Προεδρικό διάταγμα 62/06 - Άρθρο 12

Άρθρο 12: Αυτοτελείς Υπηρεσίες


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Οι Αυτοτελείς Υπηρεσίες του Ταμείου Συντάξεως Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων είναι οι εξής:

 

α) Αυτοτελές Τμήμα Επιθεώρησης

 

β) Αυτοτελές Γραφείο Προέδρου και Γραμματείας Διοικητικού Συμβουλίου

 

γ) Αυτοτελές Τμήμα Νομικών υποθέσεων.

 

δ) Αυτοτελές Τμήμα Ελεγκτών Ιατρών.

 

2. Οι αρμοδιότητες των Αυτοτελών αυτών Υπηρεσιών ορίζονται ως εξής:

 

α) Αυτοτελές Τμήμα Επιθεώρησης

 

Το Αυτοτελές Τμήμα Επιθεώρησης έχει έδρα την Κεντρική Υπηρεσία και οι αρμοδιότητές του είναι οι ακόλουθες:

 

1) Μέριμνα για τη διενέργεια ετησίων τακτικών ή και βάσει εντολών και οδηγιών του Γενικού Διευθυντή εκτάκτων επιθεωρήσεων και ελέγχων των Περιφερειακών Υπηρεσιών του Ταμείου. Οι επιθεωρήσεις αυτές δεν μπορεί να είναι λιγότερες της μίας ετησίως ανά Τμήμα ή Γραφείο και μετά την περαίωσή τους θα υποβάλλεται η σχετική έκθεση στη Γενική Διεύθυνση.

 

2) Εποπτεία και μέριμνα για τη διενέργεια τακτικών επιθεωρήσεων στις Κεντρικές Υπηρεσίες.

 

3) Κατάρτιση του ετησίου προγράμματος κίνησης εκτός έδρας του Τμήματος.

 

4) Διενέργεια διοικητικών ανακρίσεων κατόπιν εντολής του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου επί των διαπιστουμένων κατά τον έλεγχο αδικημάτων ή επί υποβαλλομένων καταγγελιών.

 

5) Υποβολή ενώπιον του Διοικητικού Συμβουλίου εκθέσεων περί της λειτουργίας και του έργου των επιθεωρούμενων Υπηρεσιών.

 

6) Επιτόπιος έλεγχος επιχειρήσεων και εργοδοτών για τη σύννομη ασφάλιση και καταβολή των εισφορών των απασχολουμένων από αυτούς ασφαλισμένους του Ταμείου.

 

7) Ανάληψη εκτάκτων αρμοδιοτήτων που θα τους ανατίθενται από τα υπερκείμενα όργανα.

 

8) Τήρηση αρχείων σχετικά με το Τμήμα.

 

β) Αυτοτελές Γραφείο Προέδρου και Γραμματείας Διοικητικού Συμβουλίου

 

Το Αυτοτελές Γραφείο Προέδρου έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 

1) Τήρηση και διεκπεραίωση της προσωπικής αλληλογραφίας του Προέδρου και προγραμματισμός των συναντήσεών του.

 

2) Γραμματειακή υποστήριξη του Προέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου.

 

3) Μέριμνα για τη σύγκλιση και τη λειτουργία του Διοικητικού Συμβουλίου.

 

4) Προπαρασκευή των συνεδριάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου, τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων, επικύρωσή τους και αρχειοθέτησή τους.

 

5) Μέριμνα για την γνωστοποίηση των εκδιδόμενων αποφάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου στις αρμόδιες υπηρεσίες του Ταμείου και χορήγησή τους εφόσον ζητούνται αυτές.

 

6) Επεξεργασία, μελέτη και εισηγήσεις μέσω των συμβούλων του Προέδρου και των αποσπώμενων υπαλλήλων για το σκοπό αυτό, ειδικών θεμάτων που ζητούνται από τον Πρόεδρο ή κατόπιν εντολής του από τον Γενικό Διευθυντή.

 

7) Τήρηση αρχείων σχετικών με το Τμήμα.

