Απόφαση d13-2217/18

Απόφαση Δ13/2217/2018: Χαρακτηρισμός οδικών τμημάτων: α) παράκαμψη Ζυφιά, β) βελτίωση της Επαρχιακής Οδού 14 από Ανέμωνα Θολοποταμίου έως Κοντυλόπο Θολοποταμίου και γ) βελτίωση της Επαρχιακής Οδού 14 από παράκαμψη Πυργίου έως παράκαμψη Μεστών, ως τμήματα του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου του Νομού Χίου


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Απόφαση Δ13/2217/2018: Χαρακτηρισμός οδικών τμημάτων: α) παράκαμψη Ζυφιά, β) βελτίωση της Επαρχιακής Οδού 14 από Ανέμωνα Θολοποταμίου έως Κοντυλόπο Θολοποταμίου και γ) βελτίωση της Επαρχιακής Οδού 14 από παράκαμψη Πυργίου έως παράκαμψη Μεστών, ως τμήματα του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου του Νομού Χίου, (ΦΕΚ 90/ΑΑΠ/2018), 11-05-2018.

 

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

 

Έχοντας υπόψη:

 

1. Το προεδρικό διάταγμα 63/2005 (ΦΕΚ 98/Α/2005) Κωδικοποίηση της Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα, όπως τροποποιήθηκε με το νόμο 4320/2015 (ΦΕΚ 29/Α/2015) και ισχύει.

 

2. Το νόμο 2503/1997 (ΦΕΚ 107/Α/1997) Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθμιση θεμάτων για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις.

 

3. Το νόμο 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/2010) Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης.

 

4. Την κοινή απόφαση Δ16Α/04/773/1990 του Υπουργού Προεδρίας και αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων. Περί εξαίρεσης διοικητικών πράξεων ή εγγράφων από τον κανόνα των τριών υπογραφών.

 

5. Το προεδρικό διάταγμα 70/2015, άρθρο 3 (ΦΕΚ 114/Α/2015) σύμφωνα με το οποίο το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων που είχε συγχωνευθεί σε Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, ανασυνιστάται σε Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.

 

6. Το προεδρικό διάταγμα 123/2016, άρθρο 4 (ΦΕΚ 208/Α/2016) σύμφωνα με το οποίο το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, μετονομάζεται σε Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε συνδυασμό με το άρθρο 3 του προεδρικού διατάγματος 70/2015 (ΦΕΚ 114/Α/2015).

 

7. Το προεδρικό διάταγμα 125/2016, (ΦΕΚ 210/Α/2016) Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών.

 

8. To προεδρικό διάταγμα 123/2017 (ΦΕΚ 151/Α/2017) Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

 

9. Την απόφαση Δ13/471/2017, του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Καθορισμός αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών (Δ13) του προεδρικού διατάγματος 123/2017 σε ότι αφορά τις υφιστάμενες, τις υπό ανάθεση και τις προς δημοπράτηση συμβάσεις αρμοδιότητας της τέως Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του καταργηθέντος προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 109/2014.

 

10. Το νόμο 3155/1955 (ΦΕΚ 63/Α/1955) Περί κατασκευής και συντηρήσεως Οδών και τα εκτελεστικά του διατάγματα.

 

11. Το από 09-08-1955 βασιλικό διάταγμα Περί Καθορισμού των Εθνικών Οδών κατά τις διατάξεις του νόμου 3155/1955 και την Γ/25871/1963 απόφαση του Υπουργού Δημοσίων Έργων Περί αριθμήσεως των Εθνικών Οδών.

 

12. Το από 06-02-1956 βασιλικό διάταγμα (ΦΕΚ 47/Α/1956) Περί Καθορισμού των Επαρχιακών Οδών των Νομών του Κράτους κατά τις διατάξεις του νόμου 3155/1955.

 

13. Το νόμο 1418/1984 Δημόσια Έργα και ρυθμίσεις συναφών θεμάτων και ειδικότερα την παράγραφο 3 του άρθρου 25.

