Οδηγία Μελετών Οδικών Έργων (ΟΜΟΕ) 5 - Άρθρο intro

Πρόλογος


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Το παρόν τεύχος Οδηγιών ΟΜΟΕ-ΠΛΚ αφορά τις πρόσθετες λωρίδες κυκλοφορίας σε υπεραστικές οδούς που προβλέπονται για την εξασφάλιση μιας επιθυμητής στάθμης κυκλοφοριακής εξυπηρέτησης κυρίως σε τμήματα με μεγάλη κατά μήκος κλίση (πρόσθετες λωρίδες ανωφέρειας και κατωφέρειας), ή / και όπου δεν μπορεί λόγω των συνθηκών του εδάφους και της χάραξης να εξασφαλισθεί επαρκές μήκος ορατότητας για προσπέραση (πρόσθετες λωρίδες προσπέρασης).

 

Η κατασκευή των προσθέτων λωρίδων κυκλοφορίας είναι καλόν να συνοδεύεται από οικονομοτεχνικό έλεγχο, ιδιαίτερα αν πρόκειται για περιπτώσεις οριακής κάλυψης των κυκλοφοριακών αναγκών που τις επιβάλλουν, ή όταν πρόκειται για εφαρμογή σε υφιστάμενη οδό.

 

Επειδή η ιδιαιτερότητα του αντικειμένου δεν επιτρέπει την ανάπτυξη σε περισσότερη λεπτομέρεια μερικών στοιχείων των πρόσθετων λωρίδων κυκλοφορίας που εξαρτώνται κατά ένα μέρος από τα χαρακτηριστικά των κυκλοφορούντων στην Ελλάδα βαρέων οχημάτων και από τα αντίστοιχα στατιστικά στοιχεία, που προς το παρόν δεν είναι ακόμη διαθέσιμα, χρησιμοποιήθηκαν αντίστοιχα δεδομένα από παρεμφερή Οδηγία της Γερμανίας, μέχρις ότου καταστεί δυνατή η χρησιμοποίηση στοιχείων που θα προκύψουν από ερευνητικές και άλλες εργασίες, ειδικές για τις ελληνικές συνθήκες.

 

Στις ανά χείρας Οδηγίες γίνεται ενίοτε παραπομπή και σε άλλες γερμανικές Οδηγίες, όταν δεν υπάρχουν ακόμη αντίστοιχες ελληνικές. Σε περίπτωση που το αντικείμενο καλύπτεται ή θα καλυφθεί εν τω μεταξύ από ελληνικές Οδηγίες, θα χρησιμοποιούνται οι τελευταίες.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.