Απόφαση Συμβουλίου της Επικρατείας 2381/11

ΣτΕ 2381/2011


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Αριθμός 2381/2011

 

Το Συμβούλιο της Επικρατείας

 

Τμήμα Ε

 

Συνεδρίασε δημόσια στο ακροατήριό του στις 09-06-2010, με την εξής σύνθεση: Αγγελική Θεοφιλοπούλου, Σύμβουλος της Επικρατείας, Προεδρεύουσα, σε αναπλήρωση του Προέδρου του Τμήματος και του αναπληρωτή του Αντιπροέδρου, που είχαν κώλυμα, Ιωάννης Μαντζουράνης, Μ. Γκορτζολίδου, Σύμβουλοι, Χρήστος Λιάκουρας, Δ. Βασιλειάδης, Πάρεδροι. Γραμματέας η Ειρήνη Δασκαλάκη.

 

Για να δικάσει την από 21-05-2008 αίτηση:

 

των: 1) Δήμου Ανθηδώνας του Νομού Ευβοίας, ο οποίος παρέστη με τον δικηγόρο Γεώργιο Ανδρέου (αριθμός μητρώου 6428), που τον διόρισε με απόσπασμα πρακτικού συνεδριάσεως της Δημαρχιακής του Επιτροπής,

 

2) Εκπολιτιστικού Συλλόγου Παραλίας Λουκισίων ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ, που εδρεύει στο Δημοτικό Διαμέρισμα Λουκισίων του Δήμου Ανθηδώνας νομού Ευβοίας, ο οποίος παρέστη με τον ίδιο πιο πάνω δικηγόρο Γεώργιο Ανδρέου, που τον διόρισε με ειδικό πληρεξούσιο,

 

3) __________, κατοίκου Πειραιά (Ομηρίδου 101), 4) __________, 5) __________, κατοίκων Δημοτικού Διαμερίσματος Λουκισίων του Δήμου Ανθηδώνας νομού Ευβοίας, οι οποίοι παρέστησαν με τον ίδιο πιο πάνω δικηγόρο Γεώργιο Ανδρέου, που τον διόρισαν στο ακροατήριο,

 

6) __________, κατοίκου Δημοτικού Διαμερίσματος Λουκισίων του Δήμου Ανθηδώνας νομού Ευβοίας, ο οποίος παρέστη με τον ίδιο πιο πάνω δικηγόρο Γεώργιο Ανδρέου, που τον διόρισε με πληρεξούσιο και

 

7) __________, κατοίκου Δημοτικού Διαμερίσματος Λουκισίων του Δήμου Ανθηδώνας νομού Ευβοίας, ο οποίος παρέστη με τον ίδιο πιο πάνω δικηγόρο Γεώργιο Ανδρέου, που τον διόρισε στο ακροατήριο,

 

κατά του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, ο οποίος παρέστη με την Αλεξία Κουτούκη, Πάρεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, και

 

κατά του παρεμβαίνοντος Παραθεριστικού Οικοδομικού Συνεταιρισμού, με την επωνυμία Παραθεριστικός Οικοδομικός Συνεταιρισμός Υπαλλήλων Υπουργείου Γεωργίας Η ΕΣΤΙΑ Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης, που εδρεύει στην Αθήνα (Αγίου Κωνσταντίνου 6 και Σωκράτους), ο οποίος παρέστη με τον δικηγόρο Ηλία Θεοδωράτο (αριθμός μητρώου 12286), που τον διόρισε με ειδικό πληρεξούσιο.

 

Με την αίτηση αυτή οι αιτούντες επιδιώκουν να ακυρωθεί η υπ' αριθμόν 12210/2008 απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (ΦΕΚ 110/ΑΑΠ/2008) Έγκριση πολεοδομικής μελέτης έκτασης του Παραθεριστικού Οικοδομικού Συνεταιρισμού Υπαλλήλων Υπουργείου Γεωργίας Η ΕΣΤΙΑ Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης στην θέση Ανθηδώνα του Δημοτικού Διαμερίσματος Λουκισίων του Δήμου Ανθηδώνας (νομού Ευβοίας) και επικύρωση καθορισμού οριογραμμών ρέματος.

