Οδηγία Μελετών Οδικών Έργων (ΟΜΟΕ) 7 - Άρθρο p3

Παράρτημα Γ: Τυπικά σχέδια διατάξεων σήμανσης εκτελούμενων έργων


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Αυτοκινητόδρομοι: Τυπικά σχέδια για εργοτάξια μακράς διάρκειας

 

Αριθμός

Τίτλος

1.1.1

Στένωση Λωρίδων

1.1.2

Αποκλεισμός Λωρίδας

1.1.3)α

Κλείσιμο λωρίδων με αντίθετη κίνηση, και μείωση αριθμού λωρίδων

1.1.3)β

Κλείσιμο λωρίδων με αντίθετη κίνηση, και μείωση αριθμού λωρίδων

1.1.4)α

Κλείσιμο λωρίδας με αντίθετη κίνηση και μείωση αριθμού λωρίδων

1.1.4)β

Κλείσιμο λωρίδας με αντίθετη κίνηση και μείωση αριθμού λωρίδων

1.1.5)α

Μερικώς αντίθετη κίνηση, χωρίς μείωση αριθμού λωρίδων

1.1.5)β

Μερικώς αντίθετη κίνηση, χωρίς μείωση αριθμού λωρίδων

1.1.6)α

Κλείσιμο λωρίδας με αντίθετη κίνηση και μείωση αριθμού λωρίδων

1.1.6)β

Κλείσιμο λωρίδας με αντίθετη κίνηση και μείωση αριθμού λωρίδων

1.1.7

Εργοτάξια σε περιοχή δευτερεύοντα κόμβου

1.1.8

Εργασίες στο έρεισμα της οδού

1.1.9

Υπόδειγμα οριζόντιας σήμανσης λωρίδων για οδόστρωμα πλάτους 10,75 και 14,25 m

 

Σημείωση:

 

Για άλλες περιπτώσεις που δεν παρουσιάζονται εδώ συμβουλευτείτε το τεύχος RSA, 1995 Sicherung von Arbeitsstellen an Straßen, BUNDESMINISTERIUM FUR VERKEHR.

 

Οι δείκτες σε παρένθεση στα σχέδια 1.1.1 έως 1.1.6)β αφορούν στις εξής παρατηρήσεις:

 

(1) Οι πινακίδες επαναλαμβάνονται κάθε 1 km, ανάλογα με τη δυνατότητα, στη μια ή και στις δυο πλευρές του διαδρόμου κυκλοφορίας για εργοτάξια μήκους >2 km.

 

(2) Οι πινακίδες Π-78 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας τοποθετούνται:

 

Στις ζώνες συναρμογής εισόδου / εξόδου κάθε 10 m.
Στις ζώνες σταθερού πλάτους διατομής κάθε 20 m.

 

(3) Οι πινακίδες Π-78 τοποθετούνται στη ζώνη προειδοποίησης κάθε 100 m για την αποτροπή της χρήσης της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης ως λωρίδας κυκλοφορίας.

 

(4) Στις θέσεις που δείχνονται τοποθετούνται αναλάμποντες φανοί οπτικού πεδίου Ø180 που πρέπει να φέρουν ρυθμιστή έντασης φωτός τριών βαθμίδων.

 

Η υποδεικνυόμενη διακοπή της κεντρικής νησίδας σε μήκος 135 m θα πρέπει να έχει προβλεφθεί από την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου αλλιώς αυτή θα ανακατασκευάζεται ως μόνιμο έργο (με αφαιρετά στηθαία), ενώ η εκτροπή των λωρίδων θα γίνεται σύμφωνα με τα σχέδια του Παραρτήματος Δ.

 

Στην περίπτωση που οι αποκαθιστάμενες λωρίδες έχουν πλάτος ≤3,00 m τότε από το τέλος της ζώνης προειδοποίησης και στη συνέχεια σε όλο το μήκος των έργων οι πινακίδες με ένδειξη ορίου ταχύτητας 80 (που δείχνονται στα τυπικά σχέδια) θα αντικαθίστανται με ένδειξη ορίου ταχύτητας 60. Πρέπει να τηρείται πάντα ο κανόνας της μείωσης της ταχύτητας με βήματα των 20 km/h (βλέπε Πίνακα 2-1).

