Προεδρικό διάταγμα 29/5/02 - Άρθρο 1

Άρθρο 1

Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.

Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού

Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

Καθορίζεται Ζώνη Οικιστικού Ελέγχου (ΖΟΕ) στην εκτός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου και εκτός ορίων οικισμών προϋφιστάμενων του έτους 1923, περιοχή του δήμου Αλεξανδρούπολης και της τέως κοινότητας Μάκρης (νομού Έβρου), όπως τα όριά της φαίνονται με κόκκινη γραμμή στα 4 σχετικά πρωτότυπα διαγράμματα σε κλίμακα 1:5000, που θεωρήθηκαν από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τοπογραφικών Εφαρμογών με την 1427/2002 πράξη του και που αντίτυπά του σε φωτοσμίκρυνση δημοσιεύονται με το παρόν διάταγμα.

Ειδικότερα το εξωτερικό όριο της Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου ορίζεται ως εξής:

Σημείο αρχής (σημείο 1) επί της εκβολής ρέματος, νοτιοδυτικά της θέσης 36 Πλαγιά (με υψόμετρο 62,93 m). Το όριο της Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου ακολουθεί το προαναφερθέν ρέμα για μικρή απόσταση μέχρι το σημείο τομής του με το δρόμο προς τον αρχαιολογικό χώρο Μεσημβρίας (σημείο 2) και στη συνέχεια ακολουθεί τον προαναφερθέντα δρόμο με ανατολική κατεύθυνση μέχρι το επόμενο ρέμα (σημείο 3), το οποίο ακολουθεί προς βορρά σε απόσταση 200 m από τον άξονα του προαναφερθέντος δρόμου, μέχρι του σημείου 4.

Στη συνέχεια, το όριο της Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου, και πάλι με ανατολική κατεύθυνση ακολουθεί τον προαναφερθέντα δρόμο (Μεσημβρία, αρχαιολογικός χώρος Μεσημβρίας) μέχρι το σημείο 5, το οποίο αποτελεί σημείο τομής της προαναφερθείσης παράλληλης προς τον άξονα δρόμου γραμμής με την ευθεία γραμμή (5)α-5)β), η οποία ενώνει το σημείο 5)α (με υψόμετρο 39,10 m) με το σημείο 5)β (με υψόμετρο 81,02 m στη θέση με το τοπωνύμιο Μεσημβρία). Από το προαναφερθέν σημείο 5, το όριο της Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου, με βορειοανατολική κατεύθυνση συνεχίζει σε ευθεία γραμμή ως προέκταση της προαναφερθείσας ευθείας γραμμής (5)α-5)β), μέχρι του σημείου τομής της με το ρέμα που διέρχεται κατά μήκος του δυτικού ορίου του οικισμού Μεσημβρίας και σε απόσταση περίπου 200 m από το βορειοδυτικό όριο του οικισμού (σημείο 6).

Στη συνέχεια, το όριο της Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου, με ανατολική κατεύθυνση, ενώνει με ευθεία γραμμή το προαναφερθέν σημείο 6 με το σημείο 7 (με υψόμετρο 131 m) σε απόσταση 330 m περίπου από το βόρειο όριο του οικισμού Δικέλλων. Από το προαναφερθέν σημείο, το όριο της Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου ακολουθεί ευθεία γραμμή μέχρι την κορυφή με την ονομασία Βελόνα (με υψόμετρο 148,96 m) και σε απόσταση 460 m περίπου βορειοανατολικά του ορίου του προαναφερθέντος οικισμού (σημείο 8). Στη συνέχεια, το όριο της Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου ακολουθεί βόρεια κατεύθυνση για 300 m περίπου, μέχρι τη δεύτερη εκ των δύο κορυφών του λόφου με την ονομασία Βελόνα (με υψόμετρο 148,70 m) αφού διασχίσει τον αυχένα μεταξύ των δύο προαναφερθεισών κορυφών (σημείο 9). Στη συνέχεια, το όριο της Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου με βορειοανατολική κατεύθυνση και σε ευθεία γραμμή, τέμνει τον άξονα της Εγνατίας Οδού βορειοδυτικά του κόμβου Δικέλλων και συνεχίζει μέχρι του σημείου 10, το οποίο βρίσκεται σε απόσταση 100 m από τον προαναφερθέντα άξονα και επίσης 100 m από το ρέμα που καταλήγει στη βόρεια πλευρά του προαναφερθέντος κόμβου.

Από το σημείο 10 το όριο της Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου ακολουθεί με ανατολική κατεύθυνση την Εγνατία Οδό, σε απόσταση 100 m από τον άξονα της τελευταίας, μέχρι του σημείου 11, το οποίο βρίσκεται βόρεια της Νέας Χιλής και σε απόσταση 100 m βόρεια του άξονα της Εγνατίας οδού και 350 m ανατολικά της βαθιάς γραμμής του ρέματος που διασχίζει τη θέση με την ονομασία Άγιος Γιώργης.

Στη συνέχεια, το όριο της Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου κατευθύνεται από βορρά προς νότο, μέχρι του σημείου 12, το οποίο αποτελεί σημείο καμπής του δρόμου που ξεκινάει από τον οικισμό της Νέας Χιλής και κατευθύνεται προς βορρά. Στη συνέχεια, το όριο της Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου ακολουθεί τον προαναφερθέντα δρόμο μέχρι το όριο του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΓΠΣ) της Αλεξανδρούπολης (σημείο 13), το οποίο όριο Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου ακολουθεί προς δυσμάς και νότον, μέχρι την ακτή (σημείο 14).

Το όριο της Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου κλείνει από τη νότια πλευρά με την ακτογραμμή, μέχρι του αρχικού της σημείου (σημείο 1).

pd.29.5.02

Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.