 

14. Την εγκύκλιο 18/1999 με την ΔΜΕΟ/ε/516/1999 Περί χαρακτηρισμού οδών ως Εθνικών ή Επαρχιακών σύμφωνα με το άρθρο 25, παράγραφος 3 του νόμου 1418/1984.

 

15. Το βασιλικό διάταγμα 465/1970 Περί όρων και προϋποθέσεων εγκαταστάσεως και λειτουργίας αντλιών καυσίμων προ πρατηρίων κειμένων εκτός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεων και κωμών ή εκτός κατοικημένων εν γένει περιοχών και περί κυκλοφοριακής συνδέσεως εγκαταστάσεων μετά των οδών, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα με το προεδρικό διάταγμα 118/2006.

 

16. Το νόμο 653/1977 Περί υποχρεώσεως των παρόδιων ιδιοκτητών για την διάνοιξη Εθνικών Οδών κ.λ.π. όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μέχρι σήμερα και το νομοθετικό διάταγμα [Ν] 929/1979 Περί εκτελέσεως του άρθρου 1 του νόμου 653/1977.

 

17. Το προεδρικό διάταγμα 209/1998 Λήψη μέτρων για την ασφάλεια υπεραστικής συγκοινωνίας.

 

18. Την διαπιστωτική απόφαση ΔΜΕΟ/ε/ο/114/1995 του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Ανακατάταξη Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Νήσων εκτός από την Κρήτη, Εύβοια, Κέρκυρα και Ρόδο.

 

19. Την απόφαση ΔΜΕΟ/ε/ο/266/1995 (ΦΕΚ 293/Β/1995) του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Περί Ανακατάταξης Επαρχιακού Οδικού Δικτύου των Νομών της Χώρας.

 

20. Την απόφαση ΔΜΕΟ/ε/ο/1308/1995 (ΦΕΚ 30/Β/1995) του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Κατάταξη Εθνικών Οδών περιφερειών Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Μακεδονίας και Θράκης σε Βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

 

21. Την ανάγκη χαρακτηρισμού των οδών που αναφέρεται στο θέμα, για να εναρμονίζονται οι ανάλογες νομοθετικές διατάξεις.

 

Αφού είδαμε:

 

1. Το από 06-02-1956 βασιλικό διάταγμα (ΦΕΚ 47/Α/1956) Περί Καθορισμού των Επαρχιακών Οδών των νομών του κράτους κατά τις διατάξεις του νόμου 3155/1955, με το οποίο καθορίζονται οι επαρχιακές οδοί 11. Χίος - Χαλκειός - Αγία Ειρήνη από εθνική Οδού Χίου - Καλλιμασιάς και δια Ζιφιά, Αγίου Γεωργίου, Βέσας και Ελάτας και 14. Χίος - Πυργί - Πασαλιμάνι από εθνική οδού Χίου -Καλλιμασιάς και δια Θολοποταμίου, Αργολίων, Ολύμπων και Μεστών εις επαρχιακή οδόν 11.

 

2. Τη διαπιστωτική απόφαση ΔΜΕΟ/ε/ο/114/1995 του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Ανακατάταξη Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Νήσων εκτός από την Κρήτη, Εύβοια, Κέρκυρα και Ρόδο με το οποίο διαπιστώνεται ότι δεν χρειάζεται οι Επαρχιακοί Δρόμοι των Νήσων εκτός από την Κρήτη, Εύβοια, Κέρκυρα και Ρόδο, να καταταγούν στο Πρωτεύον και Δευτερεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο.

 

3. Το 1472/02-04-2014 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Χίου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου που αφορούσε την ταυτοποίηση του Εθνικού και Επαρχιακού οδικού δικτύου της Περιφερειακής Ενότητας Χίου.

 

4. Το 10822/20-07-2016 έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών του Υπουργείο Μεταφορών και Δικτύων με το οποίο διαβιβάζεται αίτημα για χαρακτηρισμό των επαρχιακών οδών της Περιφερειακής Ενότητας Χίου.