 

Η εκδίκαση άρχισε με την ανάγνωση της εκθέσεως της Εισηγήτριας, Συμβούλου Μ. Γκορτζολίδου.

 

Κατόπιν το δικαστήριο άκουσε τον πληρεξούσιο των αιτούντων, ο οποίος ανέπτυξε και προφορικά τους προβαλλόμενους λόγους ακυρώσεως και ζήτησε να γίνει δεκτή η αίτηση, τον πληρεξούσιο του παρεμβαίνοντος Συνεταιρισμού και την αντιπρόσωπο του Υπουργού, οι οποίοι ζήτησαν την απόρριψή της.

 

Μετά τη δημόσια συνεδρίαση το δικαστήριο συνήλθε σε διάσκεψη σε αίθουσα του δικαστηρίου και

 

Αφού μελέτησε τα σχετικά έγγραφα

 

Σκέφθηκε κατά το Νόμο

 

1. Επειδή, για την άσκηση της κρινόμενης αιτήσεως έχει καταβληθεί το νόμιμο παράβολο (υπ' αριθμόν 3226367, 4285318/21-05-2008 ειδικά γραμμάτια παραβόλου).

 

2. Επειδή, με την αίτηση αυτή ζητείται η ακύρωση της υπ' αριθμόν 12210/2008 απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, και ήδη Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Έγκριση πολεοδομικής μελέτης έκτασης του Παραθεριστικού Οικοδομικού Συνεταιρισμού Υπαλλήλων Υπουργείου Γεωργίας Η ΕΣΤΙΑ Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης στην θέση Ανθηδώνα του Δημοτικού Διαμερίσματος Λουκισίων του Δήμου Ανθηδώνας (νομού Ευβοίας) και επικύρωση καθορισμού οριογραμμών ρέματος (ΦΕΚ 110/ΑΑΠ/2008).

 

3. Επειδή, ο αιτών Δήμος με έννομο συμφέρον και εν γένει παραδεκτώς ασκεί την κρινομένη αίτηση, εφόσον με την προσβαλλόμενη πράξη επιχειρείται πολεοδόμηση έκτασης που ανήκει, όπως προκύπτει και δεν αμφισβητείται, στην εδαφική του περιφέρεια. Δεν ασκεί δε επιρροή το γεγονός ότι, κατά το προηγούμενο της άσκησης της αίτησης ακύρωσης χρονικό διάστημα, ο Δήμος επέδειξε, ως προς το ζήτημα της αποκομιδής και εναπόθεσης των απορριμμάτων, της υδροδότησης της περιοχής και της οριοθέτησης τεχνητού υδατορέματος αντιφατική συμπεριφορά, άλλοτε τασσόμενος, υπό ορισμένες προϋποθέσεις, υπέρ της πολεοδόμησης και άλλοτε εναντιούμενος προς αυτή, εφ' όσον, πάντως, με την τελευταία επί του ζητήματος υπ' αριθμόν 67/30-04-2007 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στο πλαίσιο διατύπωσης γνώμης πριν την έκδοσης της προσβαλλόμενης πράξης, έλαβε, τελικώς, θέση εναντίον της προσβαλλόμενης έγκρισης πολεοδομικής μελέτης (παράβαλε ΣτΕ 1665/2009, 968/2007, 104/1998).

