Προεδρικό διάταγμα 104/11 - Άρθρο 9

Άρθρο 9: Διορισμός και εκπαίδευση Ελεγκτών


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

(άρθρο 9 της Οδηγίας 2008/96/ΕΚ)

 

1. Ο Φορέας Ασφάλειας Οδικών Υποδομών πιστοποιεί προγράμματα εκπαίδευσης Οδικής Ασφάλειας για Ελεγκτές Οδικής Ασφάλειας που θεσπίζονται μέχρι τις 19-12-2011. Ο Φορέας Ασφάλειας Οδικών Υποδομών πιστοποιεί προγράμματα περιοδικής επιμόρφωσης για Ελεγκτές Οδικής Ασφάλειας.

 

2. Καθήκοντα Ελεγκτών Οδικής Ασφάλειας με βάση το παρόν προεδρικό διάταγμα ασκούν ιδιώτες μηχανικοί εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Μελετητών που τηρείται στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στην κατηγορία Συγκοινωνιακών Έργων, ή μηχανικοί υπάλληλοι του Δημοσίου του κλάδου Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης Πολιτικών ή Αγρονόμων - Τοπογράφων Μηχανικών. Όλοι οι ανωτέρω μηχανικοί θα πρέπει να έχουν παρακολουθήσει την εκπαίδευση Οδικής Ασφάλειας που έχει πιστοποιηθεί από το Φορέα Ασφάλειας Οδικών Υποδομών καινά έχουν λάβει πιστοποιητικό επάρκειας.

 

Καθήκοντα Ελεγκτών μπορεί να ασκούν επίσης φυσικά πρόσωπα που είναι υπήκοοι των κρατών - μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και είναι εγκατεστημένοι στο εσωτερικό τους, εφόσον είναι πιστοποιημένοι Ελεγκτές σύμφωνα με τη νομοθεσία του κράτους εγκατάστασης. Οι Ελεγκτές που έχουν πιστοποιηθεί κατά τα ανωτέρω οφείλουν να συμμετέχουν σε περιοδικά προγράμματα επιμόρφωσης που έχουν πιστοποιηθεί από το Φορέα Ασφάλειας Οδικών Υποδομών. Τα πιστοποιητικά που έχουν απονεμηθεί από Φορείς του εξωτερικού πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος αναγνωρίζονται.

 

3. Οι Ελεγκτές πρέπει να πληρούν τις κάτωθι προϋποθέσεις:

 

α) να έχουν κατάλληλη πείρα ή κατάρτιση στο σχεδιασμό οδών, την τεχνολογία οδικής ασφάλειας και την ανάλυση ατυχημάτων,

 

β) δύο έτη μετά τη θέσπιση Κατευθυντήριων Γραμμών οι έλεγχοι οδικής ασφάλειας πραγματοποιούνται αποκλειστικά από Ελεγκτές ή από ομάδες στις οποίες συμμετέχουν Ελεγκτές, που πληρούν τις απαιτήσεις της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου,

 

γ) να είναι ανεξάρτητοι όσον αφορά το υπό έλεγχο έργο, δηλαδή ο Ελεγκτής δεν θα πρέπει να μετέχει, πριν και κατά το χρόνο του ελέγχου, στη μελέτη ή την εκμετάλλευση του οικείου έργου υποδομής.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.