 

5. Το οίκοθεν 5043/22-09-2017 έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με το οποίο διαβιβάζονται στοιχεία για τον επανακαθορισμό του επαρχιακού οδικού δικτύου της Περιφερειακής Ενότητας Χίου.

 

6. Το 4513/11-10-2017 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Χίου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στο οποίο αποστέλλονται παρατηρήσεις-διορθώσεις επί της πρότασης επανακαθορισμού του Επαρχιακού οδικού δικτύου της Περιφερειακής Ενότητας Χίου.

 

7. To 5332/12-10-2017 έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με το οποίο δίνονται πληροφορίες για τον επανακαθορισμό του Επαρχιακού οδικού δικτύου της Περιφερειακής Ενότητας Χίου.

 

8. Το 4809/2017/22-01-2018 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Χίου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, με το οποίο δίνονται παρατηρήσεις για την διαδικασία επανακαθορισμού του επαρχιακού οδικού δικτύου της Περιφερειακής Ενότητας Χίου και αιτείται ο χαρακτηρισμός των παραπάνω οδών κατά προτεραιότητα.

 

Ειδικότερα:

 

Για τον χαρακτηρισμό της παράκαμψης Ζυφιά (α):

 

9. Το 17128/23-04-2013 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Χίου με το οποίο αποστέλλεται η εισήγηση που αφορά τον αποχαρακτηρισμό τμήματος της Επαρχιακής οδού 11 και τον αντίστοιχο χαρακτηρισμό της παράκαμψης Ζυφιά ως Επαρχιακής.

 

10. Το από 16-06-2014 απόσπασμα πρακτικού του Δημοτικού Συμβουλίου Χίου (ΑΔΑ: 632ΘΩΗΝ-ΥΙΥ) στο οποίο αποφασίζεται ομόφωνα ο χαρακτηρισμός της παράκαμψης Ζυφιά και ο αποχαρακτηρισμός αντίστοιχα του τμήματος της Επαρχιακής οδού 11 (αριθμός απόφασης 312/2014).

 

11. Το από 29-07-2014 απόσπασμα πρακτικού No 7 (ΑΔΑ: ΩΙ6Μ7ΛΩ-Π31) του Περιφερειακού Συμβουλίου Βορείου Αιγαίου με το οποίο αποφασίζεται ομόφωνα ο χαρακτηρισμός της οδού Παράκαμψη Ζυφιά ως επαρχιακή. (αριθμός απόφασης 93).

 

12. Την από 06-10-2014 Τεχνική Έκθεση της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Χίου που αφορά την οδό παράκαμψης Ζυφιά.

 

13. Το 6198/06-10-2014 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου με το οποίο αποστέλλονται έγγραφα και αιτείται ο χαρακτηρισμός της παράκαμψης Ζυφιά ως Επαρχιακή.

 

14. Την Οριζοντιογραφία σε κλίμακα 1:5000, της Οριστική Μελέτη Οδοποιίας. Μελέτη Παράκαμψης Ζυφιά - Χαλκειούς και Αγίου Γεωργίου Χίου. Τμήμα 2: Παράκαμψη Ζυφιά από χιλιομετρική θέση 2+000 έως χιλιομετρική θέση 4+400 και συνδετήριοι οδοί, θεωρημένη από την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Χίου στις 06-10-2014.

 

Για τον χαρακτηρισμό του τμήματος της Επαρχιακής οδού 14 από Ανέμωνα Θολοποταμίου ως Κοντυλόπο Θολοποταμίου (β):

 

15. Την από 19-06-2014 Τεχνική Έκθεση της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου που αφορά το τμήμα της Επαρχιακής Οδού 14 από Ανέμωνα ως Κοντυλόπο Θολοποταμίου.

 

16. Το 27353/07-10-2014 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Χίου με το οποίο συμφωνεί για τον χαρακτηρισμό ως Επαρχιακή Οδό από Ανέμωνα ως Κοντυλόπο Θολοποταμίου.