 

4. Επειδή, με προφανές έννομο συμφέρον και εν γένει παραδεκτώς παρεμβαίνει υπέρ του κύρους τη προσβαλλομένης υπουργικής αποφάσεως ο Παραθεριστικός Οικοδομικός Συνεταιρισμός Υπαλλήλων Υπουργείου Γεωργίας Η ΕΣΤΙΑ Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης. Περαιτέρω το έννομο συμφέρον των λοιπών έξι αιτούντων, ήτοι του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Παραλίας Λουκισίων ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ, καθώς και πέντε φυσικών προσώπων, που διεκδικούν δικαίωμα κυριότητας στην επίδικη έκταση, αμφισβητείται από τους παρεμβαίνοντες, κατ' επίκληση, μεταξύ άλλων, της 1117/2008 απόφασης του Γ' Πολιτικού Τμήματος του Αρείου Πάγου, με την οποία, σύμφωνα με σχετικό ισχυρισμό τους, επιλύθηκε αμετακλήτως το ζήτημα της κυριότητας υπέρ του Παραθεριστικού Οικοδομικού Συνεταιρισμού Υπαλλήλων Υπουργείου Γεωργίας Η ΕΣΤΙΑ Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης. Δεδομένου δε ότι οι αιτούντες αυτοί, το έννομο συμφέρον των οποίων αμφισβητείται, δεν έχουν προσκομίσει, προαποδεικτικώς, στοιχεία από τα οποία να αποδεικνύεται το ως άνω έννομο συμφέρον τους, ήτοι το καταστατικό του αιτούντος συλλόγου, καθώς και στοιχεία που αποδεικνύουν τον ειδικότερο δεσμό των λοιπών αιτούντων με την προσβαλλόμενη πράξη, ενόψει και της απόρριψης με την υπ' αριθμόν 1147/2008 απόφαση του Αρείου Πάγου της αναιρέσεώς τους κατά της 37/ 2004 αποφάσεως του Εφετείου Αθηνών, η κρινόμενη αίτηση είναι απορριπτέα ως προς αυτούς ως απαράδεκτη (παράβαλε ΣτΕ 3688/2009 Ολομέλεια, 3862/2007 επταμελές κ.ά.).

 

5. Επειδή, με το άρθρο 18 του προεδρικού διατάγματος 93/1987, που κωδικοποιήθηκε στο άρθρο 142 του Κώδικα Βασικής Πολεοδομικής Νομοθεσίας (από 14-07-1999 προεδρικό διάταγμα (ΦΕΚ 580/Δ/1999)), ρυθμίστηκε το ζήτημα της πολεοδόμησης εκτάσεων οικοδομικών συνεταιρισμών και οικοδομικών οργανισμών βάσει πολεοδομικής μελέτης, εγκρινόμενης με προεδρικό διάταγμα, μετά από πρόταση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Η διάταξη αυτή αντικαταστάθηκε εν μέρει με την παράγραφο 25 περίπτωση β' του άρθρου 13 του νόμου 3212/2003 (ΦΕΚ 308/Α/2003) και μεταφέρθηκε η αρμοδιότητα έγκρισης πολεοδομικών μελετών οικοδομικών συνεταιρισμών και οργανισμών από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας στον Υπουργό Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Με την παράγραφο Α 4.1)β' του άρθρου 29 του νόμου 2831/2000 (ΦΕΚ 140/Α/2000) η προβλεπόμενη από τη διάταξη της παραγράφου 4 του άρθρου 7 του νόμου 2508/1997 (ΦΕΚ 124/Α/1997) δυνατότητα έγκρισης πολεοδομικών μελετών με νομαρχιακή απόφαση καταργήθηκε και η σχετική αρμοδιότητα μεταφέρθηκε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

 

