτού διαστήματος, κοινοποιεί εγγράφως στο άλλο συμβαλλόμενο μέρος, εντός 5 ημερών από την παραλαβή της επιστολής, την επιθυμία του για παράταση του χρονικού αυτού διαστήματος κατά μέγιστο για ακόμα 30 ημέρες. Η παράταση αυτή παρέχεται από το άλλο μέρος, χωρίς να απαιτείται έγγραφη απάντηση του.

 

4. Το συμβαλλόμενο μέρος δύναται να καταγγείλει τη Σύμβαση μετά την παρέλευση της προθεσμίας της παραγράφου 3 και μόνον στην περίπτωση που το μέρος στο οποίο επιδόθηκε η σχετική επιστολή δεν συμμορφώθηκε μερικώς ή ολικώς στις συμβατικές του υποχρεώσεις και εφόσον δεν διακυβεύεται, από την επέλευση των έννομων αποτελεσμάτων της καταγγελίας, η ασφαλής ηλεκτροδότηση του Συστήματος Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών στο οποίο έχει την εγκατάσταση του ο Παραγωγός.

 

Τα αποτελέσματα της καταγγελίας άρχονται μετά την παρέλευση 15 ημερών από την επίδοση του εγγράφου αυτού.

 

5. Σε περίπτωση καταγγελίας της παρούσας Σύμβασης, καθένα από τα Συμβαλλόμενα Μέρη οφείλει, πλην των άλλων, να επανορθώσει κάθε θετική και αποθετική ζημία.

 

6. Η λύση της παρούσας κοινοποιείται άμεσα, με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο από τον Διαχειριστή Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών στους Εκπροσώπους Φορτίου και στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. Ο Διαχειριστής Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών ανακοινώνει τη σχετική πράξη στην ιστοσελίδα του.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.