 

γ) Αυτοτελές Τμήμα Νομικών Υποθέσεων

 

Το Αυτοτελές Τμήμα Νομικών Υποθέσεων έχει έδρα την Κεντρική Υπηρεσία και οι αρμοδιότητές του είναι οι ακόλουθες:

 

1) Νομική κάλυψη και υποστήριξη των υποθέσεων του Ταμείου ενώπιον Δικαστηρίων και Αρχών και νομική κάλυψη και συνδρομή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και των υπαλλήλων του Ταμείου για διώξεις που τυχόν υφίστανται κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.

 

2) Γνωμοδότηση επί θεμάτων νομικής φύσεως που αφορούν το Ταμείο.

 

3) Παροχή νομικών οδηγιών και κατευθύνσεων προς το Διοικητικό Συμβούλιο, τον Πρόεδρο και τις υπηρεσίες του Ταμείου, εφόσον ζητούνται αυτές.

 

4) Νομική επεξεργασία των πάσης φύσεως διακηρύξεων, συμβάσεων και συμφωνιών του Ταμείου.

 

5) Νομική επεξεργασία των προτεινομένων από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Ταμείου προσχεδίων νόμων, διαταγμάτων και κανονιστικών αποφάσεων.

 

6) Παρακολούθηση νομολογίας των δικαστηρίων που αφορά το Ταμείο και παροχή σχετικών οδηγιών προς τις Υπηρεσίες.

 

7) Έλεγχος νομιμότητας δικαστικών εξόδων των δικηγόρων Αθήνας και επαρχίας.

 

8) Τήρηση αρχείων σχετικών με το Τμήμα.

 

δ) Αυτοτελές Τμήμα Ελεγκτών Ιατρών

 

Το Αυτοτελές Τμήμα Ελεγκτών Ιατρών έχει έδρα την Κεντρική Υπηρεσία και οι αρμοδιότητές του είναι οι ακόλουθες:

 

1) Έλεγχος, έγκριση ή απόρριψη μερική ή ολική, των πάσης φύσεως γνωματεύσεων και παραστατικών από θεράποντες γιατρούς, φαρμακεία, συμβεβλημένες με το Ταμείο Κλινικές, μη συμβεβλημένες Κλινικές και από Νοσοκομεία Κρατικά ή Ιδιωτικά με βάση τον Κανονισμό του Κλάδου Υγείας.

 

2) Έλεγχος των γνωματεύσεων, παραστατικών και νοσηλίων για περιπτώσεις ασφαλισμένων που νοσηλεύτηκαν στο εξωτερικό.

 

3) Έλεγχος της νοσηλείας των ασφαλισμένων στα Νοσηλευτήρια και υποβολή στον Κλάδο Υγείας έκθεσης για την εξέλιξη της νόσου των ασφαλισμένων σύμφωνα με τον Κλάδο Υγείας Τεχνικών.

 

4) Έλεγχος της κατ' οίκον νοσηλείας των υπαλλήλων του Ταμείου.

 

5) Έλεγχος και πιστοποίηση ειδικών χρόνιων νοσηρών καταστάσεων, (παραπληγίες, αναπηρίες) προκειμένου να χορηγούνται τα αντίστοιχα επιδόματα.

 

6) Έλεγχος της τήρησης των όρων των συμβάσεων των Νοσηλευτηρίων με τον Κλάδο Υγείας.

 

7) Προέγκριση, έλεγχος και έγκριση οδοντιατρικών εργασιών από τους ελεγκτές οδοντιάτρους του Ταμείου.

 

8) Υποστήριξη των Περιφερειακών Τμημάτων και Γραφείων σε θέματα ελέγχου, έγκρισης ή απόρριψης των πάσης φύσεως θεμάτων ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και νοσηλίων.

 

9) Άσκηση άλλων εκτάκτων και σχετικών με το αντικείμενο του Τμήματος καθηκόντων που θα ανατίθενται από τα υπερκείμενα όργανα.

 

10) Τήρηση αρχείων σχετικών με το Τμήμα.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.