Με το άρθρο 24 του ίδιου ως άνω νόμου 2508/1997, θεσπίσθηκε η δυνατότητα καθορισμού ως περιοχής ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδόμησης προς εξυπηρέτηση μιας ή περισσοτέρων κατηγοριών χρήσεων γης ή προς εξυπηρέτηση της δεύτερης κατοικίας, εδαφικών εκτάσεων εκτός σχεδίου πόλεως και εκτός οικισμών προ του 1923, καθώς και εκτός οικισμών μέχρι 2.000 κατοίκους, ανηκουσών κατά κυριότητα σε ένα ή περισσότερα εξ αδιαιρέτου φυσικά ή νομικά πρόσωπα ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου, εφόσον περιλαμβάνονταν στα όρια εγκεκριμένου Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου ή Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτών Πόλεων ενώ, με την παράγραφο 1 του άρθρου 9 του νόμου 3044/2002, θεσπίσθηκε η δυνατότητα καθορισμού ως περιοχής ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδόμησης στα όρια Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου και Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου εγκεκριμένων σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 3 και 29 του νόμου 1337/1983. Σύμφωνα με την παράγραφο 3 του προαναφερθέντος άρθρου 24 του νόμου 2508/1997, μέχρι την έγκριση των σχεδίων αυτών, για τον καθορισμό περιοχής ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδόμησης, απαιτείται η προηγούμενη σύνταξη και έγκριση από τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων γενικών κατευθύνσεων ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδομικής δραστηριότητας ιδιοκτητών γης, που καλύπτουν τουλάχιστον την περιφέρεια ενός νομού ή νομαρχιακού διαμερίσματος. Ως ελάχιστο περιεχόμενο των γενικών αυτών κατευθύνσεων, ορίστηκε ένα σχεδιάγραμμα με την οριοθέτηση των περιοχών που επιτρέπεται καταρχήν να καθοριστούν ως οικιστικά κατάλληλες για περιοχές ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδόμησης, το μέγιστο επιτρεπόμενο εμβαδόν εδαφικών εκτάσεων που, μέσα στα όρια των παραπάνω περιοχών, μπορούν να καθοριστούν ως περιοχές ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδόμησης και να πολεοδομηθούν με βάση το παρόν άρθρο, καθώς και χρονοδιάγραμμα πολεοδόμησης, το οποίο καλύπτει διάστημα 10 ετών και ορίζει το μέγιστο εμβαδόν εδαφικών εκτάσεων που επιτρέπεται να πολεοδομούνται ως περιοχές ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδόμησης ανά πενταετία (άρθρο 24 παράγραφος 4 εδάφιο α του νόμου 2508/1997).

 

Τέλος, στην παράγραφο 5 του ίδιου άρθρου 24 του νόμου 2508/1997 όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 25 περίπτωση α' του άρθρου 13 του νόμου 3212/2003, ορίζεται ότι η πολεοδόμηση των περιοχών ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδόμησης γίνεται με βάση πολεοδομική μελέτη, η οποία εγκρίνεται και τροποποιείται με απόφαση που εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων μετά από γνώμη του Κεντρικού Συμβουλίου Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος και του οικείου δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου και έχει τις συνέπειες έγκρισης σχεδίου πόλεως κατά τις διατάξεις του από 17-07-1923 νομοθετικού διατάγματος.

 

6. Επειδή, με την παράγραφο 25 α' του άρθρου 13 του νόμου 3212/2003, ανατρέπεται ο πάγιος κανόνας του από 17-07-1923 νομοθετικού διατάγματος για τη θέσπιση των βασικών πολεοδομικών ρυθμίσεων με την έκδοση προεδρικού διατάγματος και η σχετική αρμοδιότητα αφαιρείται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και περιέρχεται στον Υπουργό Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων. Σύμφωνα, όμως, πάγια νομολογία του Δικαστηρίου κατά την οποία η έγκριση και τροποποίηση των πολεοδομικών σχεδίων οποιασδήποτε κλίμακας και η θέσπιση με ρυθμίσεις κανονιστικού χαρακτήρα πάσης φύσεως όρων δομήσεως δεν μπορεί να θεωρηθεί ούτε ειδικότερο θέμα, κατά την έννοια του άρθρου 43 παράγραφος 2 του Συντάγματος, αλλά ούτε και θέμα τοπικού ενδιαφέροντος ή τεχνικού ή λεπτομερειακού χαρακτήρα και μόνο με την έκδοση προεδρικού διατάγματος μπορεί να γίνονται (ΣτΕ 3661/2005 Ολομέλεια 164/2008, 392/2008, 3834/2008, 3879/2008 κ.ά.). Συνεπώς, εφόσον η πολεοδομική μελέτη σε περιοχή ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδόμησης έχει τις συνέπειες σχεδίου πόλεως, επιτρεπτώς εγκρίνεται μόνο με προεδρικό διάταγμα (παράβαλε ΠΕ 104/2006).