 

17. Το από 29-10-2014 απόσπασμα Πρακτικού No 11 της Δημόσιας Συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Βορείου Αιγαίου (ΑΔΑ: ΩΘ7Ω7ΛΩ-ΗΤ9) στο οποίο αποφασίζει ομόφωνα την έγκριση του χαρακτηρισμού της οδού, Ανέμωνα Θολοποταμίου ως Κοντυλόπο Θολοποταμίου, ως Επαρχιακή και την ανάληψη όλων των υποχρεώσεων που απορρέουν από τον χαρακτηρισμό (αριθμός απόφασης 131).

 

18. Το 6317/03-11-2014 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Χίου, της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου με το οποίο αποστέλλονται σχετικά έγγραφα και αιτείται ο χαρακτηρισμός του τμήματος από Ανέμωνα Θολοποταμίου ως Κοντυλόπο Θολοποταμίου ως Επαρχιακή οδός.

 

19. Την Οριζοντιογραφία με στοιχεία (Επαρχιακής Οδός 14: Χίος - Πυργί - Πασαλιμάνι (από 06-02-1956 βασιλικό διάταγμα (ΦΕΚ 47/Α/1956)) Βελτίωση από Ανέμωνα Θολοποταμίου ως Κοντυλόπο Θολοποταμίου Θέμα: Χαρακτηρισμός - Αποχαρακτηρισμός Τμήματος Επαρχιακής Οδού) θεωρημένη από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου.

 

Για τον χαρακτηρισμό των βελτιωμένων τμημάτων της Επαρχιακής οδού 14 από Παράκαμψη Πυργίου ως Παράκαμψη Μεστών Χίου (γ):

 

20. Την από 29-10-2014 Τεχνική Έκθεση της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου που αφορά το τμήμα της Επαρχιακής Οδού 14 από Παράκαμψη Πυργίου ως και παράκαμψη Μεστών.

 

21. Το 45110/04-12-2014 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Χίου με το οποίο συμφωνεί με τον χαρακτηρισμό ως Επαρχιακής, της οδού από παράκαμψη Πυργίου έως παράκαμψη Μεστών.

 

22. Το από 20-05-2015 απόσπασμα Πρακτικού No 7 της Δημόσιας Συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Βορείου Αιγαίου (ΑΔΑ: ΩΩΜΤ7ΛΩ - 0Θ0) στο οποίο αποφασίζει ομόφωνα την έγκριση του χαρακτηρισμού της οδού, από παράκαμψη Πυργίου ως παράκαμψη Μεστών Χίου, ως Επαρχιακή και την ανάληψη όλων των υποχρεώσεων που απορρέουν από τον χαρακτηρισμό (αριθμός απόφασης 50).

 

23. Το 3616/03-06-2015 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της  Χίου, της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου με το οποίο αποστέλλονται σχετικά έγγραφα και αιτείται ο χαρακτηρισμός του τμήματος από παράκαμψη Πυργίου ως παράκαμψη Μεστών Χίου ως Επαρχιακή οδός.

 

24. Την Οριζοντιογραφία με στοιχεία (Επαρχιακής Οδός 14: Χίος - Πυργί - Πασαλιμάνι (από 06-02-1956 βασιλικό διάταγμα (ΦΕΚ 47/Α/1956)) Βελτίωση από παράκαμψη Πυργίου ως παράκαμψη Μεστών Θέμα: Χαρακτηρισμός - Αποχαρακτηρισμός Τμήματος Επαρχιακής Οδού) θεωρημένη από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου.

 

Και επειδή:

 

1. Τα συγκεκριμένα οδικά τμήματα (α), (β),(γ) δεν είναι χαρακτηρισμένα αλλά έχουν τα γεωμετρικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά που αντιστοιχούν σε Επαρχιακούς Δρόμους και αποτελούν αντίστοιχα παρακάμψεις και βελτιώσεις των υφιστάμενων Επαρχιακών Οδών (11) Χίος - Χαλκειός - Αγία Ειρήνη και (14) Χίος - Πυργί - Πασαλιμάνι.