 

Τα υποδεικνυόμενα πλάτη των λωρίδων κυκλοφορίας μετρώνται από τις εξωτερικές ακμές του οδοστρώματος (π.χ. στην πλευρά της κεντρικής νησίδας με NJ, από το πόδι του NJ). Η διαγράμμιση διαχωρισμού των λωρίδων κυκλοφορίας θα υλοποιείται και με τοποθέτηση ανακλαστήρων οδοστρώματος.

 

Συνιστάται η τοποθέτηση στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης των πινακίδων Π-78 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που δείχνονται στα σχέδια, επειδή δεν τηρείται η απαγόρευση της χρήσης της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης, ιδιαίτερα σε περιοχές έργων. Επειδή όμως η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης πρέπει να παραμένει ελεύθερη και διαθέσιμη μόνο σε οχήματα έκτακτης ανάγκης, γι αυτό η τοποθέτηση των εν λόγω πινακίδων πρέπει να γίνεται επί της οριογραμμής της ακραίας δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας, ώστε αυτά τα οχήματα να μπορούν να χρησιμοποιούν τη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ελάχιστο πλάτος 2,25 m). Εναλλακτικά η τοποθέτηση αυτών των πινακίδων μπορεί να περιορίζεται σε τμήμα μήκους 500 m πριν από το σημείο στένωσης (σημείο 0 m στα σχέδια 1.1.1, 1.1.2 και 1.1.3)α, σημείο 100 m στο σχέδιο 1.1.3)β και σημείο 400 m στα σχέδια 1.1.6)α και 1.1.6)β.

 

Αυτοκινητόδρομοι: Εργοτάξια μικρής διάρκειας (σταθερά ή κινητά)

 

Αριθμός

Τίτλος

1.2.1

Κλείσιμο δεξιάς λωρίδας

1.2.2

Κλείσιμο αριστερής λωρίδας

1.2.3

Κλείσιμο δεξιάς και μεσαίας λωρίδας

1.2.4

Εργασία στο έρεισμα της οδού

 

Υπεραστικές οδοί (εκτός αυτοκινητοδρόμων): Εργοτάξια μακράς διάρκειας

 

Αριθμός

Τίτλος

2.1.1

Στένωση λωρίδας

2.1.2

Παράκαμψη

2.1.3

Εναλλάξ κυκλοφορία των δυο κατευθύνσεων

2.1.4

Κυκλικός κόμβος

 

Υπεραστικές οδοί (εκτός αυτοκινητοδρόμων): Εργοτάξια μικρής διάρκειας (σταθερά ή κινητά)

 

Αριθμός

Τίτλος

2.2.1

Στένωση λωρίδας σε οδό με σημαντική κυκλοφορία

2.2.2

Στένωση λωρίδας σε οδό με μικρή κυκλοφορία

 

Αστικές οδοί: Εργοτάξια μακράς διάρκειας

 

Αριθμός

Τίτλος

3.1.1

Στένωση λωρίδας

3.1.2

Εναλλάξ κυκλοφορία των δυο κατευθύνσεων

3.1.3

Εργοτάξιο σε περιοχή συμβολής οδών

3.1.4

Εργοτάξιο σε περιοχή συμβολής οδών με αποκλεισμό πρόσβασης

3.1.5

Εργοτάξιο επί του πεζοδρομίου

3.1.6

Εργοτάξιο επί του πεζοδρομίου με στένωση λωρίδας

3.1.7

Εργοτάξιο σε περιοχή συμβολής οδών με αποκλεισμό της μιας κατεύθυνσης κυκλοφορίας

 

Αστικές οδοί: Εργοτάξια μικρής διάρκειας

 

Αριθμός

Τίτλος

3.2.1

Αποκλεισμός λωρίδας σε κύρια αστική οδό

3.2.2

Αποκλεισμός λωρίδας σε τοπική αστική οδό

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.