 

7. Επειδή, εν προκειμένω, με την 26643/4170/2001 απόφαση της Υφυπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (ΦΕΚ 1026/Δ/2001) εγκρίθηκαν οι γενικές κατευθύνσεις ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδομικής δραστηριότητας ιδιοκτητών γης στις περιοχές εκτός σχεδίου πόλεως και εκτός οικισμών προ του 1923, καθώς και οικισμών μέχρι 2000 κατοίκους, στο νομό Εύβοιας. Η απόφαση αυτή τροποποιήθηκε με την 49310/2003 απόφαση της ίδιας Υφυπουργού (ΦΕΚ 1370/Δ/2003), αφού λήφθηκαν υπόψη στον υπολογισμό του οικιστικού αποθέματος, μεταξύ άλλων, οι υπάλληλοι του Υπουργείου Γεωργίας Η Εστία στη θέση Ανθηδώνα στην κοινότητα Λουκισίων του Δήμου Ανθηδώνος, 863 στρεμμάτων. Με την προσβαλλόμενη απόφαση, επικυρώθηκε ο καθορισμός των οριογραμμών των ρεμάτων (άρθρο 1), εγκρίθηκε το πολεοδομικό σχέδιο της έκτασης του Παραθεριστικού Οικοδομικού Συνεταιρισμού Υπαλλήλων Υπουργείου Γεωργίας Η ΕΣΤΙΑ Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης στη θέση Ανθηδώνα του Δημοτικού Διαμερίσματος Λουκισίων του δήμου Ανθηδώνας (νομού Ευβοίας), με τον καθορισμό οικοδομήσιμων χώρων, οδών, πεζοδρόμων, κοινόχρηστων χώρων, χώρων πρασίνου, παιδικής χαράς, στάθμευσης αυτοκινήτων, αθλητικού χώρου, χώρου βιολογικού καθαρισμού, υδατοδεξαμενής και υποσταθμού Η/Υ, πολιτιστικού κέντρου - γραφείων Συνεταιρισμού, εμπορικών- κοινωφελών εξυπηρετήσεων, πλατείας - εκκλησίας - παιδικής χαράς και υπόγειου χώρου στάθμευσης, πρασίνου - υπαίθριου θεάτρου (άρθρο 2) και εγκρίθηκε ο πολεοδομικός κανονισμός της περιοχής, με καθορισμό χρήσεων γης και όρων δόμησης, μεταξύ άλλων (άρθρο 3 και επόμενα). Με τα δεδομένα αυτά, η πολεοδομική ρύθμιση την οποία αφορά η προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση δεν είναι εντοπισμένη, όπως αβασίμως προβάλλεται από τους παρεμβαίνοντες (παράβαλε ΣτΕ 289/2009, 164/2008, 392/2008, 554/2008, 861/2008, 1814/2008, 3282/2008, 3834/2008, 2071/2007).