 

2. Τα υπόψη οδικά τμήματα έχουν τα ακόλουθα γνωρίσματα:

 

α) Η Παράκαμψη Ζυφιά (α) παρακάμπτει τον οικισμό Ζυφιά κατά μήκος του οδικού άξονα Χαλκειός - Ζυφιάς - Άγιος Γιώργης Συκούσης, η οποία αποτελεί τμήμα της Επαρχιακής Οδού 11 Χίος - Χαλκειός - Αγία Ειρήνη. Σύμφωνα με την Τεχνική Έκθεση της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Χίου το μήκος της παρακαμπτήριας οδού είναι 2.765 m και το πλάτος του καταστρώματος της 7.5 m στα πρώτα 2.340 m και τα υπόλοιπα 425 m το πλάτος του είναι 6 m. Η κατάσταση του οδοστρώματος είναι πολύ καλή συμπεριλαμβανομένης και της διαγράμμισής της. Η παραπάνω παράκαμψη και οι βελτιώσεις της ολοκληρώθηκαν και δόθηκαν σε κυκλοφορία στις 28-11-2013.

 

β) Το τμήμα (β) από Ανέμωνα Θολοποταμίου έως Κοντυλόπο Θολοποταμίου αποτελεί βελτίωση της Επαρχιακής Οδού 14 Χίος - Πυργί - Πασαλιμάνι. Σύμφωνα με την Τεχνική Έκθεση της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Χίου και θεωρώντας ως αρχή χιλιομέτρησης (χιλιομετρική θέση 0+000) τους ανεμόμυλους στην περιοχή Ανέμωνα Θολοποταμίου η υπόψη βελτίωση ακολουθεί σε γενικές γραμμές την προϋπάρχουσα χάραξη έως την χιλιομετρική θέση 3+140 όπου ξεκινάει η οδός παράκαμψης Κοντυλόπου μήκους 2.280 m. Το υπόψη τμήμα ολοκληρώνεται στη χιλιομετρική θέση 5+580. Το πλάτος του καταστρώματος της οδού είναι 7.5 m, η κλίση της είναι ήπια με τις μεγαλύτερες κλίσεις να υφίστανται στο τμήμα παράκαμψης Κοντυλόπου όπου φθάνει έως 8,40%. Η κατάσταση του οδοστρώματος είναι καλή και το έργο ολοκληρώθηκε και δόθηκε στην κυκλοφορία στις 30-05-2008.

 

γ) Το τμήμα (γ) από παράκαμψη Πυργίου έως παράκαμψη Μεστών αποτελεί βελτίωση της Επαρχιακής Οδού 14 Χίος - Πυργί - Πασαλιμάνι. Σύμφωνα με την Τεχνική Έκθεση της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Χίου και θεωρώντας ως αρχή χιλιομέτρησης (χιλιομετρική θέση 0+000) το κτήριο της Περιφερειακής Ενότητας Χίου (οδός Πολυτεχνείου 1, Χίος) το υπόψη τμήμα ξεκινάει από την χιλιομετρική θέση 25+600 (αρχή παράκαμψης Πυργίου) και τελειώνει στην χιλιομετρική θέση 37+400 (τέλος παράκαμψης Μεστών). Στο παραπάνω τμήμα εκτός από τις παρακάμψεις των οικισμών Πυργίου, Ολύμπων και Μεστών υπάρχουν και τμήματα παραλλαγής της αρχικής χάραξης, τα οποία επίσης βελτιώνουν και αντικαθιστούν την Επαρχιακή οδό 14. Το πλάτος του καταστρώματος της οδού είναι 7.5 m έως 8 m ενώ η κλίση της είναι ήπια με τις μεγαλύτερες κλίσεις να φτάνουν τοπικά έως 8,00%. Η ολοκλήρωση του έργου και η παράδοση σε κυκλοφορία έγινε στις αρχές του 2008.