 

8. Επειδή, η εφαρμοσθείσα εν προκειμένω διάταξη του άρθρου 13 παράγραφος 25 περίπτωση α' του νόμου 3212/2003 για την έγκριση της ανωτέρω πολεοδομικής μελέτης, με την προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση, είναι ταυτόσημη κατά περιεχόμενο με την διάταξη του άρθρου 10 παράγραφος 1 του νόμου 3044/2002, η οποία αναθέτοντας την έγκριση και τροποποίηση των πολεοδομικών σχεδίων οποιασδήποτε κλίμακας, καθώς και τη θέσπιση με ρυθμίσεις κανονιστικού χαρακτήρα πάσης φύσεως όρων δομήσεως σε άλλα, πλην του Προέδρου της Δημοκρατίας, όργανα, κρίθηκε ότι παραβιάζει την Συνταγματική διάταξη του άρθρου 43 παράγραφος 2, και συνεπώς, δεν επιβάλλεται στην προκειμένη περίπτωση η κατά το άρθρο 100 παράγραφος 5 του Συντάγματος παραπομπή του ζητήματος της αντισυνταγματικότητας της ως άνω διατάξεως του άρθρου 13 παράγραφος 25 περίπτωση α' του νόμου 3212/2003 από το Τμήμα στην Ολομέλεια (ΣτΕ 1476/2004 Ολομέλεια, 3536/2009 επταμελές κ.ά.)

 

9. Επειδή, εν όψει των ανωτέρω, η έγκριση πολεοδομικής μελέτης έκτασης του Παραθεριστικού Οικοδομικού Συνεταιρισμού Υπαλλήλων Υπουργείου Γεωργίας Η ΕΣΤΙΑ Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης στη θέση Ανθηδώνα του Δημοτικού Διαμερίσματος Λουκισίων του Δήμου Ανθηδώνας, καθώς και η επικύρωση καθορισμού οριογραμμών ρέματος επιβαλλόταν να θεσπισθούν με προεδρικό διάταγμα. Ενόψει τούτου, η προσβαλλόμενη πράξη είναι μη νόμιμη, διότι εκδόθηκε από αναρμόδιο όργανο (παράβαλε ΣτΕ 289/2009, 164/2008, 392/2008, 554/2008, 861/2008 επταμελές, 1814/2008, 3834/2008, 2071/2007). Συνεπώς, για το λόγο αυτό, βασίμως προβαλλόμενο, βασίμως προβαλλόμενο, η κρινόμενη αίτηση πρέπει να γίνει δεκτή και να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη απόφαση, ενώ παρέλκει ως αλυσιτελής η εξέταση των λοιπών λόγων.

 

Δια ταύτα

 

Δέχεται την υπό κρίση αίτηση ως προς τον αιτούντα Δήμο Ανθηδώνας νομού Ευβοίας και απορρίπτει αυτήν ως προς τους λοιπούς αιτούντες.

 

Ακυρώνει την υπ' αριθμόν 12210/2008 απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, και ήδη Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Έγκριση πολεοδομικής μελέτης έκτασης του Παραθεριστικού Οικοδομικού Συνεταιρισμού Υπαλλήλων Υπουργείου Γεωργίας Η ΕΣΤΙΑ Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης στη θέση Ανθηδώνα του Δημοτικού Διαμερίσματος Λουκισίων του Δήμου Ανθηδώνας (νομού Ευβοίας) και επικύρωση καθορισμού οριογραμμών ρέματος (ΦΕΚ 110/ΑΑΠ/2008), σύμφωνα με το σκεπτικό.

 

Διατάσσει την απόδοση του παραβόλου και Επιβάλλει, συμμέτρως, στο Δημόσιο και στον παρεμβαίνοντα Παραθεριστικό Οικοδομικό Συνεταιρισμό Υπαλλήλων Υπουργείου Γεωργίας Η ΕΣΤΙΑ Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης τη δικαστική δαπάνη του αιτούντος Δήμου, που ανέρχεται σε 920 €.

 

Η διάσκεψη έγινε στην Αθήνα στις 02-05-2011 και η απόφαση δημοσιεύθηκε σε δημόσια συνεδρίαση στις 05-08-2011.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.