 

3. Οι παραπάνω παρακάμψεις και βελτιώσεις των επαρχιακών οδών 11 και 14, του νομού Χίου, έχουν καλύτερα γεωμετρικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά σε σχέση με την προϋφιστάμενη οδό αυξάνοντας την κυκλοφοριακή ικανότητα και παρέχοντας μεγαλύτερη ασφάλεια στους κινούμενους επί των οδών αυτών.

 

4. Οι παρακάμψεις των οικισμών συμβάλουν στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας στα τμήματα που διέρχονται μέσα από τους οικισμούς, τα οποία μετά την παράδοση σε κυκλοφορία των παρακάμψεων εξυπηρετούν μόνο τις τοπικές ανάγκες αυτών.

 

5. Σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 25 του νόμου 1418/1984 επιτρέπεται σε περίπτωση αμφιβολίας σχετικά με τον χαρακτηρισμό τμημάτων οδών ως Εθνικών ή Επαρχιακών λόγω παραλλαγών ή χρησιμοποίησης τους ως κλάδων κυκλοφοριακών κόμβων ή για άλλους ανάλογους λόγους ο καθορισμός να γίνεται με απόφαση του Υπουργού Δημοσίων Έργων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, αποφασίζουμε:

 

Εντάσσουμε στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο του Νομού Χίου τα οδικά τμήματα:

 

α) την παράκαμψη του οικισμού Ζυφιά στην υπ' αριθμόν (11) Χίος-Χαλκειός-Αγ. Ειρήνη Επαρχιακή Οδό (αριθμός χάρτη 1/3).

 

β) Το τμήμα της Επαρχιακής οδού 14 από Ανέμωνα Θολοποταμίου έως Κοντυλόπο Θολοποταμίου συμπεριλαμβανομένης και της παράκαμψης Κοντυλόπου, στην υπ' αριθμόν (14) Χίος - Πυργί - Πασαλιμάνι (αριθμός χάρτη 2/3) και

 

γ) Το τμήμα της Επαρχιακής οδού 14 από Πυργί έως Μεστά συμπεριλαμβανομένων των βελτιώσεων και των παρακάμψεων των οικισμών Πυργίου, Ολύμπων και Μεστών, στην υπ' αριθμόν (14) Χίος-Πυργί- Πασαλιμάνι (αριθμός χάρτη (3/3) όπως ακριβώς απεικονίζονται στους συνημμένους χάρτες της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σε υπόβαθρο ορθοφωτοχαρτών (2007) της ΕΚΧΑ Α.Ε.

 

Από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκύπτει δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.

 

Η απόφαση αυτή και οι συνημμένοι σε αυτή χάρτες, με στοιχεία: Αριθμός Χάρτη 1/3: Χαρακτηρισμός της παράκαμψης Ζυφιά ως τμήματος του Επαρχιακού Δικτύου υπ' αριθμόν 11: Χίος - Χαλκειός - Αγία Ειρήνη του νομού Χίου, υπ' αριθμόν Χάρτη 2/3: Χαρακτηρισμός της βελτίωσης της Επαρχιακής Οδού 14 του νομού Χίου από Ανέμωνα Θολοποταμίου έως Κοντυλόπο Θολοποταμίου ως τμήματος του Επαρχιακού Δικτύου υπ' αριθμόν 14: Χίος - Πυργί - Πασαλιμάνι νομού Χίου και αριθμός Χάρτη 3/3: Χαρακτηρισμός της βελτίωσης της Επαρχιακής Οδού 14 του νομού Χίου από παράκαμψη Πυργίου έως παράκαμψη Μεστών ως τμήματος του Επαρχιακού Δικτύου υπ' αριθμόν 14: Χίος - Πυργί - Πασαλιμάνι νομού Χίου να δημοσιευθούν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

 

a.d13-2217.18

 

Αθήνα, 26-04-2018

 

Ο Υπουργός

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.